در ادامه ی زندگی ...

در ادامه پست قبلی که در مورد ازدواج و دوراهی قرار گرفتن و قراردادی بودن ازدواج ، نکته زیبایی که در زندگی وجود داره و به صورت طبیعی و مشترک بین همه وجود داره و قراردادی هم نیست ، احساس عشق و علاقه هست . در هر نوع انسانی ممکنه به وجود بیاد و به زیبایی خودش رو نمایان کنه . هر وقت یاد عشق و علاقه میوفتم به غیر از خاطرات گذشته به یاد انیمیشن Tangled 2010 میوفتم . انیمیشنی که به زیبایی عشق و علاقه رو در قالب موسیقی و تصاویر سه بعدی به تصویر کشید . به نظرم زیباترین بخش این انیمیشن بخش رقصی بود که توی شهر کردن :‌

http://www.aparat.com/v/hEkUq

یک مفهوم بسیار زیبایی که شاید خیلی از ما در رابطه با عشق ها و علاقه هامون به یاد داشته باشیم ،‌ لحظات جدایی و فراق هست . این که کسی رو واقعا می خواستین و به هر دلیلی از دستش دادین . مفهومی که توی بخش پایانی این فیلم زیبا به تصویر کشیده شده ولی من روی یک جمله جالب از راپونزل تاکید دارم که بخش زیر هست :‌

این مفهوم که کسی رو حداقل یک بار برای خودتون داشتین و این حس با هیچ حسی قابل تعویض نیست ( حالا نمی خوام ناراحتتون کنم و یاد گذشته بیوفتین ) . این مفهوم زیبای صداقت و وفاداری هست که عشق رو به وجود میاره و این ارزش نه به راحتی به دست میاد و نه قابل تعویض هست . حس بی نظیری داره . ای کاش که همه کسایی که عاشق همدیگه هستن ، نه مثل داستان ها ،‌ حداقل آخرش به هم برسن چرا که این حس برآمده از یک قرار داد فسخ شدنی نیست ، حس زیبا و جاودانه ای هست .

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۸ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
ولی در عوض عاشقِ این انیمیشنم :) خیلی ملوسه :))
ولی ی چیزی بگم
و اینکه من اصن به عشقشون توجه نکردم ی دم متوجه ِ برخوردایِ پسره و اسب ِ بودم اصن خیلی خوب بودن :))
۲۳ دی ۱۳۹۴
:))
انیمیشن زیبایی بود ...
اسبه واقعا کاراکتر جالبی بود .... :)))
۲۴ دی ۱۳۹۴
آهنگ ویدیویی که لینک کردین خیلی آشناست،با اینکه خود فیلم رو ندیدم!!
۲۳ دی ۱۳۹۴
همینطوره ... آهنگ آشنایی هست ...
۲۴ دی ۱۳۹۴
وب با موضوعات جالبی دارید...
ممنون از حضورتون:)
۲۴ دی ۱۳۹۴
متشکر و خوشحالم
منم از حضور گرمتون ممنونم ... :)
۲۴ دی ۱۳۹۴
من عاشق این برنامه کودکه بودم :)
شاید صد بار دیدمش :)
گوگول مگول بود :)
۲۴ دی ۱۳۹۴
واقعا قشنگه ... :)
۲۴ دی ۱۳۹۴
"این مفهوم که کسی رو حداقل یک بار برای خودتون داشتین و این حس با هیچ حسی قابل تعویض نیست . این مفهوم زیبای صداقت و وفاداری هست که عشق رو به وجود میاره و این ارزش نه به راحتی به دست میاد و نه قابل تعویض هست . حس بی نظیری داره . "
آره حس خیلی خوبی و من تجربه اش کردم وحتی توش هوس نیست و حتی یه ذره آدم به جسم طرف مقابل فک نمیکنه و شاید هم جنس طرف رو هم فراموش میکنه از بس که دوسش داره ولی اگه یکی از طرفین خیانت و بی وفایی بکنن برای همیشه و برای همیشه (برای تاکید بیشتر و غیر قابل تغییر)از عشق خالی میشه و اعتمادشو نسبت به عشق و جنس مخالف از دست میده
چون هوسه که هی تکرار میشه
۲۴ دی ۱۳۹۴
به نظرم ممکنه ترمیم بشه دوباره ... ولی خیلی خیلی سخته و حتی نزدیک به صفر میرسه ...
تا ۹۹ درصد حرفتون رو قبول دارم ...
۲۴ دی ۱۳۹۴
احسنت عشق نتیجه یک باور و یک صداقت محضه
خودش ابتدا نیست در ابتدا به وجود نمیاد و اونی که در ابتدا بوجود میاد عشق نیست تازه یک سوال برای ادامه راهه
۲۴ دی ۱۳۹۴
خیلی ممنونم ...
کاملا درسته و عالی بود ... نظر فوق العاده و تکمیل کننده ای بود و موافقم ...
خیلی ممنون ... :)
۲۴ دی ۱۳۹۴
ممنون ...
۲۴ دی ۱۳۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات