امروز صبح ...

تا حالا شده یه روز از خواب بیدار بشین و یه حس فوق العاده داشته باشین ؟ خب هر کس یه سری ویژگی ها و شخصیت ها و همینطور گذشته و اتفاقات خودش رو داره . پس میشه گفت که احساسات مختلفی ممکنه برای هر کسی پیش بیاد . حالا امروز صبح من حس خوبی رو تجربه کردم . چرا ؟‌ چی شده مگه ؟ خب به خاطر دیشبم بود . شاید بشه گفت پسرها بیشتر از دخترها به رویا پردازی علاقه دارن ( حداقل نسبت به همدیگه ) . راستش من هنوز نخوابیدم اما رویاهای قشنگی منو توی خودشون غرق کردن .

تا حالا شده کسی رو زمانی دوس داشته باشین ؟ این برا من اتفاق افتاد . من کسی رو به شدت دوس داشتم ( حالا کاری نداریم که چی شد )‌ . همونطوری که گفتم هر کسی حس خودش رو داره . حس من اون زمان ها مثل حس یک نسیم خنک صبحگاهی بود که منو آروم آروم نوازش می کرد و نوید روز زیبایی رو بهم میداد . رویاهای دیشب من چنین حسی رو برام دوباره زنده کردن . می دونین حس قشنگ دوس داشتن مثل اینه که آدم زره خودش رو باز کنه و با دنیا آشتی کنه . مثل اینه که به دنیاتون زندگی می بخشین و دنیای مرده رو دوباره زنده می کنین . خیلی زیباست . به زیبایی درختی پر از شکوفه های گیلاس . ای کاش میشد که از این دنیا رفت و با شکوفه های گیلاس دنیای جدیدی رو ساخت  ...

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۹ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
ای کاش ... :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
عاشق شکوفه های گیلاسم.
و اینکه عجب حس قشنگی داشتی. روزت پر از این احساسا. حتی شکوفه های هلو. دی:
۹ بهمن ۱۳۹۴
ممنون ... :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
امام حسین علیه السلام:
اگر در کار کسی فرو ماندی رفق و مدارا کلید خوبی است،
با او مدارا کن.
۹ بهمن ۱۳۹۴
خیلی راهنمایی خوبی هست ... ممنون :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
میفهمم چی میگی
دیر یا زود اما باید دوباره زره رو برداشت...
۹ بهمن ۱۳۹۴
شاید ...
۹ بهمن ۱۳۹۴
خیلی هم رومانتیک و احساسی :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
متشکر :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
دقیقا حس قشنگیه... :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
همینطوره ... :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
چه احساسی :)
۹ بهمن ۱۳۹۴
شکوفه های گیلاس
۲۵ بهمن ۱۳۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات