پست‌های آسمانی هفته دوم مهر

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

از آخرین پست تا امروز، حال همیشگی سال‌های قبل من یعنی نداشتن حس و حال خوندن و نوشتن‌ پست‌ها، دوباره برگشت و باید اعتراف کنم که خیلی کم پست می‌خونم و خیلی کم هم پست میذارم و دوس دارم همون خیلی کم رو هم که خوشم اومد معرفی کنم ... آخه می‌دونین نمی‌خوام بیش از این زیر حرفم بزنم ... البته قابل ذکر هست که فعالیت‌ دوستان وبلاگنویس هم کمتر از تابستون شده، به هر حال ... فصلش نیست دیگه ...

 

بعد از یک روز پر کار + جزئیات


دقت کردین بعضی از روزها چطور همه چیز خیلی خوب پشت سرهم ردیف میشن؟ امروز برای من یکی از اون روزها بود.

صبح با این که یکم دیر بیدار شدم بدون این که نیاز باشه حرص بخورم و تند تند راه برم، به موقع رسیدم به کلاس خط. توی راه فهمیدم نتایج آزمون خط اومده به همسری خبر دادم و ...بله! "عالی" رو قبول شدن، کلی شارژ شدم.

 

فارنهایت 450


خورشید کبیر پای ما را به یک چالشی باز کرده که از این قرار است : فارنهایت 450

من تا سن دوازده-سیزده سالگی از آن دسته آدم هایی بودم که کلمه ی "افغانی" را تحت عنوان یک توهین تلقی می کردم. حتی تحت تاثیر هم باور استعمالش هم می کردم. یعنی بارها پیش می آمد که در وصف یک نفر بگویم "شبیه افغانیا". و شخص مذکور کوچکترین شباهتی به مردم افغان نداشته باشد، اما مخاطبم منظور را می گرفت. که یعنی بد است، خوب نیست، افغانی خوب نیست.

 

تمرکز فقط روی وبلاگ گلاسری


بنام خدا

تمرکز فقط روی وبلاگ گلاسری:

بدلایل زیر مجبورم برخلاف میل باطنی ام وبلاگهایم رو تعطیل کنم. البته بجز وبلاگ گلاسری.

عملا اداره کردن پنج  تا وبلاگ  بطور همزمان و به تنهایی و با وجود توقعات اهل و عیال و مشکلات زندگی متاهلی و  مشکلات اقتصادی و .....  و البته خستگی ذهنی و فرصت کم برای کار با کامپیوتر و ....  واقعا کار دشواریست که کمر ادم را می شکند و اعصاب و روان ادم را داغون می کند .

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
موفق باشید:)
۹ مهر ۱۳۹۷
شما هم همینطور ...
سلامت باشید :)
۹ مهر ۱۳۹۷
مثل پست های قبلی وبتون خوب بودند
کامنت ها هم جالب شدن
:)
۱۰ آذر ۱۳۹۷
مرسی :)
۱۰ آذر ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات