گالری عکس و تصاویر کوه

عکاسی از علاقمندی‌های همیشگی من بوده و هست. کمتر کسی رو دیدم که نسبت به عکاسی و مخصوصا عکاسی از طبیعت نظر یا احساسی نداشته باشه. عکس‌ها پنجره‌ای از زمان و مکان خاصی هستن که عکاس اونا رو برای همیشه ذخیره می‌کنه و با هر بار دیدنشون قسمتی از احساس و لذتی رو که عکاس تجربه کرد، حس می‌کنم.

خیلی از مواقع پیش اومده که به دنبال عکسی با موضوع خاصی بودم اما در جستجوهای گوگل پیدا نمی‌کردم و معمولا هم اگر پیدا می‌کردم، این تصاویر رو با کیفیت بالا و به راحتی نمی‌تونستم تماشا کرده و استفاده کنم. اما به این فکر افتادم که یک سری پست‌هایی رو با محوریت گالری موضوعی تصاویر با کیفیت بالا، متشکل از زیر موضوعاتی که عنوان اصلی گالری رو به قسمت‌های معناداری تقسیم می‌کنن، جمع‌آوری و منتشر کنم و در اولین پست به یاد کوه‌ها افتادم و این انگیزه در من پیدا شد که یک مجموعه قابل توجهی از تصاویر مرتبط با کوه‌ها رو جمع‌آوری و منتشر کنم.

تصاویر کوه برفی

لینک منابع:

 

تصاویر رشته کوه

لینک منابع:

 

تصاویر کوه و آسمان شب

لینک منابع:

 

تصاویر قله‌ی کوه

لینک منابع:

 

تصاویر کوه و خورشید

لینک منابع:

 

تصاویر کوه‌های ایران

لینک منابع:

 

تصاویر کوه و جنگل

لینک منابع:

 

تصاویر کوه و ابر

لینک منابع:

 

تصاویر کوه و خانه

لینک منابع:

 

قابل ذکر هست که تمامی این تصاویر به صورت آزاد و از طریق وبسایت‌های unsplash و pexels جمع‌آوری شده و عنوان هر کدام از لینک‌ منابع، رشته‌ی بی معنایی از حروف انگلیسی در انتهای آدرس هر تصویر هست که بعد از این که وارد هر تصویری از گالری‌ها شدین، به انتهای آدرس عکس‌ها دقت کنین و یک رشته‌ی بی معنایی از حروف  یا اعداد را پیدا کنین و وارد لینک منبع اون عکس بشین.

از فواید استفاده از لینک منبع عکس‌ها این هست که می‌تونین مکان جغرافیایی دقیق گرفته شدن عکس و همینطور عکاس تصویر مورد علاقه خودتون رو پیدا کنین و کارهای بیشتری از اون عکاس رو دنبال کنین.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۵ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

عکسای کوه و ابر واقعا شگفت انگیزن :)

۴ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا ... اون ابرا فوق العاده هستن ...
مرسی ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

سلام چه عکسهای خوشگلی ممنون.

۴ بهمن ۱۳۹۹
همینطوره ... اصلا عکس‌ها آدم رو وارد پنجره‌ای جدید می‌کنن ... خیلی از مواقع با دیدن اینا ... مخصوصا عکسای با کیفیت که جزئیات منطقه و اشیاء رو میشه دید ... از دنیای خودم خارج میشم و میرم به دنیایی که عکاس اون لحظه ثبت کرد ...
مرسی ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

عالی بودن! 

لذت بردم

میشه یه مجموعه عکس از آسمان هم جمع آوری کنید؟ 

۴ بهمن ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹... چرا که ن ... حتما به آسمان هم می‌رسم ...
۴ بهمن ۱۳۹۹

بسیار زیبا و با کیفیت!

خیلی ممنون که رایگانه.


رفت تو بوک مارک useful stuff

(;

۴ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا ... خیلی با کیفیت منتشر شدن ...
همینطوره ... عکس‌های آن‌اسپلش با این مجوز منتشر میشن و برای هر استفاده‌ای آزاد و رایگان هستن ... 

خوشحالم که به دردت خورد ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

بعنوان پس زمینه خیلی خوبه :)))

۴ بهمن ۱۳۹۹
همینطوره ... اتفاقا من هم که داشتم گالری‌ها رو تماشا می‌کردم ... یه عکس نظرم رو جلب کرد و پس زمینه موبایلم شد ... انقدر زیبا گرفته و تهیه شدن ...
مرسی ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

چقدر آرامش بخشن :)

۴ بهمن ۱۳۹۹
آره ... طبیعت خیلی آرامش بخشه ...
مرسی ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

سلام

بوکمارک شد

ممنون

۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
امیدوارم به دردتون بخوره و از دیدنشون لذت ببرین ...
خواهش می کنم ... مرسی ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

سلام عالی بود 

۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
مرسی ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

آخ قلبمممم چقدر قشنگ بودن👏👏

خداقوت👍

۴ بهمن ۱۳۹۹
طبیعت واقعا زیباست ...
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹
۴ بهمن ۱۳۹۹

سلام فارغ از زیبایی بصری و ذوق قشنگ شما و توجه به نقاشی های قشنگ خداوند، باید از شما تشکر کنیم به خاطر وقت خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیادی که گذاشتید برای آپلود این عکسها... دَم شما گرم. کار بزرگی کردید.

۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام ... وقت شما بخیر ...

خوشحالم که این پست نظرتون رو جلب کرد ... و درسته که پست زمان بری بود اما واقعا پست لذت بخشی بود برای من ... با پیدا کردن و آپلود هر عکس به وجد میومدم که چقدر این منظره زیباست و عکاس چه هنرمندانه این لحظه رو ثبت کرد و شکل داد ...

مرسی که حمایت کردین و کامنت گذاشتین ... باعث دلگرمی و خوشحالیه ... ❤️️😊🌹
۶ بهمن ۱۳۹۹

شما چه کردین با ما؟ :)

دستتون درد نکنه.

۵ بهمن ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم، ... خوشحالم که خوشتون اومد ... 😊🌹
۵ بهمن ۱۳۹۹

عکسای کوه و آسمان شب خیلی زیبا بودن از دور هم  به آدم حس آرامش میده .

 

۵ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا ... اگه چیزی رو قبلا احساس کرده باشیم ... با یک تلنگر ... دوباره می تونیم تا حدی اون حس رو زنده کنیم ... واقعا که طبیعت زیباست ...
مرسی ... 😊🌹
۶ بهمن ۱۳۹۹

عکس 75 ام خیلی قشنگ بود 😂

۶ بهمن ۱۳۹۹
آره ... عکس ۷۵ ام خیلی گرفته شد افشین ... 😂😁
مرسی ... 😊🌹
۶ بهمن ۱۳۹۹

این سایته unsplash رو تابستون کشفیدم لامصب خیلی رو عشقه =))))))))))))

۸ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا ... فوق العاده هست ...
۸ بهمن ۱۳۹۹

چه آرامشی دارن :)

۸ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا ... اصلا کوه‌ها آرامش خاصی دارن ... من همیشه با صدای آروم باد توی کوه‌ها آرامش می‌گیرم ... از دور دست یه صدایی میاد و هر چی بالاتر میری این آرامش بیشتر میشه ...
مرسی ... 😊🌹
۸ بهمن ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات