ابزار برنامه هفتگی وبلاگ‌نویسی

به شخصه به برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌هام علاقه خاصی دارم و وقتی نمی‌دونم دارم چیکار می‌کنم، احساس سردرگمی می‌کنم. حس می‌کنم زمان کم میارم و یا نمیرسم و آرامش ذهنی خودم رو تقریبا از دست میدم. اما با برنامه‌ریزی یک بازه‌ی زمانی مشخص، این اطمینان رو به ذهنم میدم که به همه کارهام میرسم و می‌دونم دارم چیکار می‌کنم و کم پیش میاد که از کاری برنامه‌ریزی کردم عقب بیوفتم. به همین دلیل قصد دارم برای فعالیت وبلاگ‌نویسی هم برنامه‌ی دوره‌ای خاصی داشته باشم و به این فکر افتادم که ابزاری برای استفاده‌ همه‌ی دوستان تهیه کنم تا شاید به درد حداقل یک نفر دیگر هم بخورد.

ابزار برنامه هفتگی

از دیگر انگیزه‌های استفاده از برنامه‌ی هفتگی، عادت دیرینه ذهن ماست که در جاهای مختلف از برنامه‌ی زمانی خاصی استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال برنامه‌ی پخش سریال‌های محبوبمان که به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و یا برنامه‌ی درسی هفتگی مدرسه و ...

این برنامه به درد خوانندگان وبلاگ‌ها هم می‌خورد. بسیاری از خوانندگان منتظر پست‌های وبلاگ خاصی هستند مجبورند که به صورت روزانه یا هر زمان که توانستند به وبلاگ‌ها سر بزنند اما با دیدن برنامه‌ی هفتگی وبلاگ می‌دانند که در چه روزی منتظر چه پستی از وبلاگ مورد علاقه‌شان باشند.

نکاتی در مورد ابزار

امکانات ابزار تقریبا واضح و گویای عملکردش است ولی چند مورد در مورد تنظیمات پیشرفته وجود دارد.

شما می‌توانید این ابزار را هم در پست اولتان و یا در سایدبار ولاگ خود استفاده کنید. برای استفاده از هر کدام در بخش تنظیمات پیشرفته، گزینه‌ی مورد نظرتان را انتخاب کنید اما در مورد فعالسازی جاواسکریپت دقت کنید که تنها در حالت «تولید برای سایدبار» می‌توانید با فعالسازی این گزینه، از امکان آن بهره ببرید.

باقی گزینه‌ها هم برای زیباسازی و شخصی‌سازی جدول برنامه هفتگی بر اساس سلیقه و علاقه شماست. تنها دقت کنید که برای استفاده، کد تولید شده  را کپی کرده و در منبع پست خود و یا در قسمت کد ساختار قالب در مکان دلخواه، جایگذاری کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

جالبه!

تنها کسایی که تو بیان اینجور ابزار ها رو میسازید فقط شما و عرفانید با نقل بلاگ

۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
+ به نظرم وقتی دست وبلاگ‌نویس باز باشه و ایده‌های جدیدی از جامعه دریافت کنه، می‌تونه خلاقیتش رو ابراز کنه و این حرکت‌ها مثل موج‌های رادیویی ولی آهسته به بقیه جامعه منتقل میشه ...
+ امیدوارم به درد کسانی که به این ابزارها نیاز دارن بخوره ...
۲۸ مهر ۱۳۹۹

آقا دمتون گرم خداییییییییییییییییییییی

۲۸ مهر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
۲۸ مهر ۱۳۹۹

عالیه :)

۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
۲۸ مهر ۱۳۹۹

بابا دمت گرمممممممم.

استفاده کردم لذت بردم😊😎

۲۸ مهر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
+ خوشحالم که به دردت خورد ...
۲۸ مهر ۱۳۹۹

خیلی ابزار عالی‌ای هست. مرسی. :)

راستی، می‌شه یک آی‌دی تلگرام یا اینستاگرام ازت داشته باشم؟ یک سوال مهم دارم.

۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
حتما ... آی‌دی تلگرامم هست : asemanypost
۲۸ مهر ۱۳۹۹

ابزار جالبیه!

من به شخصه فی البداهه کارامو انجام میدم 😂

۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
+😁😂 ... خب وقتی کارا زیاد میشن ... برنامه‌ریزی ابزار خوبیه که آدم رو از استرس و سردرگمی در میاره ...
۲۸ مهر ۱۳۹۹

عه منم یکی میساختم 😂

ولی برنامه مثل tudo بود😅

۲۸ مهر ۱۳۹۹
خب کاملش کنین و برای استفاده‌ی بقیه منتشر کنین ... شاید به درد یک نفر بخوره ...
۲۸ مهر ۱۳۹۹

سلام ممنون از زحماتتون عالی بود

ولی چطور می تونم این کد رو تو پست اول وبلاگم بزارم؟میشه راهنمایی کنید؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
+ خب وقتی برنامه‌ی هفتگیتون رو با ابزار بالا ساختین ... یک پست جدید ایجاد می‌کنین و گزینه‌ی منبع رو از ویرایشگر وبلاگتون انتخاب می‌کنین و کد رو اونجا paste می‌کنین


و برای این که پستتون به عنوان پست اول وبلاگ چسبیده بشه از قسمت وضعیت انتشار، گزینه‌ی چسبیده به بالای صفحه‌ی اول رو انتخاب کنین ...

۲۸ مهر ۱۳۹۹

خیلی خیلی ممنون

۲۸ مهر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
۲۸ مهر ۱۳۹۹

سلام چه خوب 

مرسییی :)))

۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ خواهش می‌کنم ... 😊🌹🌷
۲۸ مهر ۱۳۹۹

سلام...چقدر خوب. خیلی ممنون که تو بلاگتون گذاشتید... اتفاقا من به همچین ابزاری نیاز داشتم

۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ خواهش می‌کنم ... خوشحالم که به دردتون می‌خوره ... 😊🌹🌷
۲۸ مهر ۱۳۹۹

فقط میتونم بگم 

برگاااااااااااام 

:)

دمتون گرم خیلی برنامه‌ی عالی‌ای هست.

۲۸ مهر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹🌷
۲۸ مهر ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید 

میخاستم قالب وبلاگ مو صفحه بندی شماره کنم هر کار میکنم درست نمیشه میخوام بجای مطالب قدیمی تر عدد باشه شماره، شما میدونی چیکار کنم😕

و میخام اخرین نظراتم اواتار داشته باشه!

۲۹ مهر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
سلامت باشین ... مرسی ...
+ خب برای این کار شما می‌بایست دانش استفاده از زبان‌های html و css رو داشته باشین و از طریق راهنمای قالب بلاگ بیان ... کد قالب فعلیتون رو ویرایش کنین ... یا این که از یک ویرایشگر قالب بخواین این کار رو براتون انجام بده.
+ اگر هم به جوابتون نرسیدین یا سوالات مختلفی هم ذهنتون رو مشغول می‌کنه می‌تونین از طریق انجمن وبلاگ‌نویسان بیان سوالتون رو مطرح کنین و به ایده‌ها و نظرات بهتری برسین ... 😊🌹🌷
۲۹ مهر ۱۳۹۹

خیلی ابزار کاربردی و مفیدیه 

:)))

۲۹ مهر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
۳۰ مهر ۱۳۹۹

سلام..عالیه

۱ آبان ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
مرسی ... 😊🌹🌷
۱ آبان ۱۳۹۹

سلام

واوووو 😮

این ابزار خیلی خوب و کاربردیه 👍 😊

دستتون درد نکنه 🙆🏻‍♀️ 💖

۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام ... مرسی ... خواهش می‌کنم ... 😊🌷🌹
۲۷ آبان ۱۳۹۹

عالیییییییییییییییییییییییییییی (ولی یکم دیر نظر دادم ندیده بودم اینجارو :/)

۲۸ آذر ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹... خوشحالم که به دردتون خورد و کاربردی داشت ... (این پست‌ها تاریخ انقضاء ندارن و این وبلاگ روزانه‌نویسی چندانی نمی‌کنه)
۲۸ آذر ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید. ببخشید این ابزار فقط برای بیان قابل استفاده است؟

۱۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
سلامت باشین ... درسته برای بیان هم کار می‌کنه ... و همچنین برای میهن بلاگ
۱۹ بهمن ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات