درباره انیمه برزرک / Berserk - قسمت اول

یکی از محبوب‌ترین انیمه‌هایی که می‌بینم انیمه برزرک ( Berserk ) هست. راستش من زیاد سریال و انیمه نمی‌بینم تا این که به یک اثر کم نظیر و با ارزش برسم و به شدت دنبالش می‌کنم. در حال حاضر دو انمیه رو دنبال می‌کنم که سبکشون نزدیک به هم هست و هم از نظر داستان

انیمه برزرک برگرفته از مانگایی به همین نام هست. این مانگا ( یا کامیک ژاپنی ) برای اولین بار در سال 1988 منتشر شد و تا به امروز انتشارش ادامه داره اما خود انیمه از سال 1997 منتشر شد و بعد از یک سال پخشش متوقف شد تا رسیدیم به پارسال که دوباره شروع شد. با دیدن انیمه به یک سری از مشخصات بارزش که توی کمتر انیمه‌ای دیده میشه بر می‌خوردین و اون هم خالص بودن خشم و مبارزه، موجودات جهنمی و هیولاهای عجیب، میدان‌های نبرد هیجان انگیز و پنهان نکردن محتوای جنسی هست. این انیمه در حال حاظر یعنی سال ۲۰۱۷ در حال پخش هست که می خوام سعی کنم براتون بذارم که اگه دوس داشتین یه انیمه جذاب و جالب هم دنبال کنین و همینطور علاقه‌مندهای فوق‌العاده این انیمه که واقعا محتوای فارسی کمی در مورد این انیمه منتشر شده . 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
اومممم به نظر جالب میاد!حتما توی لیست انیمه هایی که میخوام ببینم میزارم ^^
به نظرم شما هم انیمه ی Tokyo ghoul رو ببینید.پشیمون نمیشید ^^
راستی خیلی ممنون که سر زدین و دنبال کردین ^^
نماز روزه هاتونم قبول :)))
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
واقعا ارزش دیدن داره ... 
در موردش جستجو کردم ... اتفاقش توی شهر و جاهای مدرن اتفاق میوفته ... یه مقدار برام این مطلب جالب نیست اما یه قسمتش رو سعی میکنم ببینم چطوره ... 
خیلی ممنون ... پیشنهاد خوبی بود ... 
مرسی از شما ... 
نماز روزه‌هاتون قبول :)
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ممنون:)
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
خواهش می کنم 

۱۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام

attack on titan رو خیلی شنیدم ه میگن خوبه . دنبال یه فرصتم که دانلود کنم و ببینم . راستش من خیلی سریال دوست نیستم و بیشتر سینمایی میبینم . از بین انیمه های سینمایی هم Hawl's moveing castle و the secret world of Arriety خیلی فوق العادست.
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
سریال خیلی وقت گیره ولی فقط یه بار هست ... تنها چیزی که مهمه اینه که یه اثر فاخر و با ارزش باشه که انتخابش سخته ... 
توی فیلم‌های سینمایی که مسلما آثار هایائو میازاکی شاهکار هستن ... چه Hawl's و چه Spirited away ، چه Laputa ، و princess mononoke و ... 

۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... :)
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
مدرن دوست ندارین؟چه جالب!
اما توکیو غول بی نظیره واقعا ارزش دیدن رو داره :)))
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
تریلر فیلم رو دیدم ... فیلم اصلا حماسی نیست ... فیلم یه جور خشم دیوانه وار برای قتل داره ... 
محوریت روی کشتن و قتل هست و ارزش والای انسانی توش کمه ... به نظر اینطور میاد ... :)‌
به سلیقه‌ام سازگار نبود ... 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
بله درسته کشتن و قتلش زیاده...موضوع درمورد دشمنی انسان ها و غول هایی هستش که تنها غذاشون انسان ها هستن برای زنده موندن...و یه پسر دورگه (غول-انسان) که نمیخواد انسان هارو بخوره ولی این ممکنه باعث مرگش بشه...
مضوع خیلی قشنگی داره...فارغ از صحنه های خشن و قتلش...پند آموز هم هست :)
خب هرکی سلیقه ای داره!من وظیفم بود معرفی کنم اجباری به دیدنش نیست :)
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
یه مقدار هم طراحی گرافیکیش جذبم نکرد ... همینطور خیلی تاریک هست داستان ... با این حال ممکنه تجربه کنمش ... کار و باره دیگه :))) 
پیشنهاد هیجان انگیزی بود ... ممنون ... :)
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
شما بهترین انیمه ژاپن رو ببینید چی میگین
دفترچه مرگ (death note)
۲۰ مرداد ۱۳۹۶
چه جالب ... ندیدم ... اما حتما نگاهی بهش میندازم ... 
مرسی :)
-------------------------------------
خب فیلم رو دیدم ... باید اعتراف کنم که فوق العاده بود ... البته چون که فیلم برای یک دهه پیش بود نمیشه از گرافیکش ایراد گرفت ... 
یه سری گراها توی انیمه اشتباه بود ولی داستان فیلم و کاراکتر‌ها بی نظیر بودن ... 
سپاس فراوان به خاطر معرفی این انیمه ... 
۲۸ مرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات