آسمانم در ۱۴۰۰

مدتی بود که دنبال یه بهانه برای نوشتن بودم که یک عدد این بهانه را به من داد که به مناسب روز ۱۴۰۰ ام شروع وبلاگ‌نویسی در این وبلاگ نگاهی به قدیمی ترین صفحه‌ای که از آسمانم در ماشین زمان Archive.org وجود داره بندازم و یادی از روزهای دور کنم ...

خب این عکس مربوط به صفحه‌‌ی اول آسمانم در ماه ژانویه سال 2016 میشه ... حدود سه سال پیش ... راستش زود نگذشت ... فقط گذشت ...  ولی آنچه‌ که ازشون برام موند حس و خاطره‌ی خوش هست که از اون دوران وبلاگ‌نویسی دارم ... که وقتی بعد از خستگی زندگی یا کاری نگاهی به این گذشته می‌کنم ... انرژی و نشاط بهم دست میده که چه حس زنده بودن زیبایی داشتم و به این واقعیت پی می‌برم که زندگی پر از سربالایی و سرپایینی‌هاس که به شکل‌های مختلف خودشون رو برام آرایش می‌کنن ...


 پی‌نوشت : راستش وقت نداشتن شاید تاثیر داشته باشه اما نمی‌تونه دلیلی موجه برای پست نذاشتن و به دوستان سر نزدن و کامنت نذاشتن برای دوستای عزیز هم‌وبلاگیم باشه ... راستش رو که بخواین ... من با حس و علاقه‌ این کارها رو انجام میدم و به زور زحمت نیست ... و نمی‌خوام باعث ناراحتی و انتقال بی‌حالی بشم ... چرا که این توی زندگی تقریبا همه‌ی ما وجود داره و می‌خوام اینجا ... آسمانی باشم ...

پس عذر من رو قبول کنین چرا که به صورت منظم نمی‌تونم بنویسم ... اما برای همیشه برای کامنت‌ها منتظرتون هستم و دریافت می‌کنم ... همونطور که طی این مدت، دوستای بسیار عزیزم که اسمشون رو نمی‌برم چرا که به حریم خصوصیشون احترام میذارم ... جویای حالم بودن و یادی از من می‌کردن ...

یه دنیا ممنون از شما دوستای عزیزِ جان ...

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۹ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
1400 روز؟؟؟؟؟؟؟
واو!!!!!
بلخره ستاره ی آسمون روشن شد! ^_^
باتشکر از روز هزاروچهارصدم! :دی
۲۲ آذر ۱۳۹۷
اوهوم ... بالاخره روشن شد ... امیدوارم به اشکالی بهانه روشن نگه داشتنش رو به دست بیارم ...

مرسی یاسمن ... :)
۲۲ آذر ۱۳۹۷
عز این خوشم میاد ک مث این لوسای بیان هرچی میشع زرت و زرت تهدید ب دِلـِت کردن بلاگشون میکنن و عاخرشم هیشکاری نمیکنن(خعلی سعی کردم مودبانش کنم خخ)نیستی!

قشنگگ۱۴۰۰روز عمر کردع بلاگت...ماشالاا...موبارک صاحابش🎈🔮
۲۲ آذر ۱۳۹۷
به به ... حنانه ... از این خوشم میاد که خوب نکته میگیری ... و تیکه میندازی ... درست مثل حنانه‌ی همیشگی .... :))

مرسی ... قربونت ... :)
۲۲ آذر ۱۳۹۷
سلام (:
مبارکه ((:
۲۲ آذر ۱۳۹۷
سلام ... مرسی ... :)
۲۲ آذر ۱۳۹۷
دیدن روشن شدن ستاره آسمانم پس از مدت های مدید باعث خوشحالیه :)
۲۲ آذر ۱۳۹۷
خواهش می‌کنم ... مرسی :)
۲۲ آذر ۱۳۹۷
حنانه :
ولی خود وبلاگت رو بسته بودی که !
۲۳ آذر ۱۳۹۷
آره دیگه ... وبلاگی نداره خب ...
۲۳ آذر ۱۳۹۷
چه قشنگ ..
تبریک میگم
۲۳ آذر ۱۳۹۷
مرسی :)
۲۳ آذر ۱۳۹۷
1400 روزگیتون مبارک :) خاطره بازی و مرور گذشته ها قشنگه. من هم اگه هنر شما را داشتم توی طراحی و تغییر قالب حتما فعالیت میکردم.
راستی اولش فکر کردم چشم اندازه سال 1400 را بررسی کردید :)
۲۳ آذر ۱۳۹۷
مرسی محمود جان ...هنر اکتسابی هست و خواستن هم توانستن ... و چندتا پیش‌نیاز داره ... انگیزه و علاقه و زمان ... من که هنری ندارم ... نظر لطفته ...
آره ... به خاطر ایهامی که داشت این ایده به ذهنم زد که میشه یه پست نوشت بالاخره ... :))
۲۳ آذر ۱۳۹۷
چه جالب...مبارکتون باشه
منکه اصلا به روزهای وبم توجه نمیکنم!ولی دوست دارم از این به بعد توجه کنم!
۱۳ دی ۱۳۹۷
مرسی ... فکر خوبیه ...
۱۳ دی ۱۳۹۷
به به چه عالی :))
۱۸ بهمن ۱۳۹۷
مرسی :)
۱۸ بهمن ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات