یک موزیک یک مهمان - معرفی

با سلام ، به این مجموعه پُست خوش اومدین . خیلی خوبه که ما دوستای مجازی کارای گروهی و قشنگی رو برای تعامل نسبت به هم انجام بدیم ، خیلی لذت داره و خاطرات خوبی رو میسازه برامون . یادمه مدت‌ها پیش ( قبل از این که این بلاگ رو راه اندازی کنم ) دوستان با هم هر شب صندلی داغ برگزار می کردیم . صندلی داغ هم که می دونین خیلی داغ هست و یه مقدار می سوزونه . اون شب ها دوستان هر سوالی که در مورد فردی که به عنوان مهمان صندلی داغ انتخاب میشد می پرسیدن و اون فرد باید جواب میداد ... البته میتونست نگه ولی دیگه بایست میگفت ( البته بیشتر توی یه محیط چت گروهی این همایش برگزار میشد ) . خب یه شب قرعه به نام من میخوره و من طفره میرم و هر بار میگم فلان شب نیستم و از این حرفا که بالاخره گیر افتادم ... از این جزئیات که بگذریم ،‌ هدف با هم بودن و ساختن لحظات زیبا و خاطره انگیز بود . با این که من این حالت رو قبول ندارم چون یه سری اطلاعات هویتی و شخصی دیگه گفته میشه ولی این حرکت ، کار خیلی خوبیه ، به همین مناسبت اینجا مجموعه پًست هایی با عنوان یک موزیک یک مهمان  رو شروع می کنم .

«یک موزیک یک مهمان» یک روش متفاوتی با صندلی داغ داره :

  1. اینجا میزبان قادر به گفتن خیلی چیزها هست و مهمان هیچ کاری نمی تونه بکنه ( در مورد کسی بد گفته نمیشه )‌ .
  2. دوستان هر سوالی دارن می تونن بپرسن و این میزبان هست که تایید می کنه ( زیاد نگران نباشین ... )
  3. مهمان میتونه به هر شکلی خواست به کامنت ها جواب بده ( البته اگه خواست حتی میشه حذف کرد ... )
  4. توی این مجموعه پست ها ان شاء الله که هیچ کس اذیت و ناراحت هم نخواهد شد چون که دیگه زیاد شخصی نمیشه ( اینجا میزبان هست که ... آخ آخ .. آخ میشه . )

هر مرتبه یکی از هم بلاگی‌ها توسط میزبان انتخاب و بدون اعلام قبلی به خواننده ها در هر قسمت مهمان میشه . ( ببینیم قرعه به اسم چه کسایی در میاد ... خخخ )

در پایان هر پست هم یک موزیک به نسبت ارزیابی و سلیقه و احساس میزبان به مهمان تقدیم میشه که میشه از لیریک و ... به بعضی دلایل انتخاب فکر کرد و نظرات سازنده ای داد ... :))‌

امیدوارم که بتونیم خاطرات خوشی رو با هم بسازیم .

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سلام
آخرین پستم تو بلاگفا دعوت نامه برای صندلی داغ بود
قرار بود جمعه برگزار بشه که بامداد پنجشنبه بلاگفا منهدم شد : ((
البته من تجربه ش داشتم تو گروه های موبایلی : )
پرسشگر هم که باشی بازم خودتی که به چالش کشیده میشی : )
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام
کار جالبیه ..
صندلیش خیلی داغه ... دامن گیر همه میشه :))
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
گرچه انقد گفتید میزبان،مهمان ک یکم گیج شدم اما
کاره جالبی هس،خوشم اومد
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
درسته ... دیگه ببخشید ... یه مقدار پیچیده شد ...
ممنون ... خوشحالم :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
من نفهمیدم :/
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
به صورت خلاصه اینه که ... هر موقع که شد یکی از هم بلاگی ها ( از جمله شما :) ) رو به عنوان مهمان انتخاب می کنم و یه پست می نویسم ... حالا این بخش های مختلف داره ... :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون که سرزدید بازم بیاید
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
متشکر ... اگه خدا بخواد حتما ...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
من هستم (:
۱۲ بهمن ۱۳۹۴
شجاعتتون رو تحسین می کنم :)
ممنون :)
۱۲ بهمن ۱۳۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات