معرفی و تماشای انیمیشن کوتاه paperman

انیمیشن مرد کاغذی یا paperman یکی از خاطره انگیزترین فیلم‌های دوران دانشجویی من است. خاطرات من با این انیمیشن در همان روزهای اول دانشگاه شکل گرفت، البته یکی از دلایل مهم آن نیز همزمانی اکران جهانی این فیلم کوتاه با ورود من به دانشگاه بود. در آن زمان با دیدن این انیمیشن محو خلاقیت و دنیای سازندگانش شدم و علاقمند به این بودم که روزی بتوانم به چنین سطحی از خلاقیت و توانایی برسم.

از دیگر خاطرات من با این انیمیشن به کلاس‌های آموزشگاه زبانم نیز باز می‌گردد. در سطح اول بزرگسالان استاد مهربانی بسیار شبیه به شخصیت مونث این انیمیشن (Meg) داشتیم که با هر بار دیدن این انیمیشن، به یاد دوران شروع و سرزندگی جوانی می‌افتم، زمانی که یک جوان تازه به دوران رسیده بودم. این بود که موسیقی این انیمیشن برایم بسیار ماندگار و خاطره انگیز شد:

این انیمیشن کمدی - عاشقانه، محصول سال ۲۰۱۲ شرکت آمریکایی دیزنی است که موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشنی در ۸۵مین دوره اهدا جوایز اسکار شد. کارگردان این فیلم آقای John Kahrs نام دارد که صداپیشه‌ی شخصیت مذکر فیلم (George) نیز می‌باشد.

برای ساخت این انیمیشن از تکنولوژی‌‌ای به نام Meander استفاده شده است که در حقیقت ترکیبی از تکنولوژی‌های دو بعدی و سه‌ بعدی در طراحی و ساخت تصاویر متحرک می‌باشد.

برای تماشا و دانلود این فیلم کوتاه زیبا می‌توانید از پخش‌ کننده‌ی سایت آپارات در ادامه استفاده کنید:

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...

چه انیمیشن جذابی...اینو خیلی وقت پیش دیده بودم ولی الان بهتر درکش میکنم :)

 

 

+میگم یه سوال. اون باکس های ساند کلاود رو چطوری تو وبلاگ قرار میدید؟

۹ تیر ۱۳۹۹
واقعا انیمیشن زیبایی بود ... مخصوصا موسیقی فوق العادش ... 😊

+ برای گذاشتن پخش کننده ساندکلاود ... باید برین روی صفحه‌ی وب خود آهنگ ... یک گزینه داره به اسم Share ... پیداش کنین و وقتی واردش شدین ... بخش Embed که بهتون یک کد iframe میده ... و توی قسمت منبع پستتون می‌تونین قرار بدین ... 😊🌹
۹ تیر ۱۳۹۹

به به😍

پست بشدت مرتبط به من و رشته ام😁👌🏻

حتما میبینمش...

امیدوارم یه روز منم بتونم به همچین توانایی تو ساخت انیمیشن برسم😅

دمت گرم برای این پستت❤

۹ تیر ۱۳۹۹
همینطوره ... 😊😁

+ کمتر ۷ دقیقه هست ... راحتی می‌تونی ببینی ...  ولی خب به نظرم باید چند بار دید ... 😁

+ سطح واقعا بالایی هست نسبت به دانش، تجربه و تولیدات کشورمون ... اما شدنی هست ... امیدوارم با تلاشت یه روز برسی ... 😊

+ قربونت ... 😊🌹❤️️
۹ تیر ۱۳۹۹

زیاد خوب نبود اون پسره باید از پنجره میوفتاد بیرون میمرد بعد زنه اومد بیرون جسدشو میدید اینجوری بهتر بود

۹ تیر ۱۳۹۹
😁😂😂😂 ... معلومه که هنوز توی حال و هوای توکیو غول هستی ... 😁😊🌹
۹ تیر ۱۳۹۹

آره😅😅😅👌👌👌

۹ تیر ۱۳۹۹
😁😂😁
۹ تیر ۱۳۹۹

سلام:) آخی

من اینو چند سال پیش دیده بودم

باحاله :) 

البته عشق در نگاه اول رو تو زندگی واقعی نمیپسندم ولی خب تو انیمیشن اتفاق جذابیه :)

۹ تیر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ... 😊

+ واقعا انیمیشن جالبیه ...

+ راستش فکر می‌کنم اتفاقات چیزهایی توی زندگی هستن که نمی‌تونیم معمولا جلوش رو بگیریم ... و فکر می‌کنم عشق در نگاه اول هم یه اتفاقه ... مثل مرگ ... یه لحظه دارین توی خیابون ممکنه اتفاق بیوفته ... امیدوارم هر چی که هست ... بیشترشون اتفاقای خوب باشن ... 😁😊🌹
۹ تیر ۱۳۹۹

ظاهر مطلبتون خیلی حرفه ایه🌟✌... اینو ندیدم ولی سعی میکنم ببینمش حتما، ممنون! اینساید اوت هم پویانمایی(البته این یه ذره بنظرم واژه قُلمبه ایع) قشنگیه فک کنم اونو دیده باشید....

۹ تیر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... 😊🌹

+ همینطوره ... اون انیمیشن ( 😁😂 ) هم واقعا مفاهیم جذاب و قشنگی داشت ... یادمه وقتی دیده بودمش ... حس قشنگی بهم دست داد ... یه نگاه متفاوت به احساسات و زندگی داشت ... 😊🌹
۹ تیر ۱۳۹۹

هرلحظه انتظار داشتم که اون مرد لاغر و قدبلند، پسره رو با تیپا بندازه بیرون‌! نگو یه بسته کاغذ دیگه هم براش میاره. :)

۱۰ تیر ۱۳۹۹
آره ... منم همین انتظار رو داشتم ... اما به نظرم ... به خاطر کوتاهی فیلم ... کشش نداد و میخواد بگه همیشه کار سرمون ریخته ... و این هم تموم بشه یکی دیگه و همه سرشون توی کاره و می‌ترسن ...
۱۰ تیر ۱۳۹۹

مرسی قشنگ بود، بعضی چیزها به خاطر اینکه یاد آور موقعیت خاصی جذابیت ویژه ای دارند مثل دیدن یک انیمیشن جذاب توی یک شب دلچسب و بارونی کنار یک شخص خاص ... 

۱۳ تیر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... مرسی ... ⁦☺️⁩🌹 ...
+ دقیقا ... بعضی چیزا به همین دلیل خیلی موندگار میشن ... بخشی از شخصیت درونی ما میشن ...
۱۳ تیر ۱۳۹۹

سلام

به راهنمایی نیاز داشتم.

من یه وبلاگ تو بیان ساختم و اونو از طریق درج کد HTML تو قالب وبلاگم به موتور جستجوی گوگل معرفی کردم و تایید نهایی هم شد. یه کد تاییدیه رو تو قالب وبلاگم وارد کردم.

ولی اگه من بخوام تو آینده قالب وبلاگم رو عوض کنم، خوب مطمئنا اون کد هم به همراهش حذف میشه و اطلاعات قالب جدید درج میشه.

سوالم اینه که آیا در قالب وبلاگ جدیدم باید اون کد تاییدیه رو دوباره وارد کنم یا همون یه بار کافیه ؟!

 

۲۰ تیر ۱۳۹۹
سلام ... وقتتون بخیر ...
+ درسته ... توی قالب جدیدتون هم باید کد تایید گوگل رو جاگذاری کنین.
۲۱ تیر ۱۳۹۹

سلام محمدرضا

رفتم تو گفتینو

بیشتر بتونیم حرف بزنیم

توعم بیا

https://www.goftino.com/c/m9VIHk

۲۱ تیر ۱۳۹۹
سلام ...
+ فکر خوبیه ...
+ ولی خب ... گفتینو چت گروهی رایگان نمیده ... چت دو به دو هست ...
۲۱ تیر ۱۳۹۹

عههههه؟

نمیدونستم

ای بابا فک میکردم میشه

۲۱ تیر ۱۳۹۹
آره ...
۲۲ تیر ۱۳۹۹

ممنون

۲۳ تیر ۱۳۹۹
خواهش می‌کنم ... 😊🌹
۲۳ تیر ۱۳۹۹

سلام :)

میگم چرا وبتون دیگه آپ نمیشه :(

خیلی وقت هست که منتظر آپ شدت وبتون هستم :)

۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام ... وقت بخیر ...
+ مرسی که انقدر لطف دارین ...
+ هفته قبل آپ شدم ... معمولا هر هفته پنجشنبه‌ها آپ می‌کنم ...
+ 😊🌹
۷ مرداد ۱۳۹۹

سلام محمدرضا جان .

یه سوال چجوری ویدیوی آپارات رو اونجوری درج کردی من امکان جاوااسکریپت هم خریدم ولی بازم نمیدونم چطوری میشه ویدیوی آپاراتو اونطوری درج کرد 

۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام آقا رضا ... وقتت بخیر ...
خب کار خاصی نکردم ... کد جاواسکریپت آپارات رو به منبع ویرایشگر ارسال پست اضافه کردم ... همین ...
۸ فروردين ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات