قالب غروب آسمان برای بلاگ بیان

قالب غروب در حقیقت قالب قبلی همین وبلاگ یعنی آسمانم بود که بسته به شرایط آن دوران، تصمیم به طراحیش گرفتم. هدف اصلی من برای طراحی و پیاده‌سازی این قالب سبکی طرح بود که خواننده‌ای حتی با کمترین سرعت اتصال به اینترنت بتواند از وبلاگ و محتوایش استفاده کند. در انتخاب رنگ‌بندی هم به دلیل شرایط آن دوران که روندی غمگین داشتم، رنگ‌های غروب آسمان را انتخاب کردم تا حس نزدیکی به شب و تاریکی را منتقل کند و به همین دلیل نیز نام این قالب را غروب آسمان نهادم.

ویژگی‌های قالب غروب

  • واکنش‌گرا نسبت به اندازه‌ی صفحه نمایش برای دستگاه‌های مختلف
  • استفاده از فونت‌های وزیر برای متن و خودکار برای عناوین قالب
  • استفاده حداکثری از امکانات بلاگ بیان
  • عدم استفاده از تصاویر در صفحه نخست
  • ساده
  • مینیمال
  • بسیار سبک


همکاری در توسعه و گزارش خطا

این قالب در وبسایت «گیتهاب» و با مجوز «MIT» منتشر شده است. یکی از اهداف انتشار این قالب کمک به توسعه‌ و بهبود محیط بلاگ بیان برای استفاده‌ی هر چه بیشتر و بهتر وبلاگ‌نویسان است و اگر شما نیز با این هدف موافق بوده و قصد همکاری در این پروژه را دارید می‌توانید به مخزن این قالب در گیتهاب مراجعه کرده و با ستاره دادن به پروژه، «Fork» کردن پروژه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن و همچنین گزارش خطا در بخش «Issues» مخزن قالب «غروب آسمان» در گیتهاب و همچنین در بخش کامنت‌های همین پست، به بهبود و گسترش یک قالب ساده و زیبا برای وبلاگ‌‌نویسان مختلف کمک کنید.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

قشنگه محمدرضا😊🌹

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
مرسی رهام ... 😊🌹
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

سلام:)

رنگش اتفاقا بنظرم غمگین نیست جذابه:)

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام محیا خانوم ...
+ امیدوارم حالتون خوب باشه ... 😊🌹
+ خب اون موقع به نظر من بود ... خوشحالم که خوشتون اومد ... 😊
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

خیلی زیباست

موفق باشید:)

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
+ تشکر ... همینطور شما ... 😊
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

عالی👌

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

زنگارش رو من خیلی دوست دارم.

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
منم با رنگاش خاطره دارم ... خوشحالم که خوشت اومد علیرضا ... 😊🌹
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

راستی قالبت مثل اینکه توی فایرفاکس موبایل یه طوری شده. عرضش بیشتر از صفحه گوشیه

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
قبلا مشکل overflow-x داشت که درستش کردم ... الان با دستگاه‌های مختلف تست کردم ... مشکلی نداره ... عجیبه ... 😐
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

نه قالب همین الانت رو میگم

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
خب ... باگ این قالب خیلی عجیبه ... هنوز مشکل داره ؟ ...
+ من روی هیچ دستگاهی مشکل ندارم باهاش ... ولی چند نفر گفتن مشکل داشتن ... گیر آوردنش سخت شد ... 😐
------------
خب ... خوشبختانه درست شد علیرضا ... مرسی ... 😊🌹
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

درست شد 😃

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
آره ... مرسی ... 👍⁦☺️⁩🌹
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

خیلی خوشگه.

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ...⁦☺️⁩🌹
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

سلام

قشنگه

ولی قالب الانتونو بیشتر دوست دارم :) 

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ مرسی ... 😊🌹
+ قالب بلاگ شما بسیار زیباست و انتخاب قالب بسته به سلیقه و کاربرده ...
+ بعضی‌ها با قالب‌های سبک و مینیمال بسته به شرایط راحت هستن ... 😊

۱۵ خرداد ۱۳۹۹

👌

۱۵ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... 😊🌹
۱۵ خرداد ۱۳۹۹

چه خوشگل.

ممنون و خسته نباشید :))

۱۶ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... سلامت باشین ... ⁦☺️⁩🌹
۱۶ خرداد ۱۳۹۹

بسی جذاب

۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مرسی ... ⁦☺️⁩🌹
۱۷ خرداد ۱۳۹۹

سلام 

لینک دنبال رو ندیدم ولی اضافه می‌کنم.

این قالب خیلی قشنگه ، من خیلی ازش خوشم آمد. آقا محمدرضا یک قالب آیفون هست ، کاش یکی آنرا اندازه‌ی صفحه گوشی بکنه و بعضی قسمتها که خوردگی پیدا میکنه رو اصلاح کنه ، بامزست. 

قالب قشنگیه. 

 

موفق باشی. 

۱۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...

+ لینک دنبال زیر توضیحات بلاگ هست توی سایدبار ... ولی خب فقط لینک هست ... و باکس دنبال کننده‌ها نیست ... سعی کردم هر چقدر که میشه ساده‌تر و سبک‌تر باشه ... 

+ مرسی ... خوشحالم که خوشتون اومد ... 😊🌹

+ قالب‌های خوب زیادی هستن ... که به نظرم باید تیم طراحی و تولید قالب روشون کار کنن و به نظرات و پیام‌ها پاسخ بدن ...

+ مرسی ... منم برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم ... 😊🌹
۱۷ خرداد ۱۳۹۹

سلام 

دستی اضافت کردم. از بخش ارتباط ، اضافه کردم ، ممنون 

الان گذاشتمش خیلی قشنگ شده ، خواستی نگاهی بنداز 

 

همچنین دوره ای با دو قالب دیگه عوض میکنم. دستت درد نکنه آقا محمد رضا 

 

فقط باید از بچه‌ها بپرسم وبم کند نباشه ، نه اینکه کار شما ایراد داشته باشه ، گاهی برای گوشی سنگینه. 

 

تشکر ، خیلی ممنون ، قشنگ شده 

۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آها ... لینک دنبال کردن همین بلاگم ... خب لینک دنبال کردن توی سایدبار هست ... بالای صفحه ... سمت چت ... دکمه‌ی منو هست ... که سایدبار رو اونجا می‌تونین پیدا کنین ... جعبه دنبال‌کننده‌ها هم هست .. و چیز‌های دیگه ... منوی سمت راست هم موضوعات بلاگه ...

+ وبلاگتون رو دیدم ... بسیار سبک شده ... فقط متوجه مشکلی شدم که توی اگه نیازه دوباره فایل سی اس اس رو عوض کنین ... فونت خودکار روی پروتکل https مشکل داشت که درست شد ...

+ خیلی خوبه ... حتما تست کنین ... فقط طراحی این قالب یه مقدار غمگینه و بعد از یه مدت احتمالا خسته میشین ... و خیلی خوبه که به صورت دوره‌ای قالب عوض می‌کنین ... حس وبلاگ‌نویسی رو بیشتر می‌کنه ...

+ خواهش می‌کنم ... امیدوارم به کارتون بیاد ... 😊🌹
۱۷ خرداد ۱۳۹۹

روی چشمم ، دوباره عوضش می‌کنم.

 

برای همه‌چیز هم ممنون 

۱۷ خرداد ۱۳۹۹
تشکر ... قربان شما ... 😊🌹
۱۷ خرداد ۱۳۹۹

سلام 

فردا درستش می‌کنم ، الان پاک کردم ولی دائما خطای ۵۰۴ میده. 

 

تشکر 

 

فردا درستش می‌کنم. 

۱۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ هر وقت نیاز داشتین استفاده کنین ...
+ تشکر از شما که باعث شدین یک سری از مشکلاتش رو ببینم و چیز جدیدی یاد بگیرم ... ⁦☺️⁩🌹
۱۸ خرداد ۱۳۹۹

سلام قالب هاتون همشون عالین

۲۹ شهریور ۱۳۹۹
سلام مرسی ... 😊🌹
+ خوشحالم که نظرتون رو جلب کردن ...
۲۹ شهریور ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات