پست‌های آسمانی هفته سوم شهریور

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

آخرین پست آسمانی من به اسفند سال قبل بر‌ می‌گرده و اینجا می‌خوام از دوست عزیزی که جمع ما رو ترک کردن آقا  وحید عزیز از وبلاگ پیتک یاد کنم. امیدوارم که دوباره از حضور گرمش استفاده کنیم. بذارین برگردم عقب‌تر و ببینم اولین پست آسمانی چه تاریخی منتشر شد، دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶، یعنی بیش از یک سال از قدمت این سری پست‌ها گذشته و چقدر پر نوسان منتشر شدن ... با امید به این که این نوسانات کمتر بشن، میریم که نگاهی به این هفته و پست‌های این هفته بندازیم.

این هفته ۵ پست برام جالب بودن، دو پست چالشی، یک پست با معنا و قابل تامل، پست‌های زیبایی که پای همیشگی پست‌های آسمانی هست و یک انشای زیبا. از همه‌ی این عزیزان تشکر می‌کنم که با نگارش و انتشار پست‌های فاخرشون به طرز فکر و اطلاعات خواننده‌های خودتون جلا میدین ...

 

ی چالش راه بندازیم:)))+دیری دیری دی خخخخ


این روزایی که حالم خوب نیست...

خواستم ازتون کمک بگیرم:)

با یه چالش:)

چالش ❤بیایید حال خوبمونو با هم تقسیم کنیم❤

مهم نیست چقدر طول بکشع تا پستتونو بنویسین:)

 

گاهی خوابت را می‌بینم بی‌صدا بی‌تصویر


گاهى معشوقه بودن، سختر از عاشق بودنـه

تو وقتی عاشقی، مسئول خودت در برابر حس‌ها و احوالات خودتی.

مسئول هم نباشی در نهایت به خودت آسیب رسوندی

 

 

 

هبوط در خود


بعضی‌هامون خودمون رو از بدی‌ها منع کردیم تا خوب بمونیم. وسطِ انبوهِ کثیفی‌های اطرافمون، یه حصار دور خودمون کشیدیم. نشستیم و تنها کاری که می‌کنیم اینه که خودمون رو کنترل کنیم تا وسوسه نشیم.  تا از حصارمون بیرون نیایم. خوبه که یه بار با اختیار تام با پلیدی‌های خودمون روبه‌رو شیم و مزه‌ی بدجنس بودن رو بچشیم.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
اولین پست آسمانی شمارو خوندم و خیلی ایده ی جالبیه خوشم اومد . موفق باشید
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... همینطوره .. ایده خیلی خوبیه ... امیدوارم بقیه دوستان به این رویه که از وبلاگ‌نویسای خوب و مطالبشون حمایت بشه، ادامه بدن ...
موفق و سلامت باشین :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
منم مثل اولی هستم ( کامنت )
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
چقدر ازت خوشم میاد علیرضا ... مثل کدنویسا رفتار می‌کنی ... کد رو دوباره تکرار نکردی ... ارجاع دادی ...
مرسی ... موفق و سلامت باشی ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
البته دلیلش تنبلی هم شاید باشه :دی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
مثلا معروفیه ... که بیل گیتس میگه من از آدمای تنبل خوشم میاد و اونا رو استخدام می‌کنم ... (برنامه‌نویس)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
یا مثلاً همین لینوس ، سازنده لینوکس !
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
آره ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
پست های آسمانی واقعا جذابن!
خوندن وبلاگ های دوستان و گفتن نکته های جالبشون میتونه به خیلیا راه خوب نوشتنو نشون بده
:)
ممنون
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
دقیقا ... خیلی خوب متوجه حرفام شدی دوست خوبم ... مرسی ... :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
ممنونم که اینقدر به سیلاک لطف دارید :)))

امیدوارم ماندگار بشید و از نوشته های ارزشمندتون لذت ببریم .. بلاگ آسمان نداشت اون روزها که نبودید
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... شما لطف دارین :)
منم امیدوارم ... مرسی ... پس باید یه جانشین برا خودم پیدا کنم یا یه همکار :))
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
😁نیلی که عالیه من نوشته هاشو دوست دارم و همیشه دوست داشتم به خوبی اون بنویسم اما 😐اصلا بدرد نویسندگی نمی خورم😑
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
آره ... نیلی حرف نداره ... شما هم که عالی هستین ... این چه حرفیه ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
^_^ جالبه!
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
خخخخ ... آره ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
سپاس:)
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... سپاس از شما ... :)
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
امیدوارم ادامه دار باشه پستاتون :)
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... :)
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات