دیباچه

دیباچه

دیباچه یعنی مقدمه ،‌ یعنی شروع ،‌ این که بگی می خوای چیکار کنی .

خب من می خوام اینجا کارهای مختلفی بکنم ،‌ مثل با هم بودن ،‌ احساس زندگی ،‌ تبادل نظر ،‌ یادگرفتن خوبی ها ،‌ یاد دادن خوبی ها ،‌ اشتراک چیزهای قشنگ و مفید بین همدیگه مثل عکس ،‌ کتاب ،‌ عقاید زیبا و کارهای دیگه ای که بعدا به اینها اضافه خواهد شد .

درباره خودم توی صفحه «‌ درباره من »‌ نوشتم ، نیازی به دوباره نوشتن نیست .

به این امید شروع می کنم که پایان زیبایی داشته باشه
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۹ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
دنبال شدید :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
وبلاگ یکی از بیانی ها رو به ما هم معرفی کنید،مشتاق شدم:)اصلا نکنه وبلاگ منو میگید؟!!
به پایان هم کلا زیاد فکر نکنید...ما معمولا قادر نیستیم بیشتر از یه فاصله ی نزدیک از جایی که وایستادیم رو ببینیم!! 
موفق باشین:)
۱۸ دی ۱۳۹۴
واقعیت این که مدتها بود که وبلاگ دیگه توی بیان رو میشه گفت دنبال می کردم ولی ترغیب نشدم که دوباره بیام و وبلاگ بزنم ... خیلی با خودم جنگیدم ... ولی درسته ... وبلاگ شما رو دیدم یاد قسمت های خوب گذشته خودم افتادم و بی اختیار اومدم .
به پایان زیاد دیگه فکر نمی کنم ... شاید بشه گفت دیگه عادیه برام ... ولی حق با شماست .
ممنون از لطفتون ... شما هم موفق باشین :‌)
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام اگه دوست داشتید خبر دهید وبلاگامونو دنبال کنیم
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام .... حتما ... دنبالین ...
۱۸ دی ۱۳۹۴
ممنون دنبالید :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
سَلـام عَزیزَم 
وِبـت نموـنه سـت ....
و هَمـچِنین زیبـا ...
خوشحـال می شـم به وِب مَنَم بیـای ....
اگـه دوسـت داشتـی بِلینک و بِگـو که بلینکَــم ...!
[گل]

۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام ... نظر لطفتونه ... ممنون ... شما لینکی ... :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلـام و خوش امـد :) خونه نو مبـارک:))
اسمـانتان ابی..
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام ... خوش باشین :) ،‌ ممنون دوست خوبم ...
همینطوره ... آسمان شما هم آبی
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام چشم ادرستونو عوض کردم
۱۸ دی ۱۳۹۴
ممنون دوست خوبم ...
۱۸ دی ۱۳۹۴
خواهش میکنم
لدفن هویشه سربزن
۱۸ دی ۱۳۹۴
سعیمو می کنم دوست خوبم ...
۱۸ دی ۱۳۹۴
ممنون
۱۸ دی ۱۳۹۴
خواهش می کنم .
۱۹ دی ۱۳۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات