عکاسی در دل طبیعت - قسمت دوم

عکاسی و طبیعت‌گردی دو زوج خوشبختی هستن که در وجود من خونه کردن . این بار توی قسمت دوم عکاسی در دل طبیعت، عکس‌هایی از طبیعت گیلان رو براتون منتشر می‌کنم . سفر زیبایی که تاثیرات مختلفی روی من گذاشت و واقعا از طبیعت سر سبز و هوای بسیار تازه گیلان لذت بردم. سفر خیلی زیباست اما سفر به دل طبیعت زیبایی دیگه‌ای داره ... توی این مجموعه هم مثل مجموعه قبلی، ۵ عکس منتشر میشه که امیدوارم گوشه‌ای از این زیبایی‌ها، الهام بخش ذهن و روحتون باشه. 

تمام این تصاویر توسط بنده گرفته شده و متعلق به منطقه قعله رودخان گیلان هست. 

 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۳۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
واقعا زیباست...
انشالله همیشه موفق باشین
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... :)
همچنین ...
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
عالی
ممنون
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
لطف دارین :) 
ممنون :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
چقدر قشنگ و دلنشین...
شما زیاد سفر میرین؟
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
لطف دارین ... :)
میرفتم ... این روزا نه و خیلی ناراحتم ... ولی شاید بعد ماه رمضان :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خوش به حالتون :)
انشاالله بعد از ماه رمضون دوباره میفتین رو دور مسافرت :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وقتی آدم بخواد میشه ... من دلم می خواد پس میشه ... البته امکانش هم باید باشه ... :)
امیدوارم ... ممنون :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
چه جاهای قشنگیه
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
واقعا جای قشنگیه :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
به به :) چقدر زیبا و سرشار از رنگای زنده :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
همینطوره ... واقعا زیباست ... :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
گیییییییلاااااااان<3>
+چه عکسا خوب شدن:)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
آره ... ممنون :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خوش به حال آدم های توی عکس
چه جای قشنگی رو انتخاب کردید برای عکس
ممنون!
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
درسته ... واقعا قشنگه ... ممنون :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
واقعا زیباست :)))))

دست به دوربینتون خیلی خوبه ها :)

اون آخریه شبیه دیوار چینه #)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
همینطوره ... :)
یه چیزایی بلدم :)
آره ... شبیه هست :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ممنون :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خیلیییییییییییییییی زیبا :))))))
ایشالله همیشه سفر باشی :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
آره ... خیلی زیباست :)
ممنونم ... منم امیدوارم شما هم از زندگی لذت ببری و اونچه که می‌خوای رو انجام بدی :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
چرا ناراحتی :(

ب منم عکسای یاد میدی :♡______♡
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
از این که این مدتی هست به دل طبیعت سفری نداشتم ... 
توی این فکر هستم که یه سری از پست‌ها رو در مورد آموزش فن عکاسی منتشر کنم ... 
باید اطلاعات جمع کنم ... یه روزی کم کم شروع می کنم به انتشارشون ... 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وای من قلعه رودخان رفتم...خیلییییی قشنگه...فقط خیلی پله داره...یبارم نزدیک بود بیفتم....خیلی هیجانی بود;);)
عکاسیت خوبه ها;)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
دقیقا ... خیلی پله داره :))
ممنون ... نظر لطفته :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
تازه بااون لباس محلی هاهم عکس گرفتم..خیلی خوشملن..توصیه میکنم اونایی که میرن اونجا حتما بالباسای اونجا عکس بگیرن:)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خیلی لباسای قشنگی هستن ...
توصیه خوبی بود :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
بهله من همیشه توصیه های خوب میکنم...پس چی فکر کردی؟؟؟
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
چه جالب ... 
این اولین توصیه ای بود که تا حالا ازت دیده بودم ... :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
واقعا؟!
جالبه...البته خودمم یادم نمیاد اخرین توصیم کی بود;)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خخخ ... آره ... :ّ))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
به من میخندی ؟؟؟؟
.
.
.
بخند اشکول نداره ;););););)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خب خنده داره ... می خندم ... :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
که اینطور....پس بخند....
فقط دل درد نگیری یه وقت;)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خخخخ ... حواسم هست ... :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
افرین;)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ممنون :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
یا گاد بزرگ چقد اینجا حرف زدم...فقط 7کامنت برای منه...
;);)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
همینه دیگه ... انقدر قلعه رودخان قشنگه ... که هفت کامنت برای توضیحش نیاز بود ... 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
بهله....;)
ولی دوس دارم یه باردیگه برم
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
منم همینطور... واقعا جای آرامش بخش و زیبایی هست ... 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
خیلی زیباست
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ممنون :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
کجاست؟؟
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
قلعه رودخان گیلان 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
عه چه جالب ! من دو بار رفتم قلعه رودخان ، ولی نتونستم به قلعه برسم . راهش لیز بود ، مسعولاش میگفتن اگه مرد و وسایل مناسب همراهتون نیست بالا نرین .
منم هیچکدوم همراهم نبود از وسط راه برگشتم :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
جای خوبی رفتین ... ولی حیف شد که نتونستین به خود قلعه برسین ... 
اما نمیخوام دلتون خالی کنم .. اما بهترین جای اون سفر خود قلعه هست که بعد از اون همه راه وقتی بهش میرسین انگار به بهشت رسیدین ... :)))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
Wooow عالی بود لایک
چه طبیعت زیبایی داره
و چه عکسای باکیفیتی :)))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ممنون :)
واقعا طبیعت زیبایی داره ... :)
مرسی :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
به به استان ما :))) استان ما همه جاش قشنگه قلعه رودخان هم بی نظیره ..
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
بیشتر جاهاش قشنگه ... :)
قلعه رودخان که واقعا قشنگه :) 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
عکس هاتون خیلی قشنگه دستتون درد نکنه
اما یه چیزی مدام تو ذهنم می چرخه عکس گرفتن تو طبیعت شمال که همه اش سوژه ی عکاسی کار سختی نیست البته قصدم کم ارزش کردن کارتون نیست فقط دارم فکر میکنم تو طبیعت خشک وخشن محل زندگیم چطوری میشه سوژه عکاسی پیدا کرد
من هم به عکاسی علاقمندم اما فرصت کمه بهار کوتاه ما تنها فرصت مناسب عکاسیه من فقط فروردین اونم با موبایل عکس می گیرم
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
درسته ... حق باشماست ... وقتی امکانش نیست .. کاریش نمیشه کرد ... 
ولی راستشو بخواین عکاسی یعنی با دیدگاه خدتون دنیا رو به نمایش در بیارین ... 
به طبیعت هم نیست ... مثلا همین شمال ... توی شرایط خاص و نور خاص میشه عکسای خوب در آورد .. نه همیشه ... اتفاقا عکاس‌های کویر هم خیلی هستن ... اگه توی فلیکر (flickr) فعالیت کنین ... به خیلی هاشون بر می‌خورین ... عکاس‌های عرب ... عکاسهای علاقه مند آمریکایی و آلمانی و ... 
ولی نیاز به امکانات داره ... ولی نه زیاد ... کلا کار نسبتا پر خرجی هست و جزو‌ کارهای عصر جدید هست و نیاز به ابزار داره ... 
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
منم و یه موبایل معمولی و یه عالمه بیابون دور وبرم عکسهای کویرم دیدم خب شاید غکسام کیفیت خیلی خوبی نداشته باشن اما برای خوب کردن حال خودم کافین درسته همه ی فصلها برای ما تابستونه اما همون بهار رو غنبمت می شمارم وعکس می گیرم چیکار می شه کرد وقتی حق انتخاب خیلی چیزا رو نداریم و من جنوبی شدم نه شمالی :))
۲۲ خرداد ۱۳۹۶
اتفاقا سوژه‌های عکاسی جنوب هم زیاد هستن ... غروب فوق العاده ای داره ... شبهای قشنگی داره ... طلوع خورشید بی نظیر ... افق زیبا ... فصلی هم نیست ...  پست جدیدی که منتشر کردم به خاطر شما منتشر کردم که با سوژه‌های زیبای مناطق خشک بیشتر آشنا بشین ... :)
۲۲ خرداد ۱۳۹۶
من از همین سوژه ها عکس گرفتم کلی عکس اسمون و غروب دارم که گذاشتم وبلاگم خوشحال می شم ببینید و نظرتون رو بگید بخصوص اگه اشکالی تو عکسا یا انتخاب سوژه ها هست متوجه شدم که اون پست بخاطر کامنت من بود ممنونم از لطفتون
شاید این کامنتها بخاطر اینه که از خیلی وقته تابستون و گرمای ما شروع شده و ادم طاقت نمیاره بره بیرون از گرما ساعتها زیر افتاب بمونه عکس بگیره تابستون برای من فصل افسرده و گرمه
۲۲ خرداد ۱۳۹۶
حتما سر میزنم ... باعث خوشحالیه ... خواهش می‌کنم ... 
درسته ... آدم کلافه میشه ... ولی غروب زمان خوبیه ... یا طلوع آفتاب ... 
۲۲ خرداد ۱۳۹۶
خیلی زیبا هستن. خیلی :)
۲۳ خرداد ۱۳۹۶
همینطوره ... 
ممنون :)
۲۴ خرداد ۱۳۹۶
واییییییی خیلی قشنگه
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ممنون :)
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
چه جای قشنگیه
عکس اول خیلی دوست داشتنیه
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ممنون :)
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات