این مدت که نبودم ...

مدتی هست که پست نذاشتم و این جور اتفاقات توی بلاگ من معمولا پیش میاد (  اگه دنبال کننده قدیمی بلاگم باشین، می‌دونین ) . این بار سفر بودم و از دست هوای گرم تابستون به طبیعت و ییلاقات پناه بردم . این تصویر بالای صفحه هم یکی از مناظر اونجاست

این مدته انگار اتفاقات زیاد هم افتاد. بلاگای بعضی از دوستان تغییراتی داشت و همینطور اون دوتا انیمه‌ای هم که دنبال می‌کردم متاسفانه این فصلشون تموم شد و میرن برای زمستون و سال دیگه. تقریبا به کسی سر هم نزدم، ولی این مدته سعی می‌کنم بهتون سر بزنم و اگه به نظرم پستی نیاز به کامنت داشت حتما کامنت میذارم. این مدته عکس‌هایی هم گرفتم که بعدا باهاتون به اشتراک میذارم. باید بگم که بعضی مواقع هم اصلا حس و حال بلاگ نویسی نیست و واقعا هر چی آدم سعی می‌کنه پستی بنویسه و یا بخونه، میلش نمیاد و بعضی مواقع کاراش انقدر زیاد میشه که وقتش نمیرسه. ولی خوشحالم که دوباره تونستم این فرصت رو ایجاد کنم. 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
خوشحالیم‌که‌سلامت‌برگشتی
ومنتظراون‌عکسهاهستیم
عکس‌مطلبت‌هم‌خیلی‌باصفاست:)
۲۵ تیر ۱۳۹۶
ممنون ... 
حتما ... 
جای واقعا با صفایی هست ... شمال بیشتر جاهاش با صفاست دیگه :)
۲۵ تیر ۱۳۹۶
من میدیم پست نمیذارین ...
ولی فعالیت کنید و عکس بذارید
این عکسم خیلی قشنگ بود
من دوست دارم برم این مکان ها فقط نگاه کنم و عمیق نفس بکشم !
۲۵ تیر ۱۳۹۶
سعی خودمو می‌کنم... 
آره ... عکس جالبی بود ... ممنون ... 
هوای واقعا خنکی دارن ... نفس خنکی از آب در میاد :)
۲۵ تیر ۱۳۹۶
خوش اومدید! D:
انشالله که بهتون خوش گذشته! :)
۲۵ تیر ۱۳۹۶
خوش باشین ... مرسی ... :)
همینطوره ... خوش گذشت ... :)
۲۵ تیر ۱۳۹۶
چه خوب شد برگشتید یاد عکسای خوبتون افتادم ... منتظر پستای خوبتون هستم
۲۵ تیر ۱۳۹۶
ممنون ... حتما ... :)
۲۵ تیر ۱۳۹۶
چه جای بکر و فوق العاده ایه .. دلمون تنگ شده بود واسه عکس های خاص شما :)))
۲۵ تیر ۱۳۹۶
همینطوره ... نظر لطفتونه ... :)
۲۵ تیر ۱۳۹۶
سلام
کوه هاش شبیه کوه های چینه :)
اینجا کجای ایرانه که انقدر کوه هاش دلبرن ؟
۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام 
آره یه جورایی ... 
مازندران ... سوادکوه :)
۵ مرداد ۱۳۹۶

چه عکس قشنگی..

کجاست دقیقا

۵ اسفند ۱۴۰۰
مرسی ...
روستای بایعکلای پلسفید ... سوادکوه ... مازندران ...
۵ اسفند ۱۴۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات