عکاسی در دل طبیعت - قسمت چهارم

طبق معمول سفر بودم laugh این مدته در حین انجام کارای دیگه، عکاسی رو هم کنار نذاشتم . خب این بار هم مازندران و منطقه زیبای سوادکوه بودم. این بار جای جالبی رفته بودم . امامزاده‌ای که در بالاترین نقطه یک کوه واقع بود و فوق‌العاده زیبا بود. مشهوره که اسم این مقبره ... امامزاده عباسعلی هست. روی کوه جالبی هست که یک سمتش به کل جنگل و سر سبز و سمت دیگه زیاد سرسبز نیست .

راستی دیگه کم کم دارین به فصل رسیدن تمشک‌ها نزدیک و نزدیکتر میشیم. امیدوارم که بتونین از فصل زیبای پاییز و طبیعت زیبای اون لذت ببرین .

این تصاویر توسط بنده گرفته شدن و متعلق به طبیعت زیبای سوادکوه مازندران هستن. 

طبق معمول ۵ عکس برگزیده به انتخاب خودم رو منتشر می‌کنم ... امیدوارم لذت ببرین.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
تصویر اول فوق العاده است
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
قبول دارم ... مرسی :)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
""طبق معمول سفر بودم """مگه سفر زیاد می روید؟؟!!!!خوشا به حالتون!!البته امیدوارم سفراتون تفریحی باشه نه کاری که دلچسب نباشه!!!!چه عکس ها و مناظر زیبا یی،واقعا دلنشین و آرامش بخشه !!چه تمشک هایی !!!واقعا چه جای قشنگی !!!! فقط می تونم بگم خوش بگذره!!!!!!!!سپاس!!!!!!!!!!!!!
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
معمولا ... سعی می‌کنم ماهی حداقل یه بار ولی خب همیشه مسلما نمیشه ... بعضی مواقع زیاد ... مخصوصا تابستون ... سفرها ترکیبی هستن ... راستش از کارم بیشتر از تفریح لذت میبرم ... مرزی براشون ندارم ... 
مرسی بابت نظر زیباتون ... 
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همه ی عکسا قشنگ بودند بسیار مکان زیبا و دنجی رو انتخاب کردید قطعا پر از آرامش بوده تمشکا هم که دهنمونو آب انداخت :)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
مرسی ... 
همینطوره .. 
واقعا تمشکای خوشمزه‌ای بودن ... راستش انقدر خوردیم که دلدرد گرفتیم :))
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
چه عکسای قشنگی...
سفررفتن خیلی لذت بخش ...خوش باشید همیشه
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
مرسی ... 
شما هم همینطور ... 
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
فصلِ تمشکا رسید؟! D::

چه عکسای خوشگلی! :)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
پاییز فصل تمشک هست دیگه .. :)
مرسی ... 
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
عکسهاتون فوق العاده قشنگند 😄
مخصوصا اولی و دومی
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
مرسی ... نگاه زیبایی دارین :)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
آقا این عکسا رو بفرستید نشنال جئوگرافیک مقام میارن
خوش بگذره وری ماچ
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
آره ... نشنال و فلیکر هستم ... عکسام رو منتشر می‌کنم ... اما اینا رو هنوز نفرستادم .... 
نظر لطفتونه .. مرسی .... شما هم همینطور ... :)
۳۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام :)
چه عکسای با کیفیت و زیبایی👌
حالا که عکس تمشک گذاشتید عکس شاتوت هم میگذاشتید :) البته دیگه فصلش داره تموم
میشه...
۲ شهریور ۱۳۹۶
سلام ... مرسی ...  
راستش به شاتوت بر نخوردم آخه سخت پیدا میشه ... 

۲ شهریور ۱۳۹۶
سلا ممنونم منو دنبال کردید شما هم دنبال شدید
۲ شهریور ۱۳۹۶
سلام ... خواهش می‌کنم ... مرسی :)
۲ شهریور ۱۳۹۶
فوق العاده و زیبا
۲ شهریور ۱۳۹۶
مرسی :)
۲ شهریور ۱۳۹۶
وای تمشک ، عالی بودن :))))

۲ شهریور ۱۳۹۶
اوهوم ... مرسی :)
۳ شهریور ۱۳۹۶
خییلییی قشنگ :)
۳ شهریور ۱۳۹۶
مرسی ... :)
۳ شهریور ۱۳۹۶
چقد قشنگ هستن:)
آسمون صاف....
۴ شهریور ۱۳۹۶
مرسی :)
۴ شهریور ۱۳۹۶
واای از همینجا مزه خوبشو احساس کردم :))) بسیار هم عالی
۸ مهر ۱۳۹۶
فوکوس روی سوژه ضعیف بوده که احتمالا بخاطر تکون خوردن دستتون یا ضعیف بودن لنزه. به هر حال. عکس های زیبایی شدن.
۱۶ بهمن ۱۳۹۶
موافقم ... احتمال لرزش دست رو کمتر از ضعیف بودن لنز می‌دونم ... مرسی از نظر خوبتون ...
۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مدیونی دهن من آب افتاد :(
:)
۲۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی زیاد هم بود ... خیلی خوشمزه هم بود ... :))
۲۴ اسفند ۱۳۹۶

خیلی قشنگن👌

۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره ... واقعا پستهای قشنگی هستن 🌹
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات