من وبلاگ‌نویسم ... من زنده‌ام

من یک برنامه‌نویسم و بیشتر وقت خودم رو پشت کامپیوتر و با کلید‌های این ماشین می‌گذرونم و  با منطقشون زندگی‌ می‌کنم اما من همیشه در حال برنامه‌نوشتن نیستم، من یک انسانم و نیاز به بقیه انسان‌ها برای ابراز محبت و ارتباط دارم.  بعدِ کار، تنهایی خسته‌کننده میشه و اینجا بود که بلاگ امکانات حل این مشکل رو به من پیشنهاد کرد. من بوسیله‌ی وبلاگ‌نویسی با انواع افراد و عقاید و سلیقه‌ها در ارتباطم، زیر سوال و مورد حمایت قرار می‌گیرم ... این چیزیه که در تنهایی‌ها به دستش نمیشه‌ آورد ... چیزی مثل پیدا کردن دوستای خوب .


پی‌نوشت : این پست در پاسخ به پست چالشی رادیو بلاگی‌ها با عنوان « روز بلاگستان فارسی تو راهه و ... » نوشته شده و کمتر از ۱۰۰ کلمه هست.

+ خب در اینجا من از دو نفر از دوستان، اول « آرام » از وبلاگ آرامم کن:) و « نیلی » از وبلاگ نیلگون برای شرکت در این چالش دعوت می‌کنم ... البته اگه تا حالا شرکت نکردین ... و البته امروز دوشنبه ۱۲ شهریور دیگه مهلت تمومه پس فردا در موردش صحبت کنین :)) و از همه‌ی آزادگان وبلاگ‌نویس این دعوت به عمل میاد ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
من نیز !
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
احسنت ... :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
Perfect.👌
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
Thanks ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
خوش‌اومدی یاسمن ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
ممنون از دعوتی که کردین .
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
ببخش که دیر دعوت کردم ... ولی منتظر پست پزشکیت هستم آرام ... یه تحقیقی در مورد خواص غذاها هم اگه علاقه‌ و تخصص داری، اگه میشه بنویس ...
آخه به نظرم روش درست استفاده از غذا توی برنامه‌ی غذایی روزانه خیلی به کنترل فکری و سلامتی کمک می‌کنه ...
درخواست چالشی نیست ... :)) ... مرسی هم‌بلاگی خوب ... :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
یلام عنوان تون دیدم یاد من زنده ام افتادم
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
سلام ... عنوان خاصی هست ؟ 

عنوان یک پست چالشی بود که انتخاب کردم ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
چه کوتاه و خوب :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
از شرایط پست چالشی بود دیگه ... می‌خوای توی پادکست استفاده کنن به مناسبت روز وبلاگستان فارسی ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
^_^
:)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
مرسی :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
چقد قسمت کامنتات خفنه!!!!
یادم باش سر فرصت بشینیم راجب یه قالب توپ بحرفیم!!
تو کجا بودی تاحالا؟؟ :دی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
آره دیگه ... متفاوته ... سعی کردم از حالت خشک قدیمی در بیاد و یه حالت گفتگو داشته باشه ...
حتما ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
سلام اسم کتاب هست.مال معصومه دولت آباد
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
سلام ... چه جالب ... خاطرات دوران اسارت ...
با یه کتاب جدید آشنا شدم ... مرسی ... :)
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
خب چه جوریه این چالش ؟ اولی رو انتخاب کنیم یا دومی ؟ میشه یه ذره توضیح بدین ؟
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
هر کدوم رو که راحت‌تری ...
اولی میگه که یه انشا از این سه موضوع بنویس ..
دومی میگه خودت رو جای یکی از بلاگرا بذار و مثل اون یه مطلب بنویس ...
محدودیتش هم ۱۰۰ کلمه هست ...

۱۳ شهریور ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات