آیا گذشته تکرار شدنی است ؟

خب ... سوال مهمی هست ... 

خیلی وقتا شنیدم که میگن ... و من هم تکرار کردم که :‌ گذشته دیگه گذشت ... دیگه بهش فکر نکن ... آینده بهتری میشه ساخت ... این یک دروغ محضه ... چرا ؟ 

چون تا وقتی که خودت تغییر نکنی ... آینده همون آینده هست ... و گذشته همیشه توی آینده تکرار میشه و تاثیر میذاره ... ولی درسته که شدنی هست ... 

ما توی زمان‌‌های مختلف خودمون رو ثابت می کنیم ... اگه یک بار اشتباه کردیم ... ممکنه درست بشیم ... اگه دوبار اشتباه کردیم همونو ... سخت تر اما بیشتر از این دیگه اثبات می کنیم که همون که بودیم هستیم ... خیلی مواقع فکر می کنم که تغییر کنارمه و می تونم کار رو تموم کنم ... اما این اشتباه هست ... واقعیت اینه که خیلی خیلی دوره ... دورتر از اون چیزی که بشه فکرش کرد ... 

راستش من از اونایی هستم که اشتباه رو چندین بار تکرار کرد ... می دونین ... بعضی مواقع به جایی میرسم که دیگه میگم بسه ... تا کی ؟‌ دیگه کافیه ... وقتی به اینجا میرسیم که دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم و دیگه داره تمام میشه ... و اینجاست که یا تغییر برای آخرین چیزتون رو عملی می کنین یا تسلیم میشین ... آیا گذشته تکرار میشه یا نه ؟

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
تغییر خیلی خوبه بنظرم مام باید تغییر کنیم
نمیدونم چرا خود من حتی دهبار یه اشتباهو تکرار میکنم بدون‌درس گرفتن
۸ فروردين ۱۳۹۶
تغییر کار سختیه ... مخصوصا اگه روحیه اون رو نداشته باشیم ... 
۱۰ فروردين ۱۳۹۶
مرسی بابت همراهیتون
۱۶ خرداد ۱۳۹۶
نظر لطفتونه ...
۱۶ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات