پادکست چالش خنده

یکی از کارهای مورد علاقه‌ی من زمان شروع وبلاگ‌نویسی، ساخت پاکست بود. اما رفته رفته با این واقعیت آشنا شدم که من به صورت مادرزادی صدای عالی و کاملی ندارم و برای کار کردن روی صدا هم وقت و انگیزه‌ی کافی رو هم ندارم چرا که به برنامه‌نویسی و بازی و عکاسی و انیمه و ... علاقه‌ی بیشتری دارم و زمانی برای رسیدگی به صورت جدی ندارم ...

همین دلیل باعث شد که همیشه این حس و انگیزه‌ی خفته رو برای خودم نگه دارم و آماده‌ی پرتاب باشم اما هیچ وقت انجامش ندم ... تا این که دیروز به صورت اتفاقی که در حال «بیان گردی» بودم متوجه شدم که دوست خوبم «miss writer» پادکست بسیار زیبایی تهیه کرد و از من دعوت کرد در چالش پادکستی زیباش شرکت کنم ... و من هم نیاز به یک بهانه بیشتر نداشتم ...

در هر صورت امروز به صورت کامل برای این هدف وقت گذاشتم که تا جایی که در توانم هست، یک پادکست قابل ارائه تولید کنم ... ولی در ابتدای کار به یک سری مشکلاتی بر خوردم:

  • به این فکر می‌کردم که با این صدای «بَم» و ضعیف ... چطور می‌تونم یک پادکست خوب تولید کنم.
  • با این انگیزه و طرز بیان من ... ساخت پادکست ممکن نیست.
  • من که الان چیزی بلد نیستم ... از چه ابزاری استفاده کنم ... میکروفن خوب ندارم و ...

وقتی پاسخ «میس رایتر» به کامنتی که زیر پست «چالش خنده» گذاشتم رو خوندم روحیه گرفتم که بالاخره آیا می‌خوام توی «سه متری» بپرم یا نه؟ و باید یک حرکتی رو شروع کنم ... این شد که چند بار پادکست‌ها رو گوش کردم و یک کم هم بررسی کردم و نکته‌هایی که به دردم می‌خورد رو توی پادکست خودم استفاده کردم.

برای شروع چون که می‌دونستم خیلی آدم پرحرفی هستم تصمیم گرفتم که تعداد پست کمتری رو برای اجرا انتخاب کنم که طول پادکست بشتر از ۱۰ دقیقه نشه ... که موفق هم شدم و دقیقا ۷:۵۹ ثانیه طول این پادکست شد.

دو پست خودم رو توی این پادکست بررسی کردم :

  1.  صفحه‌ی «درباره‌ی من»
  2. پست «من وبلاگ‌نویسم ... من زنده‌ام»

از چه ابزار‌ها و آهنگ‌هایی استفاده کردم :

در آخر هم به خاطر پایین بودن کیفیت صدا عذرخواهی می‌کنم ... اولین تجربه‌ی پادکستی من بود ... امیدوارم که تونسته باشم حداقل چند دقیقه باعث کنار گذاشتن افکار تاریکی که هوای ذهن خسته‌ی ما رو ابری کرده، شده باشم. می‌خواستم ازتون دعوت کنم که شما هم این به این حرکت ملحق بشین اما چون می‌دونم که ممکنه به هر دلیلی تحت فشار قرار بگیرین ... تا هر موقع که دلتون بخواد وقت دارین که به این حرکت ملحق بشین ... وگرنه مجبورم اسم ببرم ... :))

دریافت
حجم: 8.68 مگابایت

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
زیبا بود :)
صداتونم عالی :)
۲۴ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ... متشکر ...
+ خوشحالم که خوشتون اومد ...
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عه ما چقد خوش صدا تو بیان داریم
خیلی هم خوب بود
:) خوشبختم
من خیلی دلم میخواس شرکت کنم امروز برای یه چالش دیگه هم ویس گرفتم ... ولی نمیدونم مشکل کجاست که نمیتونم ویس و ویدیو اپلود کنم
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ... از تعریفتون ... :)
+ خوش‌وقتم :)
+ خیلی عجیبه ... احتمالا از سرویس آپلودی هست که استفاده می‌کنین ... جاهای دیگه‌ رو امتحان کنین شاید مشکل از این باشه ...
+ خیلی کار خوبی می‌کنین توی چالش‌ها شرکت می‌کنین ... اگر وقت و حالش رو داشته باشین ... خیلی هم می‌تونه تجربه‌ی شما رو بالا ببره ...
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
این روزا چقدر چالش برگزار می شه :)
اونجایی که گفتید همتون رو رصد می کنم ترسیدم :|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خخخ ... درسته ... بازدیدها رو کامل می‌بینم ... و بررسی می‌کنم که چه صفحاتی بهتره بیشتر روشون کار بشه
+ چه مطالبی خوب نبوده و استفاده‌ی چندانی نداشته و ...
+ کلا هر وبلاگنویسی باید به فکر داشتن یک سیستم آماری برای خودش باشه ... که متوجه بشه کجای کاره ...
+ وگرنه امتیاز پست و کامنت‌ها نشان خوبی برای سنجش نیست ...
+ یکی از فواید خونه نشینی همینه برای وبلاگ‌نویس‌ها ... که برای ارتباط بیشتر با هم چالش برگزار می‌کنن و سرگرم میشن ... کار قشنگیه ... قالبا
+ مرسی بابت کامنت ... :)
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خیلی قشنگ بود خصوصا اون تیکه ای که از فرهنگستان هم آورده بودین و بعدش گفتین چیز؟؟!!
عالی بود...

+صدام خیلی خوب نیس وگرنه خیلی دلم میخواست باشم تو این چالش
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ... خوشحالم که خوشتون اومد ... :)
+ برای شرکت توی چالش نیاز به صدای خیلی خوب نیست ... انگیزه و علاقه‌ی ساخت پادکست می‌خواد
+ البته دعوت کردن هم تاثیر داره ... که شما متعهد بدونین خودتون رو برای شرکت ... و من شما رو همینجا دعوت می‌کنم حتما شرکت کنین
چرا که تجربه‌ی وبلاگنویسی خیلی قشنگی هست ... و این بین خیلی مسائل در مورد خودتون رو متوجه میشین و زیرسوال قرار گرفتن رو با خواست خودتون قبول می‌کنین ...
+ مرسی بابت کامنت ... :)
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تلاش خوب و شجاعانه ای بود، نصفش را شنیدم اما سروصدا اینجا زیاده و صدای گوشی من ضعیف، حتماً کامل میشنوم. موفق باشید ✋
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ... متشکرم ...
خوشحالم مورد توجه تون بود و وقت گذاشتین ...
قربان شما ... شما هم موفق باشین ...
مرسی بابت کامنت ... باعث خوشحالیه ...
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
من گفتم صداتونو ضبط کنید،منظورم این نبود که با این دقت پادکست درست کنید :))

واقعا رصد میکنید همه رو؟ :|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا ؟ با دقت ؟ خخخ ... خب یکی از چیزایی که همیشه دوس داشتم انجام بدم ... ساخت پادکست بود ... که تمام سعی خودم رو کردم ... :)
+ درسته ... هر کسی که وارد وبلاگم میشه ... از کجا اومده ... چه صفحاتی رفته ... چند ثانیه اونجا بوده ... کدوم لینکا رو کلیک کرده ... کجا رفته و ...
+ سیستم آماری وبلاگ همینه دیگه ... :)
۲۶ اسفند ۱۳۹۸
منظورت "خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است" بود دیگه؟!😁
.
وای اون چالش رادیو بلاگیارو منم یادمه😅اومدی بم گفتی پستامونو خوندن😂من تجربه‌م ب اندازه ی تو نبود! یادمه کلی ذوق کردم😂😂🙈
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خخخ ... آره ...
+ آره تو هم بودی ... اون موقع هم دوران قشنگی بود ... یادش بخیر ...

۲۹ اسفند ۱۳۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات