به یاد وبلاگ قبلی ام !

در حال گشت و گذار در سایت پین‌ترست ( Pinterest ) بودم که به یکی از تخته‌های قدیمی ام بر خوردم ( کلا دو تا دارم :)) ... عکس‌ نوشته‌ای از وبلاگ قبلی‌ام ... چندین وبلاگ مدت‌ها پیش داشتم که این یکی نمیدونم کدوم یک ا ز اونا بود ... درست یادم نیست چی می‌نوشتم توی اون بلاگ اما یادم اومد مدتی عکس نوشته منتشر می‌کردم ...

بعد از دیدن این عکس نوشته رفتم سراغ این که بتونم عکس با وضوح بالاترش رو که آپلود کردم، پیدا کنم ... و اونجا بود که برخوردم به آپلودهای قدیمی‌ام ... چه خاطراتی دوباره زنده شدن ... مدتی بود که حس‌های عجیبی داشتم اما با یاد خاطرات گذشته‌ام به این فکر افتادم که این احساس حاصل چیزهایی هست که بیشتر بهشون توجه می‌کنم و من این چیزی که الان می‌بینم نبودم و نخواهم بود ... شدم داستان عبرت :)) ...

حتی در زباله‌دان گذشته هم میشه نشانه‌های خوبی رو پیدا کرد از زیبایی و زندگی و تغییر ... می‌دونم هر کسی تجربه خاص خودش رو داره ... این تجربه من بود ... امیدوارم روزی کسی این مطلب رو بخونه و کمک و گشایشی یا تغییری در تفکراتش ایجاد بشه ...

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۶ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سلام

حالتان خوب !!

حس خاصی رو به ادم میده

همین وبلاگ یه مدت استفاده نکنی بعد یه مدت استفاده کنی یه جوری حس عجیب و خوبی بهت میده مثلا اولین پست ها یه حس دیگری واسمون داره!!

خوبه که برگشتید

دلتون شاد
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام ... حالتان خوب ...

موافقم ... همینطوره ....

مرسی ... دلتون شاد ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۶
چقدر خاطره خوب خوبه
چقدر حال میده وقتی بهش فکر می کنی
یه وقتایی که خسته ای بعد از یاد اوری خاطره قشنگ خستگی از یادت میره
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
آره ... همینطوره ... خیلی قشنگه ...
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
وقتتون بخیر
با افتخار دنبال شدین
به ما سر بزنید
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
وقت شما هم بخیر ...
شما هم با افتخار دنبال شدید ... چرا که واقعا بلاگ مفید و خوبی دارین ....
آفرین بر شما ... خیلی خوشم اومد از بلاگتون ... امیدوارم همینطور ادامه بدین ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خب آدم خاطراتی که داشته براش تداعی میشه .

مخصوصا خوندن پست های قبل تر :)
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
همینطوره ... تداعی میشه و خاطرات خوب رو بیشتر مواقع (‌برا من پیش اومد) می‌پوشونه ...
حالا اگه به اون خوباش بر بخورین ورق بر می‌گرده ... بالا و پایین همه جا انگار هست ... :)
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام
ولی من همیشه پست های قبلی رو حذف میکنم
دوست ندارم
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خب راستش پست حذف شده بود ... این یه عکس نوشته بود که روی یه سایتی آپلود کردم و یه جایی pin کرده بودم ... بعد از سالی دوباره بهش بر خوردم :)
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خوش برگشتی :)
۱۸ اسفند ۱۳۹۶
مرسی ...
خوش باشی ... :)
۱۸ اسفند ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات