نظرسنجی ...

نظرسنجی ...

سلام به همه‌ی دوستان و خواننده‌های عزیز

خیلی وقت میشه که پست نذاشتم ولی خب تصمیم گرفتم که دیگه در بدترین شرایط هر هفته ... حداقل یک پست بذارم که اون حداقله هم به احتمال زیاد پست‌های آسمانی خواهد بود ...

ولی قبل از این که شروع مجدد داشته باشم روی این بلاگ، می‌خوام یک چیزی رو تغییر بدم و اون قالب کلی بلاگ هست ... و دو سوال دارم ازتون:

۱. قالب بلاگم را نقد کنین ... آیا قالب بلاگ آسمانم به نظرتان جذاب و کارا است؟

و سوال دوم ( اختیاری) :

۲. اگر با موبایل خواننده بلاگ هستید،‌ مشکلات قالب که به چشمتان آمد، کدامند؟

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
ببهشید میگن ولی قابل خوبی نیست .
درشت هست و رنگ بندی خوبی نداره.
بعضی حاشیه ها مشخص نیست ..عنوان پست با هدر یکی شده ..
سایز تعداد نظرات و ثبت شده بزرگ هست
۶ شهریور ۱۳۹۷
مرسی که میگین ... نظر خیلی خوبی بود ... مشکلات قالب رو توی طراحی بعدی درست می‌کنم ...
درشت برای طراحی تمام صفحه به نظرم کارا بود ... ولی انگار خیلی درشت از آب در اومده
رنگ آبی هم به خاطر آسمان که عنوان سایته انتخاب شد ... یعنی ترکیب آسمانی با تاریک باید بهتر کار بشه ...
حاشیه هم که قصد بر طراحی تمام صفحه بود ... این فکر نکنم تغییر کنه ... باید امتحان کنم ببینم چطور در میاد ...
نظرات هم به خاطر طراحی تمام صفحه این طور شده ... ولی خب به نطرم روی رنگبندی متفاوت شده ... یه کم باید روی تقسیم‌بندی کار کنم...
واقعا نظر قشنگ و دقیقی بود ... خیلی خوشم اومد :) ... مرسی ...
۶ شهریور ۱۳۹۷
من الان با گوشی می‌خونم
چون همه چی درشته یه سری کلمات و جملات از حاشیه زده بیرون و معلوم نیست
۶ شهریور ۱۳۹۷
روی موبایل واقعا مشکلات زیاده ... همینطوره ... ولی خب درستش می‌کنم ... فکر کنم تا وسطای ماه حداکثر کار قالب تموم بشه ... آخه می‌خوام بلاگ‌نویسی رو شروع کنم ...
۶ شهریور ۱۳۹۷
قالب خوبیه...خاص خودتون... فقط اگه منظم‌تر شه بهتره. :)
۶ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... موافقم ... یه کم باید منظمش کنم ... مرسی :)
۶ شهریور ۱۳۹۷
نقد کردم خب یه پیشنهادات هم بدم :)
به نظرم رنگ آبی تیره رو انتخاب نکنید ، سعی کنید یه هدر با چندین عکس مثلا از طبیعت و آسمون باشه دیگه ظرافت هم فراموش نشه .
موفق باشید.
۶ شهریور ۱۳۹۷
عالیه ...
پیشنهاد خیلی خوبیه ... من عاشق طبیعت هستم و آسمون ... ظرافت یه کم کار داره ... پس رنگ سبز رو امتحان می‌کنم ببینم با آبی آسمانی کدومش بهتر در میاد ...
مرسی ... شما هم همینطور :)
۶ شهریور ۱۳۹۷
قالب واقعا قشنگه اما داخل گوشی و صفحات با رزو Resolution پایین خیلی بد در میادش رنگ بندی هم بدک نیست ولی خیلی میتونه بهتر بشه.
۷ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... روی موبایل خوب کار نکردم ... خیلی بد ...
رنگ بندی هم شاید اصلا برگردونم کلا به رنگ آسمان غروبی یا رنگ پاییز ... خب پاییز نزدیکتره ...
مرسی بابت نظر :)
۷ شهریور ۱۳۹۷
با موبایل یک کم از گوشه های متن توی کادر نمیاد!
طرح و رنگ قالب هم سلیقه خودتون مهمه اما من رنگ را ساده می‌پسندم بدون های لایت و...
۸ شهریور ۱۳۹۷
با موبایل واقعا افتضاح در اومد ...
در مورد رنگ هم منصفانه هست ... خب شاید رفتم سراغ رنگ‌های پاییزی ... ببینم چی از آب در میاد ....
مرسی بابت نظر ... :)
۸ شهریور ۱۳۹۷
سلام :) چ خبر خوبی، تو این مدت همش میگفتم نکنه این وبلاگ خاص دیگه ادامه پیدا نکنه
خوشحالم که دوباره قراره بنویسید
راستی اون وبلاگی که توش راجع به لینوکس اوپن زوزه مینوشتید چی شد ؟!
در مورد قالب هم، دوستان تمام چیز هایی که میخواستم بگم رو گفتن :)
۸ شهریور ۱۳۹۷
سلام ... مرسی ... بعضی مواقع باید بلند شد ... :)
شما لطف دارین ...
راستش اون وبلاگ رو ادامه نمی‌دم ... اگه بخوام مطلب تخصصی بنویسم روی بلاگ شخصیم «میگیم» می‌نویسم ...
اینجا می‌خوام بیشتر دید اجتماعی و کلی داشته باشم ...
همینطوره ... قالب در دست کاره ... کم کم داره آماده میشه ...
داشتن هم‌بلاگی‌ای مثل شما باعث خوشحالی هست ... مرسی :)
۸ شهریور ۱۳۹۷
متن ها خیلی درشت هستن
درضمن
اون پایین قالب تو فوتر باید "قدرت گرفته از بلاگ بیان" نوشته بشه چون حذف اون خلاف مقررات بلاگ بیان هست
۸ شهریور ۱۳۹۷
همینطوره ...
چه جالب ... تا حالا به این بند توجه نکرده بودم ... مرسی ... خیلی مهم بود :)
مرسی بابت نظرم ... :)
۸ شهریور ۱۳۹۷
من معمولا با لپ تاپ میام بلاگ زیاد با موبایل نمی تونم پست ها رو بخونم میره رو اعصابم .. در مورد قالب ، هم خوبه هم عوض بشه خوب یه تنوعیه .. امیدوارم ماندگار بشید دلمون تنگ شده واسه پست هاتون :)))
۸ شهریور ۱۳۹۷
کار قالب یه کم اعصاب خوردکن شده برام ... معلوم نیست چقدر کارش طول بکشه ولی هر چی بشه بلاگ رو دوباره شروع می‌کنم ...
مرسی ... نظر لطفتونه ... :)
۸ شهریور ۱۳۹۷
۱- برای rate ها یه hover بزارید فکرکنم بهتر باشه
۲- اینجاها رو هم ببینید جعبه پاسخ بیاد سمت چپ بهتره:
نظرات:
http://bayanbox.ir/view/8620485665180922815/Screenshot-from-2018-09-02-16-54-40.png

فاصله تیک پیام ناشناس و خالی بودن سمت چپ صفحه
http://bayanbox.ir/view/6643415694313150967/Screenshot-from-2018-09-02-17-05-16.png

موفق باشید.
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
1. نه با هاور موافق نیستم ... الان که می‌دونی بیشتر کاربر موبایل هستن ... باید چک کنم ببینم ...
2. آره متاسفانه یه سری مشکلاتی دارم هنوز ... یکیش همین باکس سمت چپ پاسخ هست ... هنوز به راه حلی نرسیدم ... 

حساب چک‌باکس رو رسیدم .. مرسی ... اصلا هم‌بلاگی بودن با یه برنامه‌نویس باعث خوشحالیه برام ... از مزایاش هم بهتر شدنه ...
مرسی بابت توجه عالی و خوبت دوست من ...
موفق و سلامت باشی ...
---------------
پ.ن: در همین حین ایده‌ای به ذهن زد و خودم رو شناختم و درستش کردم ... :))
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
آره، کم کم مشکلاتش حل میشه، از این وبلاگ هایی که توی بلاگ دیدم فکر کنم بلاگ شما سومین بلاگ باشه که طرح خاص خودش رو داره؛ چه خوب :D

زنده باشید، من نیز خیلی خوشحالم و ان شاءالله توی زندگی شخصی و حرفه ای موفق، شاد و سلامت باشید.
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
از خوبی‌های بلاگ بیان این بود که افراد صاحب سبک در نویسندگی و ... رو تونست جذب کنه ... آخه به نظرم خودشون خوب روی نرم‌افزارشون کار کردن ... هزینه و تلاش زیاد می‌خواد ساخت چنین سرویس با کیفیتی ... و این با ارزشش می‌کننه ... چون درست و حسابی روش کار شده ...

مرسی ... منم آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی رو دارم دوست خوبم ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
این قالب جدید خوبه
عالی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
زحمت زیادی داشت اما تقریبا تموم شد ...
مرسی دوست خوبم ... :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات