تا حالا شده ؟ ...

تا حالا شده که با آهنگی برید به گذشته و خاطرات تلخ و شیرینتون مثل روز روشن کنید و به یاد بیارید ؟‌  حتما برای اکثر شما شده . آهنگ هایی که به صورت حیرت انگیزی احساسات و لحظات گذشته رو به وضوح برای ما زنده می کنن . من مثل خیلی از شما از آهنگی بیشتر از بقیه آهنگ ها خوشم میاد و زیاد باهاش خاطره دارم . این آهنگ یک موسیقی متن از بهترین فیلم و زیباترین فیلمی بود که تا حالا دیدم ، از دید من ، نه از دیدگاه  فنی و سینمایی . فیلم خیلی معروفی هست که به احتمال زیاد خیلی از شماها دیدینش . آدم خیلی بزرگی درستش کرد و همینطور آدم خیلی بزرگی که عکسش رو این بالا می بینین این رو ساخت . حالا یک سوال مطرح می کنم :

سوال :‌ این آهنگ مربوط به چه فیلمی هست ؟

دریافت

حتما خیلی از شما هم روزهای تلخ و شیرینتون رو با آهنگ هایی شریک شدین ، باهاشون اُنس گرفتین و آروم شدین ، خاطراتتون رو توشون دفن کردین ، از خواننده های مختلفی خاطره دارین مثل سیاوش قمیشی ، مرتضی پاشایی ، محسن چاووشی و ... اگر مایلید اون ها رو هم کامنت کنین . این آهنگ ها خیلی خاص هستن ، خیلی از ما دوس داریم این ها رو بشنویم و خاطرات خودمون رو توشون جست و جو کنیم .
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۴۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
:(
پست خوبی بود
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون ...
۱ بهمن ۱۳۹۴
آهنگ my immortal از evanescence دو هفته نان استاپ گوشش دادم !!
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون ...
حتما باید گوش بدم :)

آهنگ فوق العاده ای بود ... :(((
دوستانی که این کامنت رو می خونن می تونن مستقیم برای دانلود به لینک زیر برن :

http://s5.picofile.com/file/8119646300/Evanescence_My_Immortal.mp3.html
۱ بهمن ۱۳۹۴
هیچی بدتر از این نیس ک ی آهنگی تو رو یاد خاطرات بدت یندازه :((
۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام عزیز
ممنون ازحضور پرمهرت با افتحااار لینکی

۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام ...
خواهش می کنم ... شما هم همینطور....
ممنون از کامنتای زیباتون ...
۱ بهمن ۱۳۹۴
میدونی موقع تولد وقتی خدا داشت بدرقمون میکرد چی گفت؟
گفت جایی که داری میری:
غرورت رو می شکنن،
و به احساس پاکت سیلی میزنن،
نکنه ناراحت بشی.
من تو کوله پشتیت:
عشق گذاشتم، تا ببخشی.
خنده گذاشتم، تا بخندی.
اشک گذاشتم، تا گریه کنی.
و مرگ گذاشتم ، تا بدونی
دنیا ارزش بدی کردن رو نداره...
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
گاهی زندگی سخت است و گاهی ما سخت ترش میکنیم . . .
گاهی آرامش داریم، خودمون خرابش میکنیم . . .
گاهی خیلی چیزارو داریم اما محو تماشای نداشته هامون میشیم . . .
گاهی حالمون خوبه اما با نگرانی فردا خرابش میکنیم . . .
گاهی میشه بخشید اما با انتقام ادامش میدیم . . .
گاهی میشه ادامه داد اما با اشتیاق انصراف میدیم . . .
گاهی باید انصراف داد اما با حماقت ادامه میدیم . . .
و گاهی . . . گاهی . . . گاهی . . . تمام عمر اشتباه میکنیم و نمیدونیم یا نمیخوایم... بدونیم. . . .
کاش بیشتر مراقب خودمون، تصمیماتمون و گاهی . . . گاهی های زندگیمون باشیم . . .
کاش یادمون نره که فقط:
یک-بار-زنده-ایم-و-زندگی-میکنیم-فقط-یکبار!
به آن هایی که دوستشان دارید
بی بهانه بگویید دوستت دارم
بگویید در این دنیای شلوغ
سنجاقشان کرده اید به دلتان. . .
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
ﺷﺎﻣﻠﻮ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ :
ﺑﺘﺮﺱ ﺍﺯ ﺍﻭ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺶ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﯽ .
. .
ﺍﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺯﺩ . . .
ﻭ ﺧﺪﺍ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺧﻮﺏ ﺗﺮ ﯾﺎﺩﺵ ﻣﯿﻤﺎﻧﺪ .
. .
ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺮﻓﻬﺎﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺳﺮﺕ
ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺸﯿﺪ . . .
ﻭ ﺗﻮ ﺁﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﺭﮎ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﭼﺮﺍ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ :
ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺍﺭ ﻣﮑﺎﻓﺎﺕ ﺍﺳﺖ......!
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
میدونی اعتماد به خدا یعنی چی؟

ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﺳﻼﻡ ﺍﺯ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺍﻱ ﭘﺮﺳﻴﺪ :
ﺩﺭ ﻣﺪﺕ ﻳﻚ ﺳﺎﻝ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺭﻱ؟

ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﻔﺖ : ﺳﻪ ﺩﺍﻧﻪ

ﭘﺲ ﺍﻭ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﺍﻱ ﻛﺮﺩ ......
ﻭ ﺳﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﺶ ﻧﻬﺎد!!!

ﺑﻌﺪﺍﺯ ﮔﺬﺷﺖ ﻳﻚ ﺳﺎﻝ .......

ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻴﻤﺎﻥ ﺟﻌﺒﻪ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩ ﻭ ﺩﻳﺪ
ﻛﻪ ﻓﻘﻂ ﻳﻚ ﻭﻧﻴﻢ ﺩﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ !!

ﭘﺲ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﺍﺯ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﭘﺮﺳﻴﺪ ﭼﺮﺍ ؟

ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﻔﺖ : ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘﻴ ﻜﻪ ﻣﻦ ﺁﺯﺍﺩ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ داشتم ﺧﺪﻭﺍﻧﺪ
ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻣﺮﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﻴﻜﻨﺪ ...

ﻭﻟﻲ ﻭﻗﺘﻲ ﺗﻮ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺟﻌﺒﻪ ﻧﻬﺎﺩﻱ ،
ﺑﻴﻢ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻲ!!!
ﭘﺲ ﺩﺭ ﺧﻮﺭﺩﻧﻢ ﺍﺣﺘﻴﺎﻁ ﻛﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﻢ ﻳﻜﺴﺎﻝ ﺩﻳﮕﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺗﻐﺬﻳﻪ ﻛﻨﻢ !!!


ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ می فرمایند :
ﻫﻴﭻ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻱ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﺯﻣﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻣﮕﺮ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﺮﺧﺪﺍست روزی آن........

ماهیان ازآشوب دریا به خدا شکایت بردند،دریاآرام شد وآنهاصید تور صیادان شدند!!!!
آشوبهای زندگی حکمت خداست.ازخدا،دل آرام بخواهیم،نه دریای آرام!!!
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
شمع به کبریت گفت:
از تو میترسم تو قاتل من هستی...
کبریت گفت:
از من نترس...
از ریسمانی بترس که در دل خود جای دادی!!!
عامل نابودی انسان ها تفکرات منفی خودشان است

نه عوامل بیرونی...
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
✨✨✨آدمی باید جوری زندگی کند که آمدنش چیزی به این دنیا اضافه کند …
و رفتنش چیزی از آن کم …!
آدم خوب است که آدم بماند و آدم تر از دنیا برود ...
نیامده ایم تا جمع کنیم
آمده ایم تا ببخشیم
آمده ایم تا عشق را ؛
ایمان را ؛
دوستی را ؛
با دیگران قسمت کنیم
و غنی برویم
آمده ایم تا جای خالی ای را پر کنیم.
که فقط و فقط با وجود ما پر می شود و بس!
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو
از این همه ، تنهایی است ....
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
بدنم داغ شده مست شدم انگاری
بی مروت بده یک ذره مرا دلداری

تو چرا از نگه خیره ی من می ترسی؟
غیر یک بوسه ندارم به لبت من کاری

عاشق صورت زیبای تو شد چشمانم
نازنینم تو چه چشمان سیاهی داری!

دستم انگار که دنبال کسی میگردد
دست با سنگدلی روی دلم می ذاری

می روی با عجله سوی کسی دیگر باز
گفته بودی که مرا دوست نداری... آری

برو خوش باش عزیزم برو زیبا بدرود
نه ندارم روی این عشق دگر اصراری!
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
خیلی هم شده ...
۱ بهمن ۱۳۹۴
زیبا
۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون ...
۱ بهمن ۱۳۹۴
وقتی آهنگ هایی باشن که باهاشون خاطره داری شنیدنش داغون میکنه
۱ بهمن ۱۳۹۴
همینطوره ... البته برای اون فرد ....
۱ بهمن ۱۳۹۴
من آهنگو گوش ندادم کامنتارو هم نخوندم:)
ولی میگم از کرخه تا راین ِ؟
۱ بهمن ۱۳۹۴
نیست :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
من فقط با اهنگای امیر تتلو حال میکنم
چون صداش بهم زندگی میده
۱ بهمن ۱۳۹۴
خیلی خوبه :)
۱ بهمن ۱۳۹۴
:||
عجب‌
چیه؟
۱ بهمن ۱۳۹۴
خب یه کمک ... برترین اثر هایائو میازاکی هست ... دیگه گفتم ...
۱ بهمن ۱۳۹۴
خوب من فک میکنم
spirited away باشه :)
+از قضا من عاشقِ پونیو ام :)
+برای اهنگ های خاطره انگیز خیلی اهنگ ها هستن مثلا
some one like you یا حتی hello از adele
باران تویی چارتار
و..
:)
۲ بهمن ۱۳۹۴
دقیقا ... خودش بود :)
پونیو هم خیلی خوب بود :)
Hello رو بیشتر می پسندم :)
۲ بهمن ۱۳۹۴
مطمئنم اگه کمی توجه کنین شما از منم بهتر تشخیص میدین :)
۲ بهمن ۱۳۹۴
شاید :)
۲ بهمن ۱۳۹۴
اون آهنگ my immortal قبلا تو وبلاگم بود.
این آهنگم نمیدونم مال کیه
۲ بهمن ۱۳۹۴
چه جالب ...
این هم مال فیلم Sprited Away هست :)
۲ بهمن ۱۳۹۴
نوک زبونم هستشا
۲ بهمن ۱۳۹۴
خخخ :)
۲ بهمن ۱۳۹۴
فکرکنم اصلا ندیدمش
۲ بهمن ۱۳۹۴
امیدوارم که زمانش فرا برسه :)
۳ بهمن ۱۳۹۴
جواب سوالو نمیدونم یعنی تا حالا نشنیدم

بدترین اهنگا اهنگایین که باهاشون خاطره داری آدمو از پا میندازه...
۲ بهمن ۱۳۹۴
کاملا همینطوره ...
۳ بهمن ۱۳۹۴
آهنگ خاطره انگیز اگه یاد آور روزای خوب باشه عالیه:)
۷ بهمن ۱۳۹۴
همینطوره ... خیلی خوبه میشه :)
۷ بهمن ۱۳۹۴
ممنون ک بهم سر زدی منم به شما سر میزنم همیشه
۹ بهمن ۱۳۹۴
قربانت ... لطف می کنی ...
۹ بهمن ۱۳۹۴
بر زمینه‌یِ سربی‌یِ صبح

سوار
خاموش ایستاده‌است
و یالِ بلندِ اسب‌اش در باد
پریشان‌می‌شود.


خدایا خدایا
سواران نباید ایستاده‌باشند
هنگامی که
حادثه اخطارمی‌شود.


کنارِ پرچینِ سوخته

دختر
خاموش ایستاده‌است
و دامنِ نازک‌اش در باد
تکان‌می‌خورد.



خدایا خدایا
دختران نباید خاموش بمانند
هنگامی که مردان

نومید و خسته
پیر می‌شوند.
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
یکایک ریخت برگ هر درختی بود

یکایک ریخت حتی برگهای نخلها....باری

چنان پاییز پاییز است و از غارتگری لبریز

که حتی سرو هم صبرش سر آمد چندم آبان

و همرنگ جماعت شد

و رسوا شد

در این پاییز...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
از دست‌هایِ گرمِ تو
کودکانِ تواءمان آغوشِ خویش
سخن‌ها می‌توانم گفت
غمِ نان اگر بگذارد.


نغمه در نغمه در افکنده
ای مسیحِ مادر، ای خورشید!
از مهربانی‌یِ بی‌دریغِ جان‌ات
با چنگِ تمامی‌ناپذیرِ تو سرودها می‌توانم‌کرد
غمِ نان اگر بگذارد.


رنگ‌ها در رنگ‌ها دویده،
از رنگین‌کمانِ بهاری‌یِ تو
که سراپرده در این باغِ خزان‌رسیده برافراشته‌است
نقش‌ها می‌توانم‌زد
غمِ نان اگر بگذارد.



چشمه‌ساری در دل و
آب‌شاری در کف،
آفتابی در نگاه و
فرشته‌یی در پیراهن،

از انسانی که تویی
قصه‌ها می‌توانم کرد
غمِ نان اگر بگذرد.
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
همان یگانه ی حسنی اگر چه پنهانی
و گر دوباره بر ایی هزار چندانی
چه مایه جان و جوانی که رفت در طلبت
بیا که هر چه بخواهی هنوز ارزانی
ز دل نمی روی ای آرزوی روز بهی
که چون ودیعه ی غم در نهاد انسانی
خراب خفت تلبیس دیو نتوان بود
بیا بیا که همان خاتم سلیمانی
روندگان طریق تو راه گم نکنند
که نور چشم امید و چراغ ایمانی
هزار فکر حکیمانه چاره جست و نشد
تویی که درد جهان را یگانه درمانی
چه پرده ها که گشودیم و آنچنان که تویی
هنوز در پس پندار سایه پنهانی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
همین که نعش درختی به باغ می افتد

بهانه باز به دست اجاق می افتد



حکایت من و دنیایتان حکایت آن

پرنده ایست که به باتلاق می افتد



عجب عدالت تلخی که شادمانی ها

فقط برای شما اتفاق می افتد



تمام سهم من از روشنی همان نوریست

که از چراغ شما در اتاق می افتد



به زور جاذبه سیب از درخت چیده زمین

چه میوه ای ز سر اشتیاق می افتد



همیشه همره هابیل بوده قابیلی
میان ما و شما کی فراق می افتد؟
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
اشک من خودتو نگه‌دار نیا پایین منو رسوا می‌کنی
آخه غم تو میون جمعی چـرا تنها منو پیدا می‌کنی
می‌شکنی منو با نگاهی پیش مردم آخه ای چشم سیاه
خون قلب منو هر شب جای بـاده توی مینا می‌کنی
....................
می‌ریزه رو بالش من هرشب این اشکای لرزون
بی‌تو من غمگین و تنها من پریشون دل پریشون
....................
مستی‌ام رو تا سحر پیمونه‌ام می‌بینه و بس
غنچه‌های اشکمو دست غمت می‌چینه و بس

....................

اشک من خودتو نگه‌دار نیا پایین منو رسوا می‌کنی
آخه غم تو میون جمعی چـرا تنها منو پیدا می‌کنی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
کاشکی می شد بهت بگم

چقدر صدا تو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام

لالایی ها تو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم

خستگی ها تو دوست دارم

چادرنماز و زیر لب

خدا خدا تو دوست دارم

---

کاشکی رو طاقچه دلت

آینه و شمعدون می شدم

تو دشت ابری چشات

یه قطره بارون می شدم

کاشکی میشد یه دشت گل

برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس

تو باغ دستات بشونم

---

لالایی لالایی لالالا



بخواب که می خوام تو چشات

ستاره هامو بشمرم

لالایی لا لالا لالا

پیشم بمون که تا ابد

دنیا رو با تو دوست دارم

---

دنیا اگه خوب، اگه بد

با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی

با تو برام چیدنیه

مادر

کاشکی می شد بهت بگم

چقدر صدا تو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم

بغض صدا تو دوست دارم

مادر

لالایی لالایی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
دو سه شبه که چشمام به دره

خدا کنه که خوابم نبره

تو این قفس که زندون منه

دلم گرفته و منتظره

خدا کنه که خوابم نبره

---

می خوام که دل به دریا بزنم

یه سینه حرفو یک جا بزنم

چرا کسی نمیگه به من

عشق و امیدم به کجا رفته

شبا اگه که تنها بمونم

با غصه ها تو دنیا بمونم

به کی آخه می تونه بگه

اون که پشیمونه که چرا رفته

دو سه شبه که چشمام به دره

خدا کنه که خوابم نبره

تو این قفس که زندون منه

دلم گرفته و منتظره

خدا کنه که خوابم نبره

---

فردا دوباره پاییز می شه باز

دلش ز غصه لبریز می شه باز

ای آسمون بهش بگو، پشیمون می شی

بسوز عاشقی قسم، که دل خون می شی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
یه نیمکت تنها

یه شعله ی خاموش

یه لحظه یک رویا

من و تو در آغوش

یه یادگار از عشق

رو تن درخت پیر

یه قصه ی کوتاه

ای وای از این تقدیر

بگو منو کم داری، بگو

بگو کمی غم داری، بگو

بگو تو هم بی قراری

یه لحظه آروم نداری

مثه یه ابر بهاری

بگو که هر شب می باری

بگو دلت برام تنگ شده

همون دلی که می گن از سنگ شده

بگو دیگه طاقت نداری

اشک توی چشمام میاری

بگو منو کم داری، بگو

بگو کمی غم داری، بگو

بگو که نامه هامو خوندی

بگو برام دل سوزوندی

هق هق گریمو شنیدی

بگو که اشکامو دیدی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
سلام ای غروب غریبانه ی دل

سلام ای طلوع سحرگاه رفتن

سلام ای غم لحظه‌های جدایی

خداحافظ ای شعر شب‌های روشن

خداحافظ ای شعر شب‌های روشن

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه

خداحافظ ای آبی روشن عشق

خداحافظ ای عطر شعر شبانه

---

خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

تو تنها نمی‌مانی ای مانده بی من

تو را می‌سپارم به د‌ل‌های خسته

تو را می‌سپارم به مینای مهتاب

تو را می‌سپارم به دامان دریا

اگر شب نشینم اگر شب شکسته

تو را می‌سپارم به رویای فردا



به شب می‌سپارم تو را تا نسوزد

به دل می‌سپارم تو را تا نمیرد

اگر چشمه ی واژه از غم نخشکد

اگر روزگار این صدا را نگیرد

خداحافظ ای برگ و بار دل من

خداحافظ ای سایه‌سار همیشه

اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم

خداحافظ ای نوبهار همیشه
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد

کس جای در این کلبه ی ویرانه ندارد

دل را به کف هر که نهم باز پس آرد

کس تاب نگهداری دیوانه ندارد

در انجمن عقل‌فروشان ننهم پای

دیوانه سر صحبت فرزانه ندارد

تا چند کنی قصه ز اسکندر و دارا

ده روزه‌ی عمر این ‌همه افسانه ندارد

از شاه و گدا هرکه درین میکده ره یافت

جز خون دل خویش به پیمانه ندارد
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۱ بهمن ۱۳۹۴
مینویسم...
برای قلبی که شکست...
ودستی که دیگرتوان نوشتن ندارد...
و ذهنی که دیگر یارای فکر کردن نداشت...
مینویسم..
ازسرابی که همه هستی ام را به یغما برد...
و از طوفانی که خانه آرزوهایم راویران ساخت...
خانه ای که خراب شد کاخ آرزوهایم بود...
مینویسم...
ازبغض..
ازسکوت..
ازهرآنچه باید بشکند..
و شکسته شد .....
و هنر هیچ بند زنی اون رو بند نزد....
مینویسم...
از دردهای التیام نیافته...
ازبغض های بی صداشکسته...
از خفقان در گلو مانده .....
مینویسم...
ازتنهایی...
از خودم....
از من......
از دل تنهام...
از افکار نا بسامانم.....
مینویسم....
بجز نوشتن چیزی آرامم نمیکند...
تنهایی با دلم انس گرفته....
تنهاییی قدومت بر دلم مبارکباد....
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
♥️ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﻭﺳــــــــــــــــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ...♥️
♥️ﻭﺍﺩﺍﺭﻡ ﻣــــــــــﯽ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ...♥️
♥️ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻓﮑﺮ ﻧـــــــــــــــــــــﮑﻨﻢ...♥️
♥️ﺟﺰ ﺗـــــــــــــــــــــــــﻮ !...♥️
♥️نگاهـت را گره بزن...♥️
♥️به هر لحظـه مــن...♥️
♥️حس امنیــت میکنم...♥️
♥️وقتی تــــو...♥️
♥️مرا با عشق میبوسی..♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
تو با قلب ویرانه ی من چه کردی ؟
ببین عشق دیوانه ی من چه کردی؟!

در ابریشم عادت آسوده بودم
تو با بال پروانه ی من چه کردی ؟!

ننوشیده از جام چشم تو مستم
خمار است میخانه ی من .... چه کردی؟!

مگر لایق تکیه دادن نبودم ؟
تو با حسرت شانه ی من چه کردی؟

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده با خانه ی من چه کردی ؟!

جهان من از گریه است خیس باران
تو با سقف کاشانه ی من چه کردی؟!
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
نبــــودنـــتـــــــــــ ...

هـشدار طــوفــان ویرانگَـریست ...

در اخبار بامداد یِ هــــر روز ...

با این حال ...

می بینی که هنوز زنده ام ...

مـــیدانــــــی ؟؟

چند وقتیست که فهمیده ام ....

نمی شود ...

یک خانه را دو بار ویران کرد ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
کدام دوست داشتن؟
وقتی نمی داند دقیقا
حال الان من چیست؟
فکرم کجاست؟
دلم در چه حالیست؟

کدام دوست داشتن ؟
وقتی نمی داند من به کدام پهلو می خوابم
از دکتر رفتن بدم می آید
ته چین دلم را می زند
و صبح ها قبل از صورت شستن دوست دارم آب سرد بخورم

کدام دوست داشتن ؟
وقتی جمعه ها تمامش را دلم گرفته
شعرهایم تمام زمانش آیندست
کدام دوست داشتن
وقتی
شب ها زود می خوابم
بدون حتی انتظار برای شب بخیر

کدام دوست داشتن ؟
دست از سرم بردارید
من دوست داشتن را بعد از هجده سالگی ام ندیده ام
چیزهایی که دیدم
همگی "خ" داشتند
مثل خریت ، خواب ، خودخواهی
و خودم و خودم و خودم
در آینه
خدا هم بود
اما ساکت آن دورها!!!!!!!
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
قشنگ ترین لحظه ی عمر ، لحظه ی با تو بودنه
حتی اگه نباشی تو ، عطر تن تو با منه
احساس قلب من شده ، بودن با تو تا ابد
نمیشه حتی توی خواب ، قید نگاه تو رو زد
خوب می دونم که گوش تو ، از حرف عاشقی پره
اما بدون که سرنوشت ، بی تو رقم نمی خوره …
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
اینجا زمین است…
به زمینت می کوبند…
سر پول عشقت را می فروشند…
به خیانت می گویند تفکر اروپایی…
اگر عاشق باشی فکر می کنند احمقی…
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
ﮔـــﺎﻫﯽ ﺑــﺎﯾـﺪ ﯾــﻪ ﻧﻘــﻄـﻪ ﺑـــﺰﺍﺭﯼ . . .
ﺑــﺎﺯ ﺷــﺮﻭﻉ ﮐﻨــﯽ. . .♣
ﺑــﺎﺯ ﺑﺨــﻨـــﺪﯼ . . .シ
ﺑــﺎﺯ ﺑﺠـــﻨﮕـﯽ. . .♚
ﺑــﺎﺯ ﺑـﻴﻔــﺘﯽ ﻭ ﻣﺤﮑــﻤﺘﺮ ﭘــﺎﺷـﯽ . . ....♞
ﮔــﺎﻫــﯽ ﺑــﺎﯾــﺪ ﯾــﻪ ﻟﺒﺨـﻨﺪﺧـﻮﺷـﮕﻞ ﺑــﻪ ﻫﻤــﻪ ﺗﻠﺨـﯽ ﻫــﺎﺑــﺰﻧــﯽ ツ
ﻭ ﺑــــگـﯽ . . .⇩
ﻣـﺮﺳـﯽ ﮐــﻪ ﯾــﺎﺩﻡ ﺩﺍﺩﯾــﻦ . . .♥
ﺟــﺰ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﯿـــﭻ ﮐﺴـﯽ ﺑــﻪ ﺩﺍﺩﻡ ﻧﻤــﯿــﺮﺳــﻪ♣
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
اصــــــلا از مـــــرڴ نمی ترسم...



✘فقط تو یہ چیــــــز مونــــــدم✘



↙️بــــــعـــــضــــــیــــــآ ...



با چـــــه {{ ږۅیــــــــــی}} می خـــــوان ...



بیان سر خــــــاکم↗️..
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
:♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄

::♥::◄یک وقتآیــــی هســتــــــ کــِـهـ::♥::►

::♥::◄بایــد لــَـــم بدی یهـ گــــوشهــ...::♥::►

::♥::◄وَ جَــریان زندگیــتـــــــ رو فقـــط مــٌــرور کنی::♥::►

::♥::◄بعــدشم بگـــی:::♥::►

::♥::◄"به سلآمَتــــــــی خــٌــودَم که اینقـــدر تحمـٌــل دآشتـــم! ::♥::►

..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄
۱۰ اسفند ۱۳۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات