دانلود از تورنت با لینک مستقیم

با وجود بسته شدن سایت‌های بزرگ ایرانی دانلود فیلم مثل «ایران فیلم» و «فیلم۲مووی» و همینطور سایت‌های دانلود انیمه مثل «تک انیمه» و همینطور انجمن «دنیای انیمه»، کاربران محتوای دیجیتال مثل فیلم‌بازها و دوستداران انیمه و همینطور مانگا، نبود یک مکان قابل اعتماد برای دانلود همیشگی و مرجع کامل دانلود را به شدت حس کردند. ولی همه‌ی آن وبسایت‌های بزرگ دانلود فیلم و انیمه و کتاب و ... از سرویس اشتراک فایل جهانی تورنت برای دریافت محتوای دیجیتال دسته اول و کامل استفاده می‌کردند.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که

اگر تورنت انقدر کامل و جامع و خوب است، چرا سایت‌های دانلودی محبوبیت بالایی بین کاربران دارند؟

در مقاله‌ی تورنت برای آزادی، بنده توضیحی تقریبا اجمالی درباره‌ی تورنت، مزایا و معایب آن دادم. اما در جواب این سوال باید بگویم که مشکل اصلی کاربران عادی تورنت در دریافت فایل‌های با «seeder»های کم و «peer»های کم و یا اصطلاحا فایل‌های کم‌یاب می‌باشد. برای دانلود این فایل‌ها شما می‌بایست دستگاهی که برنامه دانلود تورنت بر روی آن نصب است را روشن گذاشته و تا بعضی از موارد دانلود آن فایل به بیش از یک هفته طول خواهید کشید و این کار غیر منطقی به نظر می‌رسد.

راه حل‌های دانلود از تورنت به صورت مستقیم

 

۱. استفاده از مستقیم کننده تورنت

این روش، بهترین روش و با حاشیه امنیت و صرفه‌ی بسیار بالایی نسبت به دانلود از طریق نرم‌افزار شخصی می‌باشد، چرا که شما نشانی لینک مگنت یا فایل تورنت را برای سیستم دانلود کننده‌ی تورنت خود ارسال می‌کنید و سرورهای آن شرکت برای شما کار دانلود و ذخیره را انجام می‌دهند و دیگر نیاز به نگرانی در مورد روشن‌ نگه‌ داشتن سیستم خود برای مدت زمان نامشخص ندارید.

استفاده از این سرویس‌ها بسیار به صرفه و مناسب برای دانلود است. از جمله وبسایت‌های مشهوری که این سرویس را می‌دهند می‌توان به zbigz و همینطور وبسایت‌های مشابه اشاره کرد ولی از آنجایی که ما دسترسی به بانک‌های جهانی و همینطور محدودیت‌های ارتباطی داریم، استفاده از این سرویس‌ها برای ما به صرفه نیست. ولی نگران نباشید، وبسایتی ایرانی نیز مدتی است در راستای همین خدمات شروع به کار کرده و قیمت به صرفه‌ای دارد. نام این وبسایت «بیتسو» است و شما با ثبت‌نام و ورود به این وبسایت می‌توانید به راحتی فایل‌های تورنت خود را به صورت مستقیم دانلود کنید.

۲. استفاده از یک سرور مجازی

اگر دانش راه‌اندازی و نگهداری از سرور را دارید و می‌توانید در حد بسیار ساده یک سرور لینوکسی را راه اندازی کنید. این روش می‌تواند از فشار آمدن بی‌جا به سیستم مورد استفاده شما، جلوگیری کند. در حقیقت این همان کاری است که سرویس‌های مستقیم کننده تورنت مثل بیتسو انجام می‌دهند با این تفاوت که کارهای نگهداری، راه‌اندازی و پشتیبانی را برای شما انجام می‌دهند. از جمله شرکت‌های مطرحی که خدمات سرور مجازی می‌دهند می‌توان به شرکت «ابر آروان» و همینطور گروه «هایو» اشاره کرد.

 

اگر روش دیگری یا سرویس دیگری می‌شناسید که ممکن است به درد دیگر علاقمندان دانلود فیلم و محتوای دیجیتال بخورد، می‌توانید از طریق قسمت نظرات به دیگر دوستان معرفی کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۵ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
الان که این سایت ها دوباره برپا شدن . نشدن؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سایت‌های فیلم ... کم و بیش دارن میشن ... اما انیمه رو ندیدم ... یک سری حرکت‌ها شروع شده ... چرا ... اما همیشه امکانش هست ... :))
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
خودم گرچه به تک انیمه عادت داشتم و دارم
اما https://anime-list6.pw/ هم هست

ممنون از پست مفیدتون ><
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
آره ... انیمه لیست رو  دیدم ... اما نه ...
+ اون چیز کاربردی، جامع و همیشگی که باید نیست ...

خواهش می‌کنم ... خوشحالم که مفید بوده ... :)
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
چقدر این پست خوب بود!
همیشه دوست داشتم بفهمم تورنت چیه
و کاربریش الان عالیه... خسته شدم از بس از این سایت به اون سایت رفتم...

ممنون از معرفی.
میشه اگه مشکلی بود بیام و ازتون بپرسم؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ... خوشحالم که به دردتون خورد ...
+ حتما و خیلی هم خوشحال میشم که بتونم کمکتون کنم .... :)
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
Zbigz یا بقیه سایت هایی که معرفی کردید، هیج کدوم رایگان نیست؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
کاملا رایگان نیستن ... به اصطلاح «freemium»  هستن ... یعنی تا یه مقدار اولیه که تست کنین مثلا «بیتسو» ۵ گیگ اولش رایگان هست و برای استفاده بیشتر ... اشتراک ماهانه باید بدین ... ولی zbigz برای کاربرای ثبت‌نام کرده تا سقف فایل یک گیگی ... اجازه تست میدن ...
+ البته اگه فیلم‌باز هستین ... ابزارهای به دردبخور و به صرفه‌ای هستن ... و ارزشش رو دارن ...
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
فیلم تو مووی کار میکنه
خودم دیروز یه فیلم دانلود کردم (:
راه حل خوبیه ، برای اونایی که تو دانلود مشکل دارن
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
درسته ... فیلم تو مووی راه افتاد ...
+ ولی اگه فیلم‌باز باشین ... می‌دونین که فیلم تو مووی مرجع کاملی مثل ایران فیلم نیست ...
+ سایت خوبیه برای دانلود رایگان فیلم‌های معروف
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات