برای صابر راستی‌کردار

چقدر یک انسان می‌تونه بزرگوار باشه که با عشق و علاقه، کارهای ارزشمندش رو به رایگان برای استفاده آزاد همه، منتشر کنه. فونت‌های ساحل، وزیر و بسیاری دیگر که امروز ما روی قالب‌هامون داریم به رایگان و راحتی استفاده می‌کنیم، ساخته‌ی دست صابر راستی‌کردار عزیز هستن. وجود این فونت‌های عالی باعث شد که ما بدون اینکه حتی بدونیم فونت چیه و چه تاثیری داره، به بهترین شکل، کتاب‌ها، وبلاگ‌ها، اپلیکیشن‌ها و ... رو مطالعه و استفاده کنیم.

اگر از قالب‌های عرفان استفاده می‌کردید، می‌دونین که این قالب‌ها اکثرا از فونت Tahoma استفاده می‌کنن و بسیار ناخوانا هستن، اما کاری که آقای راستی‌کردار کردن، باعث شد تا این مشکل برای همیشه حل بشه. ما یک فونت آزاد، خوانا و مناسب وب و دنیای دیجیتال فارسی نداشتیم و در اون زمانه کمتر کسی هم دانش این کار رو داشت و هم اینکه حاضر به انتشار آزاد و رایگان این کار ارزشمند نبود.

حالا طبق پست زندگی با سرطان وبلاگ صابر راستی‌کردار متوجه شدیم، این مدت که ایشون فعالیت نداشتن، در حال مبارزه با سرطان بودن، اما انقدر که این فرد بزرگوار و بلند نظر هستن، درخواستی تحت عنوان کمک مالی نکردن. با این اوضاع اقتصادی و مالی کشور و نداشتن توان کار مساوی با محروم شدن از خدمات مناسب پزشکی از ایشون هست.

من آنچه که در توان مالی‌ام بود برای ایشون دونیت کردم، امیدوارم شما هم چه به صورت مالی و چه به صورت معنوی، با ارسال کامنت و یا توییت کردن یا با اشتراک گذاری و اطلاع رسانی از کارها و وضعیت ایشون به دوستان و اطرافیانتون، به این عزیز دوست داشتنیمون  کمک کنین. همچنین برای صابر عزیزمون، آرزوی سلامتی و شادی می‌کنم. 🌱


لینک پست زندگی با سرطان


لینک حمایت مالی از صابر راستی‌کردار PayPing

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

درود بر تو محمد رضا جان ، مرسی که گفتی ، مرسی که این پست رو گذاشتی ، واقعا ازت ممنونم ، منم یه ویدیو پر کردم توی اینستا گذاشتم که شاید بروبچی که فرانت اند کار میکنن هم یه کمکی کنن یا قوت قلبی چیزی بدن ! واقعا خیلی حیفه که شرایط اینجوریه ! واقعا اشکم در اومد !

۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر تو فرهان جان ... امیدوارم عالی باشی ...
مرسی ازت و آفرین بر تو که به این موضوع واکنش نشون دادی ... ما باید قدر آدمایی که برای این محیط زحمت کشیدن رو بدونیم ...
من اتفاقات پیرامون ایشون رو دنبال می‌کنم و جدیدا هم مطلع شدم که با این حمایت‌ها، حس و حال مثبتی رو دریافت کردن و واقعا خوشحال کننده هست:

۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

امیدوارم خیلی سریع سلامتیشو به دست بیاره :(

۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
منم امیدوارم که هر چه سریع‌تر این سرطان دست از سر آدم‌های خوب برداره.
واقعا جای خوشحالی داره که چطور جامعه آنلاین نسبت به این موضوع واکنش نشون داد و بی تفاوت نموند، خدا به صابر عزیز سلامتی بده 🌱
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

انشالله که ایشونم حالشون خوب میشه دوباره سرحال میشن ❤️

۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشالله که همینطوره ... 👍🌱
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

وای خدا...من چرا بی خبر بودم از این قضیه؟!!!!!! امیدوارم حالشون خوب باشه و بزودی دوباره سرحال بشن❤❤

۲۹ خرداد ۱۴۰۲
انشالله که بهتر هستن ... 🌱
۲۹ خرداد ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات