عکاسی در دل طبیعت - قسمت اول

یکی از اون کارایی که خیلی دوس دارم، عکاسی هست. کاری که وجودش رو مدیون یکی از علاقه‌های زندگیم یعنی طبیعت‌گردی هست . درسته یکی از علاقه‌های مهم من طبیعت‌گردی هست و پیاده روی توی جنگل‌های سرسبز و هوای تازه هست. علاقه من به عکاسی بعد سال‌ها باعث شد من در مورد این حرفه تحقیق کنم و کمی به اون مسلط بشم و به صورت نیمه حرفه‌ای عکاسی کنم. 

هر عکسی که در این پست می‌بینین رو خودم گرفتم. این عکس‌ها رو با استفاده از دوربین قدیمی 12 مگاپیکسلی فوجی‌فیلمم گرفتم و عکس‌ها از طبیعت مازندران هستن .

من معمولا عکسام رو توی فلیکر میذارم و همونطوری که می‌دونین این وبسایت چندین ساله که فیلتره و گذاشتن لینک پروفایلم توی این پست مقدور نیست و بیشتر سعی می‌کنم در قالب پست‌های بخش‌بندی شده عکس‌های خودم رو با شما به اشتراک بذارم. شاید نتونم تمام حسی رو که زیبایی‌های طبیعت در اون لحظات به من منتقل کرد رو به شما انتقال بدم با این حال کار عکاس اینه که حداکثر میزان حس رو از طریق هنر عکاسی به بیننده منتقل کنه و امیدوارم تونسته باشم این مهم رو انجام بدم.

می‌خوام هر قسمت ۵ عکس رو که عکس بالای صفحه هم شاملش میشه منتشر کنم تا خسته کننده نباشه .خب میرسیم به گالری عکس‌های این قسمت : 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
بسیار عالی .. واقعا لذت بردم :)
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
مرسی ... خوشحالم که لذت بردین ... :)
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام
عکس خیلی خیلی خوشگله
بی نهایت به عکاسی علاقه دارم و ان شاءالله بعد از کنکورم حتما پیگیر میشم
عصن تو این حرفه روحِ آدم تازه میشه
و چی بهتر از این ؟
موفق باشین
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام ... 
مرسی ... لطف دارین ... 
کاملا حق با شماست ... 
موفق باشین ...
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام ... واقعا عالی عکس گرفتین... ممنون
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام ... نظر لطفتونه ... 
ممنون ... 
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
خیلی زیباست
خدا قوت
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
نظر لطفتونه ... 
ممنون ... 
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
خارق العاده است
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
خیلی لطف دارین ... مرسی ... 
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
همه چی عالی

بخصوص قالب ^__^
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... لطف دارین ... 
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
عوض شده اینجا :))

من عاشق طبیعتم :)
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
درسته ... حالت ریسپانسیوش رو تقریبا درست کردم ... 
طبیعت عاشقانه زیباست ... 
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
خیلیییییییییییییی قشنگه
طبیعت واقعا زیبا و لذت بخشه :)

۱۸ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ...لطف دارین ... 
 کاملا همینطوره ... 
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
Wowwwww چه عالیه واقعا عکسا محشره :))))
عجب کیفیتی داره !!
+چه سرگرمی و فعالیت مفید و سازنده ای آفرین خوشم اومد :)))
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
مرسی ... نظر لطفتونه ... 
کیفیت کار هم درسته که به دوربین بستگی داره اما استفاده از دوربین 90 درصد به خود عکاس بستگی داره ... 
خوشحالم ... :)
۱۸ خرداد ۱۳۹۶
واقعا جای تحسین داره امیدوارم موفق باشید
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
خیلی ممنون ... نظر لطفتونه ... 
همچنین شما ... 
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
عکسای قشنگی شدن:)
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
مرسی ... نظر لطفتونه ... 
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
چه خوشگل
عکس سومی بَنِه هست؟
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... نظر لطفتونه ... 
عکس سوم پست ... درخت آلبالو هست ... 
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات