چند خط ...

نمی دونم چرا انقدر حس انتظار دارم این روزا ... انگار منتظر یه چیزی هستم ... یا حس می‌کنم باید دنبال چیزی بگردم ... 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که بعضی اسم‌ها از خانواده می‌شنوین که از دنیا رفتن یا به دنیا اومد یا شکست خوردن و یا موفق شدن ... و براتون اصلا اهمیتی نداره ... یه چیزی بود که شنیدین ... برای من که اینطوره ...  اما می‌دونین ... بعضی افراد هستن که همیشه هستن ... قشنگ توی وجودم ... چون که با اون افراد هست که من خودم رو می‌تونم معنا کنم و ابراز وجود کنم ... شاید یه روز به نظر از دستشون داده باشیم اما یه روزی می‌فهمیم که ما یکی هستیم ... 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
آره...
همینطوره :)
۴ مرداد ۱۳۹۶
همینطوره ... :)
۴ مرداد ۱۳۹۶
اوهوم...موافقم...
۴ مرداد ۱۳۹۶
ممنون :)
۴ مرداد ۱۳۹۶
شاید:)
۴ مرداد ۱۳۹۶
درسته ... برای همه صادق نیست :)
۴ مرداد ۱۳۹۶
نمیدونم درسته یا غلط اما همیشه منتظر برگشت بعضی ادمها به زندگیم هستم
۶ مرداد ۱۳۹۶
خیلی حس عجیبیه ... 
۶ مرداد ۱۳۹۶
بله موافقم
ببخشید خیلی وقت بود نبودم به وبتون سرنزدم
خوش حال میشم وب منم سر بزنید
۷ مرداد ۱۳۹۶
حتما ... :)
۷ مرداد ۱۳۹۶
قلم خوبی دارید :)
من با اجازه دنبالتون کردم
خوشحال میشم دنبالم کنید :)
۷ مرداد ۱۳۹۶
مرسی ... حتما ... :)
۷ مرداد ۱۳۹۶
برعکس شما من دیگه حس انتظار ندارم ولی حس اینکه دنبالش میگردم و همش حس میکنم یه جایی جامونده و باید تنهاش نمیذاشتم رو دارم ،اما در مورد این حس یکی بودن باید بگم آدم گاهی دلش برای اون نیمه ی این یکنفر به قدری تنگ میشه که دیگه چیزی مهم نیست
۲۴ آذر ۱۳۹۷
آره دوست ناشناس من ... آره ...
۲۵ آذر ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات