پست‌های آسمانی هفته چهارم شهریور

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

این هفته واقعا هفته‌ی جالبی بود، از روز وبلاگستان فارسی تا اشتباه ویراشی گرفتن از من و همینطور سبک‌های جدیدی در وبلاگ‌نویسی که نظرم رو جلب کردن. همینطور این هفته پای ثابت پست‌های آسمانی رو نداشتیم و نتونستیم از پست‌های زیبای سیلاک عزیز لذت ببریم، امیدوارم به هر دلیلی بوده، خیر باشه و این بار یک پست بسیار زیباتر از همیشه رو شاید باشیم ازشون ...

این هفته ۷ پست برام جالب بودن، یعنی دوتا بیشتر از هفته‌ی قبل که یکی همین امروز به این لیست اضافه شد. یک پست داستانی، دو پست تخصصی، یک پست با پیامی زیبا، یک قطعه از یک فیلم‌نامه و یک نوع چالش جالب و در آخر هم یک پادکست بسیار زیبا ... یکی از جاذبه‌هایی که در وبلاگستان فارسی وجود داره اینه که تنوع فوق‌العاده هست ... یعنی ممکنه با همه نوع سلیقه برخورد داشته باشین و ابعاد فکری گسترده‌ای به شما اضافه بشه ... به یاد گفته‌ی دوستمون محمدامین: زین پس ما خیلی ساده از این گستردگی و زیبایی حمایت می‌کنیم :

 

 

فقط اسمبلی سطح پایین


بنام خدا

فقط اسمبلی سطح پایین:

من برای تدریس زبان اسمبلی فقط از اسمبلی سطح پایین  که بشدت شبیه به دیس اسمبلی (Disassembly)   می باشد استفاده می کنم . به این نوع  اسمبلی اصطلاحا  pure assembly  یعنی اسمبلی خالص یا تمیز گفته می شود .   من بدلایل فراوان فقط از اسمبلی خالص و تمیز و ناب  برای برنامه نویسی استفاده می کنم و هرگز از اسمبلی سطح بالا  که گرامری شبیه به زبانهای سطح بالا دارد استفاده نمی کنم .

 

مهربان باش...حتی اگر قدرش را ندانند:)


حرف اشتباهیست که می گویند با هر کس باید مثل خودش رفتار کرد…!

اگر چنین بود از منیّت و شخصیت هر کس چیزی باقی نمی ماند!

هرکس هر چه به سرت آورد فقط خودت باش

 

انواع پوست + روغن و ماساژ


خلاصه بحث پوست کلاس خودآرایی که قولشو داده بودم :)

پوست خشک:

مشخصات: زودتر از همه و سنشون چین و چروک میارن/ پوسته پوسته میشه / سریع لک میارن خصوصا زیر چشم / حمام که میان حتما باید مرطوب کننده بزنن

 

text


خــداوند خواسـتار آنهایی است که پــاک و عـاری از دروغ هستند

از خودت بپرس تو کی هستی؟

تو یک قربانی خواستنی هستی؟

یا اینکه یک فرشته؟

 

 

روز بلاگستان فارسی :)


روز وبلاگستان فارسی مباااااااااااااااارک

ما با یه فایل اومدیم :)

همراهمون باشین...

هفته‌ی بلاگستان نداریم ولی خب امیدوارم روز مبارک و خوبی براتون بوده باشه ... و اصلا هم جای بحث نداره که ساخت پادکست کار بسیار بسیار زیبایی در زمینه‌ی وبلاگ‌نویسی هست ... توی این قسمت من هم در چالش اول من وبلاگ‌نویسم ... من زنده‌ام شرکت کردم و پست‌ بنده رو هم آقا محمدامین خوند پس حتما گوش بدید ... گوینده‌ها بسیار زیبا اجرا کردن و همینجا از همشون تشکر می‌کنم ... راستی اگر در توانتون هست حتما برای گویندگی به رادیوبلاگیها درخواست بدین ... جای خیلی خوبیه برای فعالیت و تجربه ...

 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
وای ننه اسمبلی :!
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
:) ...
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
راستی خسته نباشید ۱ ساعت وقت خیلی زیاده
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... نگارش حوصله می‌خواد دیگه ... :)
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
به به ، بسیار عالی ، سپـاس .. اگر دوست داشتـید وبلاگ مـا رو هم دنبـال کنـید.
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
به به ... بلاگ بسیار عالی و با محتوای بسیار خوبی دارین ... با کمال میل دنبال میشین ...
سپاس از شما ...
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
سپاس 🌹🌹🌹🌹
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
سپاس از شما بابت انتشارات بلاگ فاخرتون ...
متشکر ...
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
خیلی ممنون از توجهتون :)
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... :)
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
آخیش برای یکبار کسی از ما تعریف کرد ...انتظارش رو نداشتم:)
مرسی داداش:)
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
خخخخ ... قربونت ... کار قشنگی بود ... :)
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
استفاده کردیم ممنون.
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
خوشحالم ...
تشکر ...
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
یک سوال فنی میشه بپرسم !؟
قالبی ک گذاشتم نمیدونم چرا آیکون نظر و لایکش خراب شده و همینطور گزینه ی ادامه ی مطلب نداره شما بلدین چیکار باید بکنم تا درست بشه؟
۱۹ شهریور ۱۳۹۷
قالبتون انگار دستکاری شده مشکل پیدا کرده ...
انگار یه مقداری کار داره ... باید به کد دسترسی داشته باشم ...

۱۹ شهریور ۱۳۹۷
آره خودم رنگو , فونت و عکس هدرشو عوض کردم دیگه کاری نکردم ولی :(
!
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
آیکون از فونتشه دیگه ... قالب خودتون رو از وبلاگ عرفان دوباره نصب کنین درست میشه ...
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
:( خوب من همین فونتو دوست دارم :) ممنون از راهنماییتون
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
شما فقط یک خط اشتباه داشتین مشکلی نیست
قونت تنها هم قابل نصبه مشکلی نیست

۲۰ شهریور ۱۳۹۷
الان یعنی چیکار کنم ؟
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
کد css قالب رو برای من بفرستین
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
باشه ممنون فردا براتون میفرستم با گوشی کپی نمیشه الان . خیلی ممنون بازم از پاسخگوییتون ببخشید بابت مزاحمت :(
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
کمک کردن خیلی خوشحالم می‌کنه ... خوشحالم کردین ...
تشکر از شما ...
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات