وبلاگ‌نویسی دوباره با طعمی دیگر

وبلاگ‌نویسی طعم قشنگی برای من داره،‌ مخصوصا خاطرات قشنگی که سال‌ها ازش برام به یاد موند و مجابم کرد که دوباره دست به قلم (کیبورد)‌ بشم. حدود چهار ماه از آخرین مطلبی که توی این بلاگ نوشتم می‌گذره . بارها سعی کردم که بنویسم اما دستم به قلم نمی‌رفت

نظراتون رو در مورد قالب حتما بگین ... آخه هنوز خیلی مشکلات داره از جمله این که حالت واکنش‌گرا ( Responsive ) رو برای موبایل ها کامل نکردم و مشکل داره . 

± بلاگم قراره موضوع‌بندی جدیدی به خودش بگیره و سعی بشه مطالب فارسی فاخر توی این بلاگ منتشر بشه و همینطور اشتراک کارام از جمله کارای هنری و کدها و عکسام توی مجموعه مطالب قرار بگیره. در ضمن به دوستای بلاگ‌نویس جدیدی که «آسمانم» رو دنبال می‌کنن، خوش‌آمد میگم و همینطور تعدادی از دوستای قدیمی‌ای رو که از داد به خاطرات می‌سپارم. از دوستایی که همیشه با من بودن هم خیلی ممنونم، خاطرات خوبی رو با هم ساختیم. 

این اولین پست من توی سال ۹۶ هست هر چند با تاخیر، آرزو دارم امسال بتونیم در تعامل با هم از وبلاگ‌نویسی لذت ببریم. 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
الان من با زبون روزه این توت فرنگی ها رو دیدم چه کنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
خخخ ... باید به خوردنش فکر نکنی .... 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
:/ به چی فکر کنم پس :/
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
به متنی که نوشتم ... 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
یادم رفت بگم قالبتونم قشنگه :)
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... نظر لطفتونه ... 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
قالبتون باحاله دوست داشتتم
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
مرسی ... نظر لطفتونه ... 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
درمورد قالبت : قشنگه خوشم اومد
درمورد مطالبی که میخوای بزاری : خوبه موضوع خوبی انتخاب نموده ای
در مورد اولین پستت : به سلامتی مبارک باشه :))))
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... نظر لطفتونه ... 
مرسی  ... :)
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وبلاگ خوبی دارد.موفق باشید
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
متشکر ...
همچنین ... 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام
چند تا پیشنهاد یا انتقادی از وبلاگ
به نظرم فونت تون یکمی بزرگ هست اگه ریز تر بشه بهتره نه متن ها در واقع قالب وبلاگ.
یکمی ساده هست ،،،البته قشنگ هست ولی اگه یکمی بیشتر روش کار کنید خوشگل تر میشه.
امیدوارم که ناراحت نشین چون اینا فقط یه راهنمایی بود .
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام ... واقعا از نظرتون ممنونم ... بررسی خیلی خوبی کردین ... 
فکر کنم منظورتون از فونتها ... منو اصلی و عنوان بلاگ و اینا باشه ... توی این فکر بودم که مناسبه ... اما انگار یه کمی باز باید کوچیک بشه ... 
درسته ... سعی شده که ساده طراحی بشه ... و توی رزولوشن شما ... یه مقدار فضای خالی داره کنار مطلب که باید یه دستی روش بکشم ... 
واقعا خوشحال شدم که به درخواستم توجه کردین و بررسی واقعا خوبی ارائه دادین ... حتما روشون کار می کنم ... مرسی ... 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات