قابِ دلخواهِ خانه من

قاب دلخواه خانه من همانا بام خانه ماست. درسته این عکس از سقف خونه ماست و امروز هم روز جهانی عکاسی هست. به همین مناسبت بلاگردون چالش خلاقانه‌ای رو شروع کرده که منو دوباره به یاد یار مهربانم عکاسی انداخت و بهانه‌ی قشنگی شد دوباره نگاهی به قاب‌های دلخواهم بندازم. قاب‌هایی که تقریبا چیزی جز خاطراتشون نموند و دیگه مثل گذشته نمیشه حسشون کرد. یکی از اون قاب‌ها همین عکس بالای صفحه هست:

این قاب دلخواه من لحظه‌ی طلوع خورشید شهر هست. خورشیدی که از لابه‌لای خونه‌های ساخته و نوساخته و نساخته خودش رو به من می‌رسونه. لحظه‌ای که صدای هیچ انسانی نیست، هوا خنکی و تازگی عجیبی داره و گرمای مهربانانه‌ی خورشید منو نوازش میده. اینجاست که نگاهی می‌کنم به دوردستی که هنوز بسته نشده و درخت‌هایی که هنوز قطع نشدن و با هم از اون لحظه لذت می‌بریم.

راستش من به صورت غیر مستقیمی به این چالش دعوت شدم ولی می‌خوام به رسم ادامه‌ی این چالش جالب سه نفر از دوستانم  رو به صورت مستقیم دعوت کنم: sepid.v ~|

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

سلام

چقد باحاله روز عکاسیم مبارکککککککککککک

خلاقیت منم فقط توی خوابیدنه کار دیگه ای بلد نیستم 😅😅😅 چجوری نشون بدم؟

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتت بخیر ...
+ مرسی ... روز عکاسیت مبارک ... 😊🌹
+ خب می‌تونی یه عکس از رخت خوابت بگیری ... 😁😂
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

اینجاست که نگاهی می‌کنم به دوردستی که هنوز بسته نشده و درخت‌هایی که هنوز قطع نشدن و با هم از اون لحظه لذت می‌بریم.....

 

چقد قشنگ... اون چیزی که گفتیدو حس کردم واقعا!

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... روز عکاسیت مبارک ... 😊🌹
+ مرسی ... خوشحالم که تونستم این حس رو به اشتراک بذارم ... 😊
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

سلام 

 

چه عکس خوشگل و خاطره انگیزی شده.

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... روز عکاسیتون مبارک ... 😊🌹
+ همینطوره ... چرا که الان دیگه چنین قالبی رو نمیشه گرفت و خیلی چیزاش رفتن ...
+ مرسی ... 😊
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

چقد زیباست نمیدونستم روز جهانیه عکاسیه وگرنه یه عکس خاطره انگیز میگرفتم

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... مرسی ... روز عکاسیتون مبارک باشه ... 😊🌹

+ حتما که نباید همون روزش دل به عکاسی زد ... روزهای دیگه هم روز عکاسی هست ... 😊
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

امیدوارم همیشه سرشار از انرژی و شادی بشه قلبتون با دیدن این قاب :)

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... روز عکاسیتون مبارک ... 😊🌹

+ مرسی ... چه آرزوی قشنگی ... ❤️️

+ منم براتون شادی و موفقیت رو آرزو می‌کنم ... 😊
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

ممنونم از دعوتت❤💫

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
قربونت ...

+ ممنون که شرکت کردی ... 😊❤️️🌹
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

نمی دونستم شمالی هستین ؟ شمال بام و کف نداره از هر جهت که عکاسی کنید تصویری فوق العاده خواهید داشت :))

 

روز عکاسی مبارک ^__^

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... روز عکاسیتون مبارک ... 😊🌹

+ درسته ... مازندرانی هستم ... 😊

+ همینطوره معمولا بام نداره و خونه الان تکمیل شده هست و سقف شیبدار داره و آسمون هم بسته شده ...

+ مرسی ... 😊🌹
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

چه منظره قشنگی، امیدوارم دیگه بیشتر ساخت و ساز نشه و خرابش نکنند. 

۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... روز عکاسیتون مبارک ... 😊🌹

+ خب این عکس برای نزدیک به دو سال پیش هست و الان ساخت و ساز شده و اینطوری نیست و متاسفانه این منظره دیگه بسته شده ...

+ مرسی ... 🌹
۲۹ مرداد ۱۳۹۹

چه حیف شد! 

۳۰ مرداد ۱۳۹۹
آره ... ولی همین که مدتی از این منظره لذت بردم خوشحالم ... 😊
۳۰ مرداد ۱۳۹۹

سلام 

چقدر سر سبزه اطرافتون و چه قاب قشنگی رو برای عکاسی انتخاب کردید:)

۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ همینطوره ... از مزیت‌های شمال زندگی کردن همینه ...
+ مرسی ... قاب دلخواه شما هم خیلی قشنگ بود ... 😊🌹
۳۰ مرداد ۱۳۹۹

طلوع؛ چیزی که تازگی و شکوه شروع و ترس شروع رو یادت میاره،، اما شروعی که از ترسش گذشته... 

۳۱ مرداد ۱۳۹۹
همینطوره ... دیگه از ترس گذشته ...
+ مرسی ... 😊🌹
۱ شهریور ۱۳۹۹

سلام عکس قشنگیه((:

 

+ یه سوال! میشه بگی کادر محاوره ای آخر پستت رو چجوری ایجاد کردی؟! همونی که تعدادی از دوستان رو دعوت کردی به چالش

۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... مرسی ... 😊🌹

+ اون کادر یک تگ div هست که برای استفاده از اون توی ویرایشگر ckeditor بیان باید گزینه‌ی div رو وقتی که متن اون پاراگرافت رو نوشتی بزنی و بری تب «پیش‌رفته» و اونجا توی قسمت سبک کد css خودت رو بنویسی که این کادر من این کد رو داره:

padding: 1em; border: 1px solid #8382e2; border-radius: 1em;margin: 2em auto; box-shadow: 0 4px 20px #d7d4db; margin-top: 35px;
۱ شهریور ۱۳۹۹

چه قشنگ.

۱ شهریور ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۱ شهریور ۱۳۹۹

گرفتم چی شد

مرسی مرسی

۱ شهریور ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۱ شهریور ۱۳۹۹

عالی بود 😊

تصویر زیبا با متن زیباتر هم شد👌

۷ شهریور ۱۳۹۹
مرسی ... 😊
+ خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ... 😊🌹
۷ شهریور ۱۳۹۹

طلوع همیشه حس خوبی داره :)

۱۰ شهریور ۱۳۹۹
دقیقا همینطوره ...
+ مرسی ... 😊🌹
۱۰ شهریور ۱۳۹۹

منظره قشنگی هستش :)
فقط ببخشید درختا چی هستن؟ انارن؟

۲۰ آبان ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹🌷
اینا همه درخت پرتقال هستن به جز اون درختی که برگ نداره که اناره ...
۲۱ آبان ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات