یادی از انیمیشن های قدیمی

به شخصه ، خیلی به انیمیشن های ژاپنی علاقه دارم . این علاقه از انیمیشن های زیبای هایائو میازاکی شروع شد . انیمیشن هایی که خاطره بسیاری از شما دوستان هم به احتمال زیاد هست . عنوان هایی مثل Spriited Away یا انیمیشن بسیار خاطره انگیز Princess Mononoke یا همسایه من توتورو  . واقعا همشون رو دوس دارم . بعدها با اومدن انیمیشن های مختلف دیگه ژاپنی خیلی ها از جمله دوستان من به خاطر کم کیفیت بودن محتوای انیمیشن ها و یه سری مشکلات فنی انیمیشن ، کم کم نسبت انیمیشن های ژاپنی بد بین شدن ، اما راستشو بخواین من فقط انیمیشن های هایائو میازاکی یا مرتبط با استودیو جیبیلی رو نگاه کردم و زیاد به بقیه علاقه ندارم . راستی اسم استودیوش خیلی جالبه ؟‌ ... نه ؟‌ ... خخخخ ... واقعا انسان های خلاقی هستن . 

اما اینجا قراره انیمیشن خیلی قشنگ «سرویس تحویل کی کی ۱۹۸۹ » رو بهتون معرفی کنم یا یادی ازش کنیم ... بعد از مدت ها تونستم دوباره ببینمش ... یادمه در گذشته لذت می بردیم وقتی این انیمیشن داستانی زیبا رو می دیدیم . یکی از دلایل که شاید خیلی بین فیلم های میازاکی جلب توجه می کنه و زیباش میکنه ،‌ هدف گرفتن یک رابطه زیبا و مقدس بین دختر و پسر هست که همه رو تا آخر فیلم نگه میداره که ببینن آخرش چی میشه . راستش خیلی از این سبک خوشم میومد ، با این که شاید با واقعیت کمی فاصله داشته باشه ( البته به صورت ۱۰۰٪ نمیگم ، زیاد سخت نگیرین ... خخخ )‌ .  

اگه می خواین یه رمان بخونین یا یه داستان قشنگ ، توصیه می کنم که اگه ندیدید ،‌ مثل تجربه قشنگ یه داستان زیبا هست و می تونین از لینک زیر دانلودش کنین :

دانلود

 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سلام.
چه قدر کارهای میازاکی فوق العاده ان. تعبیراتی که برای اتفاقات طبیعی داره. در هم ریختن اسطوره و طبیعت. حسن تعلیل هاش. اصلا این بشر یگانه است توی این صنعت.
ممنون بابت معرفی این انیمیشن.

و اینکه ما همچنان می بینیم، ولی خب چیزایی که می بینم حال و هوای کارهای قبلی رو ندارن با این حال خب شخصا وارد یه فاز جدید از سلیقه شدم که نمی دونم افت سلیقه باید اسمش رو گذاشت یا مثلا تغییر: که درگیر انیمه های سریالی ژاپنی شدم.

۲۰ دی ۱۳۹۴
سلام
همینطوره ... فوق العاده هست .
خواهش می کنم .
با این که شاید هیچ وقت انیمه ای به اصالت انیمه های میازاکی ساخته نشه اما خیلی از انیمه های موفق به صورت سریالی توی ژاپن ساخته میشن . از قدیمی هاش که فوتبالیست ها بود واقعا خاطرات خوشی دارم .
۲۰ دی ۱۳۹۴
من انیمیشن های ژاپنی رو خیلی دوس داشتم٬ اگه الان هم پخش کنن میبینمشون...
خیلی جالب بودن...
تشکر...
زنده باشید...
۲۰ دی ۱۳۹۴
واقعا دوس داشتنی هستن .
خواهش می کنم ...
ممنون ...
زنده باشین ...
۲۰ دی ۱۳۹۴
فقط بابا لنگ دراز
۲۰ دی ۱۳۹۴
:))))
منم شدیدا انیمشین های قدیمی رو دوست دارم ! مخصوصا آنه شرلی رو! لوسین مورل رو ، بچه های کوه آلپ! حتی جکی و جیل !!! دو قلوهای افسانه ای و ...

اما این انیمیشنی که معرفی کردی رو ندیدم!

شاید مال قبل تر از ماها بوده ..

اون موقع که در باره من وبلاگ رو میخوندم با خودم فکر کردم بپرسم که شما چند سالته... نوشته های آدم خود به خود بقیه اطلاعاتو میدن ولی سن آدم همیشه مجهول میمونه پشت لفظ و قلم.
الان دوباره یادم افتاد بپرسم که سن شما ؟


۲۰ دی ۱۳۹۴
واقعا انیمه های سریالی زیبایی بودن ... البته توی انیمه های سریالی زیاد وقت دیدن پیدا نمی کردم که یا همه رو ببینم و یا این که همه ی قسمت هاشون رو .
دیدن این انیمه هم خالی از لطف نیست ...

راستش رو بخواین وقتی از سن هم با خبر میشیم و یه سری اطلاعات دیگه ، جهت گیری ها و رفتار و طرز نگاه ما نسبت به هم به صورت طبیعی تغییر می کنه ،‌ خیلی ازتون عذر می خوام ولی نمی تونم و نمی خوام سنم رو بگم ، چون به نظرم سن مهم نیست ، همین که توی یه محیط با هم در ارتباطیم و حس کنیم دوست های نزدیک و هم سن هستیم کافی باشه .
۲۰ دی ۱۳۹۴
البته راه سخت ترش اینه که اسم این انیمیشنو سرچ کنم و سال ساخت و پخشش تو ایران رو بفهمم! ولی من راه آسونو انتخاب کردم :)
۲۰ دی ۱۳۹۴
بازم ببخشید ...
۲۰ دی ۱۳۹۴
نیلز از قلم افتاد!
۲۰ دی ۱۳۹۴
نیلز ... زیاد حضور ذهن ندارم ... فکر نکنم دیده باشم ... دقیق یادم نیست .
۲۰ دی ۱۳۹۴
salam

movafagh bashin
۲۰ دی ۱۳۹۴
سلام
ممنون که سر زدین دوست خوبم .
موفق و سلامت باشین .
۲۰ دی ۱۳۹۴
سلام
این انیمیشن چه سالی پخش شده؟؟؟
اصولا ژاپنی ها پشت هر کاریشون یه هدف بزرگ دارن نمونه ش کارتون فوتبالیست ها بود که میخواستن تیم ملیشون رو قوی کنن برای جام جهانی 2002 و شاید چندان موفق نشدن ولی خب فوتبالشون الان حرف اول رو تو آسیا میزنه
۲۰ دی ۱۳۹۴
سلام
سال 1989 پخش شده .
قبول دارم ...
۲۰ دی ۱۳۹۴
ممنون ...  :)
۲۰ دی ۱۳۹۴
خـوب من زیاد رابطه خوبی با انیمیشن ها و سریالاشون ندارم ..
:)
۲۰ دی ۱۳۹۴
واقعیت اینه که سلیقه ای هست ...
با این حال هر سلیقه ای زیباست ...
۲۰ دی ۱۳۹۴
باشه :)

زیاد کنجکاو نشدم :))

۲۱ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۱ دی ۱۳۹۴
اهل تبادل لینک هستید؟
خیلی خوشحال میشم...
۲۳ دی ۱۳۹۴
حتما ...
۲۳ دی ۱۳۹۴
تازه دیدمش یکی از بهترین انیمه هایی بود که دیدم.
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
این انیمه فوق العاده هست ... یعنی تمام کارای هایائو میازاکی فوق العاده هستن ... 
ممنون از نظرتون ... :)
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات