حال خوبت رو با من تقسیم کن با نظرسنجی

آه نمی‌دونید که حالم بعد تموم شدن طراحی و پیاده سازی قالب بلاگ بعد سه روز کار بی‌وقفه چقدر خوبه . قالب قبلی از همون اول طراحی برام آزاردهنده بود، چرا که پر از اشتباهات طراحی و مخصوصا برای کاربرای صفحات کوچیک مثل موبایل بود. شاید براتون باورش سخت باشه که

برای نوشتن این قالب دقیقا ۱۴۱۱ خط کد نوشتم و تغییر دادم

درسته که آنچنان نیست ولی اگه تجربه داشته باشین می‌دونین که چقدر کل‌کل کردن با کلاس‌های انبوه CSS و تگ‌های تودرتوی HTML  توی حجم بالا دیوانه کننده میشه و وقتی که به یه مشکلی بخورین اون‌وقت دیگه اصلا نمی‌دونین کجا به کجا هست ... و حداکثر بشه با کامنت‌هایی که گذاشتین یه کم از دستشون خلاص بشین ...


خب حالا قضیه عنوان پست: دیروز در حین گشت‌وگذار در بلاگ با یک دوست جدیدی آشنا شدم به اسم ماجده که چالشی با عنوان: بیایید حال خوبمونو با هم تقسیم کنیم  راه انداخت که هدفش اشتراک حال خوبمون با هم و انتقال این احساس با نوشتارمونه تا بتونیم حال بقیه دوستامون رو خوش کنیم ... فوق‌العاده هست ... نه؟

قصد ندارم که به اسم شما رو به این چالش دعوت کنم اما از همه‌ی آزادگان دعوت به شرکت و ثبت نام در این چالش می‌کنم.

یکی دیگه‌ از اتفاقات خوبی که دیروز تجربه کردم هم باز به این دوست جدیدم ماجده بر‌می‌گرده و اون لینکی بود که توی سایدبارش گذاشته بود. حدس بزنین چی؟ چت‌روم بیانی‌ها که یه سری دوستانی که برام هویت مشخصی ندارن اما کار قشنگی کردن و یه سرویسی راه انداختن تا وبلاگ‌نویس‌ها با هم بتونن چت کنن و من هم یه سری زدم و دوستای خوبی اونجا پیدا کردم. یکی دیگه از دوستام حنانه بود که یه دوست شاد و خیلی خوبی بود برام ... و یه نکته جابی داشت و اون اینکه با چندتا از دوستاش وبلاگی به اسم کلکلوها رو اداره می‌کردن ... یعنی این بلاگ هم اسمش نازه هم مطالبش ... حتما سر بزنین ... :))


شروع دوباره آسمانم با یه سری پست‌ها همراه هست که یه سری جدید به غیر پست‌های آسمانی اضافه میشه و اون هم انیمه لیست هست و می‌خوام انیمه‌هایی رو که دیدم و می‌بینم رو اینجا دسته‌بندی کنم به صورت زیر:

  • لینک دانلود مستقیم در صورت موجود بودن
  • لینک دانلود تورنت
  • داستان تک تک قسمت‌ها به صورت خلاصه
  • تصاویر اون قسمت
  • و هر اطلاعاتی که تونستم جور کنم

و در آخر تمام قسمت‌ها در قالب یک پست لیست میشن که میشه انیمه لیست. مشکل اینجا بود که من بیشتر اوقات انیمه‌ها و فیلم‌هام رو یا حذف می‌کنم یا از دست میدم به هر دلیلی به همین خاطر می‌خوام یه مرجعی درست کنم که راحت به اون قسمتی که دوس دارم ببینم برسم و دانلودش کنم ... ولی مشکل اینجاست که نمی‌دونم کدوم قسمتش هست و اینجا می‌خوام این مشکل رو حل کنم ...


و در آخر هم نظرسنجی که حسن ختامی به نظر سنجی پست قبل هست:

قالب بلاگم را نقد کنین ... آیا قالب بلاگ آسمانم به نظرتان جذاب و کارا است؟

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۴ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
عاغا من متن های بیشتر عز سع خط رو نمیخونم...پ فقد درمورد سع خط اولت کامنت میدم خخ

اخ اخ نظرمم دربارع قالبت دیشب گفتمت...پ چیزی واسع گفتن نمیمونع!
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خب نوشته‌های طولانی کلمات خاص دارن برای خلاصه خونی ... که با رنگ قرمز مشخص کردم ...
در مورد تو و چت‌روم هم نوشتم :)) ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
اخ اخ ببین منو ب چع کارایی وادار میکنیااا

دیدم تکستو درباره خودمو کلکلو ها....

مرسیتم نظر لطفتع...عزیزی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
قربونت ... بچه باحالی دیگه ... هر چی بگم کمه ... مرسی :)
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
@حنانه توهیچ پست طولانی رو نمیخونی
این دفعه پست بزار همه بریزیم سرت😁

قالب خیلی خوشگله مبارک باشه😍
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
حنانه دختر باحالیه ... منعطف هست ... خوب حنانه رو نشناختی ...

مرسی ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
از زمانی اومدم بیان با حنانه دوستم
این حرفها هم جدی نیست 😊
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
آره ... حنانه هم خیلی دوست داره ... :)
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
با گوشی که همه چیز اوکی شده :))
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
وای که این گوشی با این راحتی تو جیب رفتنش که چقدر دردسر درست کن هست.
مرسی بابت نظر ....
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
قالب خیلییی خیلیی خوبه ...
خیلی خوبه بلدید درست کنید :((((((((((
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
نظر لطفتونه ... قابل شما رو نداره :)
کمک خواستین در خدمتم ... 

پ.ن: نمی‌دونم شاید یه روزی تصمیم گرفتم یه سری قالب با طرح خودم طراحی کنم و برگردونم به بیان و یا فارسی سازی کنم برای بیان ... فکر بدی نیست ... آخه خیلی از قالب‌ها دیگه قدیمی شدن ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خیلی فکرخوبیه ... ممنون چشم سوالی داشتم خدمتتون میرسم .
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
کلا این فکر نیاز به دو تا متغیر داره که عملی بشه ... یکی حال داشتن منه ... و دومی نیاز داشتن و درخواست دوستان هست تشویق بشم ...
خوشحال میشم :)
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
1.خوشحالم که قالب جدید در حال تموم شدنه...و به نظرم خوب شده:)
2.ممنون که به چالشمون لطف داری:) البته نمیشه اسمشو گذاشت چالش:)
منم خوشحال شدم از پیدا کردن دوستی مثل شما
3.حنانه و وبلاگش که عاااااااااااااااالین اصن خخخخخخخخخخخ
4.ممنون که تو چالش شرکت کردین^_^
5.منتظر بخش جدید وبلاگتون هستم:)))
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
1. مرسی ... لطف داری ...
۲. فکر خوبی دیدمش ... مرسی که خوب فکر می‌کنی ... 
لطف داری دوست من ...
۳. واقعا عااااالین .... کلکلوهای عزیز ... بازگشتند :))
۴. خواهش می‌کنم ...
۵. حتما ... ولی خب تعداد بسیار هست ... نزدیک ۲۰۰ تا قسمت و پست میشه ... ولی حتما دسته‌بندیشون می‌کنم ... 
مرسی ... :)
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
😍عالیه چه قالب خوشگلی
مبارک🙃
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
سلام دوست من ... مرسی لطف دارین ... سلامت باشین :)  راستی می‌خواستم بگم که من همیشه تا یادمه به شازده کوچولو حسودیم میشده و میشه  ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
اخ اخ ، درد ما طراحان گفتی ، هعیییییی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
سلام ... خوش‌وقتم طراح عزیز ... در نظرسنجی شرکت نکردین ....
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
قالب خوبیه ، خیلی خوبه ! منو رو یکم ارتفاع رو زیاد کن
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
مرسی ... باعث خوشحالیه ...
منو می‌خوام ساده و باریک باشه ... نمی‌خوام زیاد فضا بگیره ... سایزای مختلف رو امتحان کردم ... به دلم ننشست ...

۱۱ شهریور ۱۳۹۷
فونتش منو کشته

+ اکثر طرح ها از فونت یکان استفاده میکنن ، واقعا ممنون از فونتش جز یکان استفاده کردید
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
از یکان هم استفاده کردم ... توی سایدبار ... اما خب حجم سایت کلا زیاد بالا رفت ...
ولی خب دیگه بلاگ هست یه طرح شخصی‌سازی شده داستانی طراحی کردم که توش خرق‌عادت زیاد دیده میشه ...
می‌خوام طرح خودم رو داشته باشم نه تکرار کامل کار دیگران که بخوام بگم منم هستم ...
خیلی خوبه که متوجه نکته‌ها هستین ... خوشم اومد ... مرسی ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
به هر حال .



چون طراح هستم نکته هارو خیلی سریع میابم:دی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خیلی خوشحالم که با یک طراح آشنا شدم ... چه روز جالبی بود  ... :)
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
راستی شما هم لینوکس کار هستید؟
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
درسته ... ولی خب لینوس توروالدز نیستما ... :))
چطور مگه ؟
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
هیچی ، همه پیوند های وبلاگتان درباره لینوکس بود ، چه توضیعی ؟
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
دبیان .... خودت چطور دوست من؟‌ مهندس کامپیوتر هستی ؟
خیلی خوبه که متوجه این موضوعات هستی ... همینطور بیشتر ازت خوشم میاد ... خودت چی استفاده می‌کنی؟ ویندوز یا ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
هم ویندوز هم لینوکس

توضیع Arch
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خیلی خوبه ... واقعا آدم دوس‌ داشتنی‌ای هستی ...
آرچ از اون توزیع‌های محبوبم هست ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خوشحالم و کمی هم نگران ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
چرا نگران آخه ؟
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
بماند
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
پس بماند تا وقتی که قراره بماند ...
هر موقع حال داشتی بیا با هم صحبت کنیم ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
الان دارم





البته بگم چتروم نمیام :دی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خب بیا خصوصی بگو اینجا ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
خسته نباشید .
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
salamat bushin doost aziz ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
بسیار عالی :)))
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
مرسی دوست خوبم ... امیدوارم بتونه به خوانایی مطالب کمک کنه ...
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
سلام
قالب قشنگیه :)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
سلام ... مرسی ... چشمت قشنگ می‌بینه آرام ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
فوق العاده عالی
دمتون گرم
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
برنامه‌نویسا حرف هم رو خوب مفهمن دیگه :)
مرسی ....
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
🙃کیه که به اون و گلش حسودیش نشه
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
خخخخ ...
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات