یک طلوع زیبا

الان ساعت 5 صبحه ... و من منتظر طلوع خورشید هستم، بعضی وقتا که دارم به این لحظه‌ی زیبا فکر می‌کنم، می‌بینم که چقدر لحظات زیبا رو ما از دست می‌دیم ... شاید همون یک لحظه‌ی زیبا مسیر جدیدی به زندگی ما بده، شاید تغییری ایجاد بشه . همه‌ی ما متولد یک لحظه هستیم. یک لحظه که پدر مادر تصمیم به ازدواج می‌گیرن، یک لحظه که بچه به دنیا میاد و یا یک لحظه که از دنیا میریم.

هر لحظه می‌تونه یک اتفاق جادویی داشته باشه که شاید بتونیم بهش برسیم. من که خیلی از طلوع خورشید خوشم میاد، مخصوصا که توی دل طبیعت بتونم این لحظه رو ببینم. اون لحظه انگار به آرامش میرسم. خیلی از زیبایی‌هاست که ما از دستشون میدیم، همونطور که قدر خیلی‌ها رو توی زندگیمون نمی‌دونیم و زیبایی‌های خیلی از دوستانمون رو نمی‌بینیم.


پ.ن:

  1. امروز روز ۱۴۶۶ هجرت من از بلاگفا به بیان هست، به همه مهاجران تبریک میگم :)
  2. این مدتی یه انیمه جدید شروع کردم به اسم One Piece که به شکل باور نکردنی‌ای منو مجذوب خودش کرد که جای مطلب گذاشتن داره
  3. برای مدتی شاید پست‌های آسمانی نذارم چرا که نیاز به خونه تکونی داره لیست وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم
  4. و سلام به همه‌ی دوستای خوبم چه جدید و چه عزیز :)

 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سلامممم چطوری تو :)
تبریکات من رو پذیرا باش برای بازگشتت :دی
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلااام ... خوبم ... قربونت ... تو چطوری ؟
مرسی ... امیدوارم تو هم برگردی :)
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
مرسی :)
انشالله برمیگردم با اسم اصلیم (فرشته بی بال )
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
امیدوارم زودتر برگردی ... آخه بهار نزدیکه :)
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
برگشتنم فک کنم توی شهریور ماه بشه :)
ولی چه ربطی به بهار داشتتتتت
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
خب پس حالا حالاها مونده :))
ربطش اینه که بهار معروفه به تولد دوباره :)
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
خوشحال شدم چراغ وبتون رو روشن دیدم :)))
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
مرسی ... شما لطف دارین ... :)
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
عجب پست جدید دیدیم ..
تبریک میگم :)
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
خخخخ ... مرسی :)
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
جوری نوشتین مهاجران بردینمون به صدر اسلام!

ما هم انصار هستیم با این تعبیر :)))
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
خخخخ ... دقیقا ...
۲۹ بهمن ۱۳۹۷
چ خوب که باز برگشتید ^-^
۲۹ بهمن ۱۳۹۷
مرسی ... :)
۲۹ بهمن ۱۳۹۷
سلوووووووووووووووووووووم^_^
۳ اسفند ۱۳۹۷
خخخخ ... سلاااام :)
۴ اسفند ۱۳۹۷
پس از سالها
۵ اسفند ۱۳۹۷
خخخخ ...
۵ اسفند ۱۳۹۷
:)سلام خیلی ممنونم شما خوبی؟
نه مشکلی نیست بالاخره مشکلات و کار هست و نمی شه انتظار داشت سریع کامنت منو ببینید:)

احساس کردم که رفتارم یا نوع صحبت کردنم بقیه رو ناراحت میکنه برای همین معذرت خواستم...
:))خیلی خوشحالم که از وبلاگ من خوشتون میاد...


۱۷ تیر ۱۳۹۸
من خوبم ... مرسی ... :)
باعث ناراحتی نیستی یگانه خانوم ... باعث خوشحالی هستی ... :)
۱۷ تیر ۱۳۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات