تجربه نیم هفته‌ای بازی در استیم - Steam

یکی از علاقه‌مندی‌های همیشگی من بازی‌های رایانه‌ای هست ... از سال‌های سال پیش ... که بیشتر مواقع دست جمعی بازی می‌کردیم و دیگه وارد دبیرستان و دوران قبل کنکور شدم خیلی محدودش کردم و دوباره در دوران دانشگاه زنده شد و رو به ماینکرفت آوردم  و به کمال خودش نزدیک شد تا این که تصمیم گرفتم برم به سمت بازی‌های آنلاین ( یک هفته پیش ) ... و تصمیم گرفتم وارد مسابقات آنلاین استیم شده و بیشتر بازی کنم ...

خب چندتا بازی هستن که توی دنیای بازی‌های رایانه‌ای آنلاین خیلی معروفن و یکیشون کانتر استرایک هست و دومیش هم دوتا۲ ( Dota 2 )‌ هست ... خب کانتر که پولی بود و زیاد هم علاقه‌ای به بازیش نداشتم و دوتا رو دانلود کردم ... خب سیستمم برای این بازی یه مقدار ضعیف بود با کیفیت پایینش بازی کردم ... ولی بسیار زیبا و لذت بخش بود ...

اگه به بازی علاقه داشتین حتما امتحانش کنین ... فوق العاده هست ولی خب جوری هم طراحی شده که با این که رایگان هست برای بهتر شدن هزینه شاید بکنین ... خب دوتا۲ از اون بازی‌هایی هست که صدها ساعت ( درسته ۱۰۰ها ) شما رو مشغول میکنه برای یادگیری و تجربه کسب کردن و همینطور نگه میداره شما رو ...

خب من از قبل با بازی راکت لیگ ( Rocket league )‌ آشنا بودم و آفلاین با دوستان بازی می‌کردیم ... پس تصمیم گرفتم این بازی رو بخرم و بازی کنم ( با خرید گیفت کارت ) ...  اول کار که سرورهای این بازی ایران رو تحریم کردن و نمیشد بازی کرد ... ولی خب با هر کلکی بود ازش گذشتم و بازی کردم ( سرعت پایین هست و لگ داره بازی )‌ ...

باورتون نمیشه چه صحنه‌هایی دیدم که تا حالا توی عمرم ندیدم ... بازیکن‌هایی که توپ رو انگار با دست نگه داشتن و پرواز میکردن و گل میزدن و احساس حقارت میکردم واقعا :(  ... خیلی سخت بود :))‌ ... من توی این بازی چند بار به کلا انسان و قوی‌ترین هوش مصنوعی این بازی باخته بودم ... ولی مثل آب خوردن می‌باختم ...

توی انجمن استیم که بگردین چیزای عجیبی می‌بینین ... انسان‌های که هزاران ساعت زمان برای بازی میذارن ... سطحشون ( Level ) خیلی بالاست ... مثلا تا ۷۰۰ هم من دیدم ... وای ... اصلا دیوانه کننده هست ... به هر صورت شما اونجا می‌تونین تجارت کنین، دوست پیدا کنین، با دوستاتون آنلاین بازی کنین، چت کنین، گروه بسازین ... و خیلی کارای دیگه ... این پروفایل من هست :

من سطحم ۳ بود ... برای بالا بردن سطح روش‌ها و کارای مختلفی می‌کنن و بیشتر حول موضوع تجارت توی استیم و به دست ‌آوردن کارت‌ها بر می‌گرده که باید خودتون برین ببینین چی هستن ... و آخرین بازی‌هایی بود که بازی کردم ( اصلا فعل‌های ما با این game خوب در نمیان :))

steam game

یکی از لذت بخش‌ترین بازی‌هایی که تاحالا بازی کردم ... بازی Firewatch بود که اون بالای لیست هم زده ... ۶ ساعت بازی کردم ولی خب تموم شد ... زود تموم شد اما فوق‌العاده زیبا و جالب طراحی شد ... داستان خیلی جالبی داشت و طراحی محیط خیره کننده‌ای داشت ... اگه وقت داشتین حتما بازی کنین ... یه بازی داستانی اول شخص هست ...

خب اونجا من دوستانی هم پیدا کردم و یکیشون که درخواست دوستیم رو قبول کرد یک بازیکن با سطح ۶۱ بود ... باورتون میشه؟ نوشته از اتریش هست ولی خب معلوم نیست که :))

دوست استیم من

خب آخرین بازی‌های که من کردم رو که دیدن ... کنارشون زده بود چند ساعت ... حالا تفاوت‌ها رو ببینین :))

steam level

ولی خب دوران بازی‌های طولانی مدت و این حرفا دیگه از من گذشت ... این دوست من هم که می‌بینین یه پسر ۱۵ ساله هست ... راستش من دیگه انقدر وقت ندارم برای گیمر شدن و این چیزا ... دیگه تفریحی بازی‌ می‌کنم ... اگه نوجوان هستین ... بازی کنین چرا که به تیز شدن فکرتون کمک می‌تونه بکنه ... این تجربه‌ای بود که از کوچکترا دیدم و خودم هم تجربه کرده بودم ( البته اگه آنلاین بازی می‌کردم چیز دیگه‌ای بود )‌ ...

یه انیمه هم در مورد بازی‌های آنلاین درست کردن به اسم Sword art online ... خیلی انیمه جالبیه ... اگه به بازی‌های آنلاین علاقه دارین ... از هر چی که خوشتون میاد ... لذت ببرین ازش :)

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
من از بازی های رایانه ای هیچ، تاکید میکنم هیچ تجربه ای ندارم! مگه این توپ ها که پایین میومد و دوز میشد و اینا، اونم تو سن ۱۰ سالگی شاید!
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
شما که فکر نکنم وقتش رو هم داشته باشین ... ولی خب بهتره یه امتحانی بکنین ... چون به درد بچه می‌خوره ( البته شاید ... بسته به سلیقه تربیتی داره )
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
سلام

حالتان خوب

خوبه حال و حوصله بازی کامپیوتری و انلاین رو دارید!!!

کلا حال خاصی دارید

دلتون شاد
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
سلام ... حال شما هم خوب
همینطوره ... حال بازی رو دارم ... یه جور عادته ... البته نه هر بازی‌ای ...
مرسی ... دلتون شاد ...
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
عهه چه خوب
فقط حیف مهندسا وقت بازی کردم ندارن :))
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
بله ... همینطور است :))))
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
خخخ من که کلا حوصله بازی ندارم
موفق باشید
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
خخخ ... خیلی نظر باحالی بود ... :))
موفق باشین :)
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
هیجان انگیز توضیح دادین ولی من که بلد نیستم..

باز کردن بهش علاقه ای ندارم مخصوصا این روزا که حوصله ام نمیشه و سرم شلوغه..
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
واقعا؟ :))
تجربه جالبی و به یاد موندنی‌ای برام بود خواستم یه جا نوشته باشم و شاید روزی به درد یه علاقه‌مند بخوره :)
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
من با بازی خیلی حوصلم سر میره و خیلی کم بازی میکنم ولی وقتی هم شروع میکنم تا کاملا تموم نشه بیخیالش نمیشم...مثلا 3یا 4روزه تمومش میکنم
آخرین بازی هم داشتم shift-altبود.
به نظرم این بازی که شما گفتین هم جذاب بود
:)
عاقبت بخیر باشید
۲۰ اسفند ۱۳۹۶
تا حالا این رو بازی نکردم ...
ممنون نظر خوبتون ... خیلی خوب نظر دادین ...
ممنونم بابت آرزوتون ... امیدوارم شما هم عاقبت بخیر باشین :)
۲۰ اسفند ۱۳۹۶

سلام؛تازه اکانت ساختم...کسور هم زدم هلند....اکانت تازه است نمیتونم ریجن عوض کنم خرید هم که.....

چکار کنم؟

(با ای پی امریکا هم میرم همیشه بلکه بتونم به امریکا تغییرش بدم)

۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
خب به نظرم مشکل نداره ... من با گیفت کارت شارژ کردم اکانتم رو ... و با آی پی ایران هم این کار رو کردم ... و ریجن رو هم موقع پرداخت میشه تغییر داد ولی کلا ریجن برای واحد پول به کار میره ... و مشکلی نداره ... 
۸ بهمن ۱۳۹۹

سلام؛یعنی باید گیفت کارت اروپا بخرم آره؟

۸ بهمن ۱۳۹۹
اگر واحد پول یورو هست ... باید گیفت کارت اروپا رو خرید ...
۹ بهمن ۱۳۹۹

سلام مجدد....ممنون

۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۹ بهمن ۱۳۹۹

جالبه کامنتا رو خوندم اونایی که اهل بازی نیستن انگار به خودشون افتخار میکنن آدمایی که زندگی کسل کننده اطرافشون براشون بسه و تخیلشون نمیتونه بیشتر از زندگی روزمره رو براشون واقع گرایانه ترسیم کنه

کسی که توی وقت استراحتش فیلم و سریال میبینه چرا باید بگه برای بازی وقت نداره؟ الان مثلا سعی کردم دهنمو باز نکنم 

نه بذار اینم بگم میانگین سنی گیمرای آمریکا 35 ساله پس این که دیگه بزرگ شدیم بازی بسه مال قدیما بود ولی این که بازی ها رده سنی دارن و ممکنه خیلیاشو ماها دیگه نتونیم یا نخوایم تموم کنیم منطقیه من خودم دوس دارم بازی هدف و پایان داشته باشه و سراغ بی انتها و آنلاین معمولا نمیرم

چندتا بازی کم حجم معرفی کرده بودم از بینشون Limbo و Inside و Little Nightmares بسیار ارزش بازی دارن و برای شروع گیم هم پیشنهاد میشن

۱۴ تیر ۱۴۰۱
خب بعضیا شاید به دلیل تبلیغات اشتباه یا عادت به زندگی قدیمی، دید اشتباهی نسبت به این موضوع دارن ... و باهات موافقم ... تحلیل خوبی کردی ...
در مورد وقت هم شاید بازی مناسبی پیدا نکرده ... که بازی‌های خوبی رو پیشنهاد دادی ... اصلا به نظرم بازی جذاب‌تر از فیلم دیدنه ... خودت بازیگر اون داستانی و حسابی حواست رو به خودت جمع می‌کنه ...
اینم باهات موافقم ... بازی سن و سال نمیشناسه ... و باز هم نشات گرفته از تفکر قدیمی هست ... چرا که بازی‌های قدیمی دسته جمعی بود و بازی‌ها بیشتر در جمع‌های بچگانه مرسوم بود و با بالا رفتن سن، این جمع‌ها به هم می‌خورن و این تفکر کم کم به وجود میاد که رده سنی خاصی برای بازی کردن وجود داره ....
عالی بود افشین ... مرسی که یه سری هم به این وادی زدی ... امیدوارم بیشتر ببینمت ..
۱۴ تیر ۱۴۰۱

با اینکه متاسفانه سیستمی ندارم که بتونم بازی سفیر عشق و دیگر بازی های ایرانی رو تجربه کنم اما بی صبرانی منتظر بازی انتقام آقای عظیما هستم

چون قول دادن بهینه سازی خوبی انجام بدن

 

تا قبل از این عملیلات انهدام 1 و 2    دلیران تنگستان معمای سامانه ها        جنگ در خلیج عدن        و  ... رو بازی کردم 

و خوب بود

 

اما عملیات انهدام 3 که خیلی دلم میخواست تجربش کنم ک نشد

حتی گرفتمش اما سیستم اجراش نکرد

 

امیدوارم آقای عظیما موفق باشن

۸ خرداد ۱۴۰۲
گیم پلی این بازی رو دیدم، جالب به نظر میاد، منو یاد بازی شاهزاده ایرانی میندازه، یک داستان و فردی که تلاش می‌کنه به هدفی برسه ... گرافیک مناسبی هم داره.

چه عناوین جالبی، یادمه از بازی‌های ایرانی، بازی میرمهنا خیلی جالب بود و اون سال‌ها می‌خواستم بازی کنم که نشد. ولی عناوین ایرانی، عناوین بدی نبودن اما خب چون این صنعت به کل در ایران بسته هست، تولید کننده نمی‌تونه برای ساخت اثرش از نیروهای حرفه‌ای و مجرب کلاس جهانی استفاده کنه، از اون طرف هم برای فروشش هم نمی‌تونه به صورت جهانی خوب عمل کنه و عملا اون بازی به جایگاه اصلی خودش نمیرسه متاسفانه.

منم همینطور، امیدوارم دوستانی که در این صنعت در حال تلاش و فعالیت هستن، موفق باشن.
۸ خرداد ۱۴۰۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات