به مناسبت سه ماهگی ...

سلام دوستان قدیم و جدید ... 

امروز فکر کنم مناسب سه ماه آپ نشدن بلاگم هست ... خخخ 

راستش نمی خوام بهانه بیارم که اینطور شد و اونطور که نتونستم پست بذارم این مدتی ... راستش هر وقت می خواستم پست بذارم پشیمون می‌شدم ... آخه دست و دلم به نوشتن توی دنیای مجازی نمی‌رفت ... 

به بعضی از دوستان سر می‌زنم گاه گداری ... بلاگ تغییرات محسوسی داشت ... بعضی‌ها رفتن ... بعضی‌ها اضافه شدن .. ( قانون پایستگی بلاگ رو همینجا تعریف کردم ... خخخ ) 

امیدوارم که پست گذاشتنام پایدار باشه ... 

به امید پایان (‌ که نمی دونم چی قراره بشه )‌ 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سلام
چه عجب...
ان شالله پایداره ولی منم گاهی اوقات به شدت اینجوری میشم :)
۲ مرداد ۱۳۹۵
سلام ... 
خخخ ... 
پیش میاد دیگه ... :))
۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام:)
۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام :))
۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام
خوشش آمدید بعد سه ماه
:)))
۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام ... 
ممنون ... خوش باشین :))
۳ مرداد ۱۳۹۵
منم دو ماه نبودم برگشتم احساس کردم غریبه ام
۳ مرداد ۱۳۹۵
آره ... خیلی تغییرات احساس میشه توی بلاگ ... ولی خب عادیه  ... 
۳ مرداد ۱۳۹۵
همممم دوباره نوشنتون مبارک :)

:: این پست همینکه قانون پایستگی بلاگ رو بیان کرده خودش یه پست علمی به حساب میاد :)))
۳ مرداد ۱۳۹۵
ممنون ... :)
کاملا درسته .. :)))
۳ مرداد ۱۳۹۵
نوشتن ذهنو آروم می‌کنه
۲۵ مرداد ۱۳۹۵
بعضی مواقع ... یه جور مثل اعتراف شاید بشه گفت .... 
۲۶ مرداد ۱۳۹۵
دنبالییییییین
۴ مهر ۱۳۹۵
شما هم همینطور ... ممنون ...
۴ مهر ۱۳۹۵
دنبال شدین
وب زیبایی دارید
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ممنون ... لطف دارین ... 
۱۷ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات