برک ۲۹ فروردین - در پناه طبیعت

چقدر دوست دارم حتی که شده یک خط هم اینجا بنویسم. سال نو رسید و حس نو نرسید. چقدر وبلاگنویسی حس زیبایی داره چرا که هر روز در رویای نوشتن پستی و گپ و گفتی با دوستان هستم. هر روز می‌خواهم با تمام دل بنویسم و افکار و ایده‌هام رو به اشتراک بذارم.

به وبلاگ‌ها سر بزنم و در رودخانه کلماتشان شناور شوم. ستاره‌های روشن وبلاگ‌ها رو ببینم و هیجان زده برای خوندن پست جدید باشم. اطمینان دارم که وبلاگنویسی همچنان در جزیره‌ها و گوشه‌هایی ناپیدا، همچنان بکر و زیبا در جریان هست، اما نمی‌دانم کجاست. یا شاید حال گشتنی برایم نمانده. گویی تشنه‌ی آن جریان درخشانم.

اما بذارین از یه حس خوب بنویسم. حس خنکای صبح کوهستان جنگلی. یکی از همین روزها تصمیم گرفتم به دل جنگل بزنم و گویی پابرهنه (بدون هماهنگی یا جمع‌آوری تدارکات آنچنانی و به تنهایی) به سویش شتافتم. یک کوله‌ی کوچک، به همراه یک نان و کمی گردو توشه کردم و با خیالی آزاد و تهی از احتمالات بد و خوش خوشان عازم شدم.

وقتی ساعت ۵ صبح به ابتدای جنگل رسیدم، آنقدر آسمان تاریک بود که از ترس به خود لرزیدم، البته هوا هم خیلی سرد بود. با خودم گفتم که درسته سر به هوایی اما دیگه برای سر به باد دادن آماده نیستی. پس در کنار بوته‌ای اطراق کردم. نان و گردویی خوردم و منتظر روشنای آسمان شدم.

صبح که آغاز شد گویی حتی درختان نیز در حال آواز خواندن بودند. خنکای صبح هوا را آنچنان نرم کرده بود که انگار کسی با پر قو بر گونه‌هایم نوازش می‌کند. ولی دستام حسابی یخ کرد.

خلاصه این که تا دلتون بخواد ماجراجویی کردم. به سگ نگهبان برخوردم، به روستای متروک، جنگل تاریک، چشمه‌ی آب زلال، امامزاده‌ی متروک، شاهین و حتی گم شدن در جنگل. اما بذارین با هم عکس دشتی پر از گل زرد که کنار امامزاده‌ متروک بود را ببینیم. صحنه‌ای رویایی رو به چشم دیدم:

به جاده‌ای متروک بر خوردم. جاده‌ای که به دل جنگل راه داشت و درختان تنومندی که راه را بر من بسته بودند. جریانات آبی که جاده را شسته و تخریب کرده بودند. گویی هر چه از انسان‌ها در آنجا نشانی بود، داشت پاک میشد. پاک کن طبیعت نقش انسان را می‌شست و تقدیم اهالیش می‌کرد.

پرندگان را سرحال‌تر از این ندیده‌ بودم. هوا مه داشت و با هر دمی لب تر می‌کردم. گل‌ها را تا به حال این گونه زیبا و شاداب ندیده بودم. انگار در آن گوشه از دنیا داستان زندگی به شکلی دیگر در حال ادامه بود. همه چی شاداب و پر جنب و جوش و کامل. باشد که روزی حس و حال زیبای وبلاگستان را در گوشه‌ای همچون این گل‌های زیرین، شاداب و سر حال باز بینیم.

موزیک

این موزیک مربوط به بخشی از انیمه‌ی belle هست که به یاد خاطرات مادرش میوفته. حس آرامش قشنگی داره. راستی سال خوبی داشته باشین ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

متن حس و حال بسیار خوبی داشت

:)

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
خداروشکر ... مرسی ... 😊🌹
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

واقعا حس خوبی منتقل کرد..مرسی بابت پست:)

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
واقعا حس خوبی اونجا داشتم ... مرسی که با نظرتون حس خوبتون رو به من هدیه دادین ... 😊🌹
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

قشنگ ئه^-^

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
آره ... واقعا زیباست ... 😊🌸
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

بله ^^

 

ببخشین سلام خوبین؟

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
😊 ...
سلام ... من خوبم ... شما خوبی ؟
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

شکر خوبین

ممنون

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
مرسی که جویای حالم شدین ...
امیدوارم شما هم خوب باشین ... 😊🌷
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

خواهش ^-^

ممنون ^^

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
مرسی از شما ... 😊🌸🌷🌹
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

خواهش

اینقدر تشکر نکنید شرمنده میشم ._.خخخ

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
😊😁 ...
طینت زیبایی دارین ... ببخشین اگر باعث شرمندگیتون شدم ...
پس بهتره بگم خوشحالم از حضورتون ... دوست خوبم ... 😊🌸
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

نظر لطفتونه ..نه منظورم اینه با وجود کاری ک نکردم این قدر تشکر اخه ._. خخخ😁

ممنون 😊🌸

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
خب اون گل‌های زیبای جنگل هم سر جای خودشون هستن و به نظرشون هم شاید کاری نکنن ... اما من رهگذر با دیدنشون به وجد اومدم و از لحظاتم لذت بردم ...
بعضی چیزا به نظر چیزی نیستن ... تنها در نظر خودمون ...
ممنون 😊🌸
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

درسته ^-^

خواهش ^-^

۲۹ فروردين ۱۴۰۱
😊🌸🌷
۲۹ فروردين ۱۴۰۱

عکس دومی چقدر قشنگه :))

 

انیمه‌ی belle تعریفش رو زیاد شنیدم؟ شما تماشا کردین؟ اگه جواب بله هست، خوب بود یا نه؟

۳۰ فروردين ۱۴۰۱
واقعا جای زیبایی بود ...
آره ... belle رو دیدم ... در موردش اینجا نوشتم ... به نظرم ارزش یک بار دیدن رو داره ... سرگرم کننده هست .... 😊🌹
۳۰ فروردين ۱۴۰۱

یادداشتتون علاوه بر عکس‌ها، سرشار حس سرزندگی بودن!

۳۰ فروردين ۱۴۰۱
خوشحالم که تونستم این حس رو بازتاب بدم ... 😊🌹
۳۱ فروردين ۱۴۰۱

سلام مهندس . سال نو مبارک . 

۳۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام ... مرسی ... سال نو مبارک ... سال خوبی داشته باشی 😊🌹
۳۱ فروردين ۱۴۰۱

سلام طاعات و عباداتتون قبول باشه💛

اینجا کجاست؟خیلی خوشگله😍

۳۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام ... مرسی ... طاعات و عبادات شما هم قبول باشه ... اینجا طبیعت شهرستان سوادکوه استان مازندران هست ...
۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ایشالا همیشه به شادی و تفریح :)

۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای شما هم آرزوی شادی و امیدواری دارم ... دنیا پر از زیبایی‌هاست ... شاید در همین نزدیکی‌های ماست ...
۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

Hi :)

I wish the music longer than this:/

I wish u happiness

Bye:)

۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام مهدیس خانم ... آره ... صدای طبیعت خیلی زیباست ... سرشار از زندگی و آرامش
۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

سلام داستان زیبایی بود اگر فیلم هم میزاشتین عالی می شد از خودتون و جایی که شب خوابیدین و غیره 

۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ... مرسی ... داستان بسیار بود ... کنار رودخونه رفتم ... خونه بعضی از حیوانات هم پیدا کردم ... فیلم هم بسیار دارم ... و قصد قرار دادنشون رو داشتم ... اما حجم مناسبی نداشتند.
۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

حاجی من دوساله اینجام ولی مدتیه کامنت ندادم بهت خداییش همه میگن مهدیس 😐😂

اون س آخرش مخفف نام خانوادگیمه من مهدی هستم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عجب ... آره تازه یادم اومد .... ولی قضیه این بود که یکی دیگه از دوستان هم بودن که اسمشون مهدیس بود و از این مخفف انگلیسی استفاده می‌کردن
دیگه ببخشین اینطور شد ... 😂😅
۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

سلام به وبلاگ گودرت من سر بزن آی کام بکد تو بیان😑

دیس مسیج سندِد بای گودرت وب ادمین --___--

رسپکت می ویت فورادینگ می اِلس بی حقیر😂😂😂

پارارگراف آخری شوخی بود:/

۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ... احسنت ... خوش اومدی ... بدرخشی 😊🌹
۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات