عکس و یک دنیا تازگی ...

یه مدتی پیش یه پستی گذاشتم در مورد نظرسنجی عکس هایی که به صورت پیشنهادی انتخاب کردم . دوستان انتخاب های جالبی داشتن با این حال چون موارد کم بود و سلیقه ها خیلی متنوع و زیاد دوستان حق انتخاب کم داشتن . از یه نظر دیگه این که از عکس و عکاسی خیلی خوشم میاد . مثل اینه که لحظات قشنگ و فوق العاده ای که دیگران فرصت دیدنش رو ندارن و یا خیلی از دلایل دیگه رو براشون فریز می کنین و دنیای دیگه رو به روی چشمهاشون باز می کنین . بچگی ها فکر می کردم که دنیا فقط خونه خودمون هست . آدما فقط پدر و مادر و اطرافیان هستن . ولی کم کم این حلقه بزرگ و بزرگ تر شد .

می خواستم 30 تا عکس رو این دفعه بذارم برای نظرسنجی . این که هم لذت ببرین از دیدنشون . هم این که تعامل کامنتی داشته باشیم . با این حال حجمش خب خیلی بالا میره صفحه به همین دلیل سی تا به 10 تا عکس تقلیل پیدا کرد . اگه شد بقیه رو هم توی پست های آینده ممکنه بیارم ... با خداست ... ولی عکس های واقعا نابی هستن ... البته بعضی از دوستان به خاطر کم بودن سرعت اینترنت شاید فکر می کنن که این عکسها کم کیفیت اما باید کامل بارگذاری بشه تا بتونین ببینین ... آخه کیفیت بالا هستن ... راستی عکس های خیلی مشهوری هستن ... احتمالا خیلی هاشون به چشمتون آشناست ولی اینجا یه سوال مطرح میشه .

خب سوال :

سوال :‌ کدوم عکس رو می پسندین ؟

 

 

 

عکس 1

 

 

عکس 2

 

 

عکس 3

 

 

عکس 4

 

 

عکس 5

 

 

عکس 6

 

 

عکس 7

 

 

عکس 8

 

 

عکس 9

 

 

عکس 10

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
عکس ۲ و عکس ۴ چقدر دلنشینن💫
۱۵ فروردين ۱۳۹۹
آه ... این پست ... یادمه این پست رو منتشر نکردم ... و بعدا هم با تاریخ قدیمی منتشر کردم و هیچ کس ندید ...
+ فکر کنم همون دوران بود که بعد یه مدت عکاسی رو کنار گذاشتم ... یا یه قضیه‌ای بود این پست رو اصلا منتشر نکردم ... چقدر زمان روی حافظم تاثیر گذاشت :))

+ آره ... فوق العاده هستن ... :)
۱۶ فروردين ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات