نظرسنجی شماره ۲

بعد مدت‌ها خاموشی، بالاخره تصمیم گرفتم که شمعی روشن کنم و سفر جدیدی به دنیای زیبای وبلاگ‌نویسی رو شروع کنم. در همین حین شروع به طراحی و پیاده‌سازی یه قالب جدید برای این ادامه‌ی این سفر کردم. هر اتفاقی ممکنه بیوفته از جمله اتفاقی که برای حرکت قبلیم افتاد. نظرسنجی شماره یک نشون داد که نمیشه به حس و حال الان خودم فکر کنم و بگم که از این به بعد شروع می‌کنم و جلو میرم ... واقعیت اینه که امید و انگیزه‌ای برای ادامه‌ی وبلاگ‌نویسی وجود نداشت ولی آیا باید برای همیشه منتظر موند؟

باید مثل شمعی در تاریکی، حرکتی رو شروع کرد. ما می‌دونیم که شمع هم در آینده نزدیک آب شده و تموم میشه اما امیدواریم که توی این فرصت، راهی به بیرون پیدا کنیم. فرصتی برای پیدا کردن نور. در تاریک‌ترین مکان‌ها هم می‌تونیم به پیدا کردن نور امیدوار باشیم چرا که اگه نوری نباشه تاریکی هم وجود نداره ... پس نور یک جایی پیدا میشه، هر چند دور.

امااین نظرسنجی هم مثل نظر سنجی قبلی در مورد قالب جدید هست:

چقدر از قالب جدید آسمانم خوشتون اومد؟

اگر نقدی برای بهبود این قالب دارین، بیان کنین، چرا که بعد از تکمیل امکانات و بهبود این قالب، قصد دارم به صورت آزاد این قالب رو منتشر کنم.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سلام
من که از قالبت خوشم آمد. بی نظیره.
اگه از وبلاگ نویسی درآمد داری و دنبال نویسنده میگردی ، پستی بگذار ، ببینیم چطوریه؟

لایک زدم

به دنبال هم اضافه میکنم.
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام ... مرسی ... خوشحالم که نظرت رو جلب کرد ...
چند روز بی وقفه روش زمان گذاشتم ... این که می‌بینم نظر دوستان مثبته ... باعث خوشحالیه ...
+وبلاگ‌نویسی و در مجموع تجارت الکترونیک روش ایده‌آلی برای کسب در آمد و انجام کارای خلاقانه هست و مسلما هم درآمد خیلی خوبی داره ... اما برای این که درآمد پیدا کنی باید خوب و حرفه‌ای کار کنی و تسلیم نشی ... برای این که بیشتر با این مباحث آشنا بشی از لینک زیر استفاده کن:
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اینکه ، قالبت شبکه‌های اجتماعی داره ، بی نظیره.
موفق باشی
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
هر چیزی که بخوام می‌تونه داشته باشه ...
قربانت ... تو هم همینطور :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اتفاقا ، دیشب قسمتیش رو خواندم. فقط باید راههای ممکنه رو بهم بگید.
بعدا ازتان می پرسم.
نه تسلیم نمیشم.
ممنون
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خیلی از ما به این فکر می‌کنیم که:
من می‌خوام الهام بگیرم و چون بی‌تجربه هستم راه‌های بقیه رو یاد بگیرم و اشتباهات رو انجام ندم.
اما بعد یه مدت متوجه میشی که وابسته به راه بقیه هستی و از خودت چیزی نداری ... اولین کار اینه که حرکت کنی ... با اون چیزی که داری ... ببینی کجای کاری و چی نیاز داری برای یادگیری ... آزمون و خطا باعث جا افتادن مفاهیم میشه ... و درکت رو از عمق اشتباهات و موفقیت و تلاش‌های دیگران بالا می‌بره ...
خواهش می‌کنم ... باعث خوشحالیه  :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خیلی ممنونم
وقتتان نمیگیرم ، حتما روی این قضیه کار میکنم. ممنونم

شبتان بخیر و نیکی
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خواهش می‌کنم ...
وقت گذاشتن برای چنین مسائلی خیلی خوبه ...
شب بخیر :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
وااااااای چه باحاله اینجاااا!!!
مرسی نه نمیخوام سنگ با همینا کلی سرگرم میشم
یا علی :)




#خر-ذوق
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خخخخ ...
من که طرفدار انیمه و بازی هستم برای سرگرمی ... 
یا «جنی بلک‌پینک» :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
جنی؟!
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خخخخ ...
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
درسته ... همون جنی :))
بقشو دیگه نمی‌دونم ... خخخ ...
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
قشنگه ولی چغر و بد بدنه -_-
زیادی زوم شده...
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
طراحیش تقریبا استاندارد هست ...
طوری که کاربر برای خوندن مطلب مجبور نباشه به چشم خودش فشار بیاره و به راحتی از ابزارا استفاده کنه ...
البته قابلیت زومش رو هم برداشتم ... به نظرم بهتره :))
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خیلی خوبه ریسپانسیو هم هست
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام علیرضا جان ...
مرسی ... خوشحالم که نظرت رو جلب کرد ...

۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام
خیلی خوشمله :)
کامپیوتر خوندین شما؟!
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام ...
مرسی ... خوشحالم که نظرتون مثبته ...
درسته ... کامپیوتر خوندم :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
رنگی رنگی و رنگین کمونی شده:) مثل آسمون آفتابی بعد از یه بارون شدید:)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خخخ ... همینطوره ... از حالت تک رنگی می‌خواستم خارج بشم ... چون حس تک بعدی بودن داشتم ...
در صورتی که وبلاگ تک موضوع هم نیست ... و این حس بهم منتقل میشد ...
مرسی از نظر قشنگتون :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
فوق العادست :)
تنها اشکالی که به چشمم اومد ، منوی وبلاگ هست
که کنار عنوان وبلاگ دو تاست و انگار هیچکدوم هم کار نمیکنه
پس از ارسال نظر هم پیغام نظر با موفقیت ثبت شد ، نشون نمیده
خیلی زیباست و حرفه ای :)
موفق باشید
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ... باعث خوشحالیه که یک فرد با تجربه توی کدنویسی قالب اینو میگه :)
+ منوی وبلاگ کار می‌کنه ... با دستگاه‌های مختلف من تست کردم ... و اولین باریه که میشنوم کار نمی‌کنه
احتمالا از مرورگر قدیمی‌ای استفاده می‌کنین یا جاواسکریپتتون غیرفعاله ...
+دقیقا ... همینه ... میگم که فرد تیزبینی هستین ....
این پیغام توی کلاسم item_success بود که برای کاربرایی که ثبت‌نام نکردن یه پیغامی میاورد و من می‌خواستم حذف بشه
چرا که بیان ازشون می‌خواست ثبت نام کنن ... ولی استایل خوبی نداشت و من حذفش کردم و همینطور ثبت نام
ولی انگار نیازه و دوباره فعالش می‌کنم ... مرسی از یادآوری ... خیلی نکته‌ی خوبی بود :)
+ مرسی از نظرتون ... نظر فوق‌العاده‌ای بود ...
+ مرسی ... شما هم همینطور ... :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
:) خوش برگشتین
اتفاقااااا قالبتون خیلیی باحاله
موفق باشین
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ...
خوشحالم که نظرتون مثبته ...
مرسی ... شما هم همینطور ...
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
نظر سنجی قبلی رو نبودم متاسفانه :(
ولی واسه این یکی هستم و باید بگم که خوشحال کننده تر از قالبت برام دوباره شروع کردنته... :)
قالبت هم واقعا خوبه :))
میدونی یه مدل شمع هست که اصن تموم نمیشه؟!؟ امیدوارم شمعت ازون شمعا باشه ^_^
موفق باشی :))
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
کامنت نذاشتی اما بودی ... یادمه از بخش کامنتا خوشت اومده بود :)
+ ممنون یاسمن ... خیلی دوست خوبی هستی :)
+ خوشحالم که خوشت اومد :)
+ واقعا؟ تا حالا نشنیدم دربارش ...
+ مرسی ... قربونت ... برای تو هم آرزوی موفقیت می‌کنم :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۸
قالبتون از نظرم خیلی بانمک و شاده و خب با محتواتونم همخونی داره .امیدوارم قدرتمند تر از قبل فعالیت کنید و موفق باشید
۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مرسی ... نظر لطفتونه ... توصیف جالبی بود ... :)
متشکر ... منم براتون آرزوی موفقیت می‌کنم ...
۲۲ اسفند ۱۳۹۸
عاهااااااا الان یادم اومد نظر سنجی قبلیتو!!!!! ^_^
فک کردم چن روز پیش گذاشتی ک من نبودم، نمیدونستم منظورت اون خیلی قدیماس!! :)
۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آره ... یادت نبود ... :))
۲۲ اسفند ۱۳۹۸
واقعا زیباست
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خوشحالم که نظرتون مثبته ...
+ واقعا متشکرم بابت ارسال کامنت و اشتراک نظرتون ...
۲۸ اسفند ۱۳۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات