پست‌های آسمانی هفته چهارم اسفند

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

این هفته که اومدم ... متوجه‌ شدم کیفیت‌ پست‌های دوستان و بعضی از دوستان جدید به شکل قابل توجهی بالا رفت و این باعث شادی و لذت من هست که این پست‌ها رو مطالعه می‌کنم و کامنت میذارم و حتی پست‌هایی بودن که من رو به فکر وا داشتن و خیلی‌ها هم اطلاعات مفیدی برای ارائه داشتن ... این مجموعه پست‌های آسمانی با همون رویکرد قبلی و آرایش قبل جلو میره و هدف معرفی و تشویق پست‌ها و وبلاگ‌های به نظرم مفیدتر و قابل توجه‌تر هست ...

 

نقطه‌ی آبی کمرنگ

از این دیدگاه مسلط دورافتاده، زمین ممکن است هیچ علاقه خاصی را برانگیخته نکند. اما برای ما، این فرق می‌کند. دوباره به آن نقطه نگاه کن. آن [نقطه] همین جاست. آن [نقطه] خانه است. آن [نقطه] ماییم ...

 

دیدن بلاگر صد در صد دلخواه در عصر زیبای ماه اسفند...

زندگی واقعا پیچیده‌است."تا حالا چندبار به این جمله‌ی کلیشه‌ای فکر کردین؟ تا حالا چندبار لقب کلیشه رو از روش برداشتین و توش غرق شدین؟ من امروز غرق شدم! برای چندصدمین‌بار برچسب کلیشه‌ای بودن رو از روش کندم و به فکر فرو رفتم. آره! ...

 

 

چی بهت بگم آرام؟

آخر سال هست میخوام نظرات تون رو بگین در مورد هر چی این دومین بار که فکر کنم میخوام ناشناس پیام بذارین برام :)تعریف خوب هم از من بکنیدااا ...

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
موفق باشید.
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلامت و موفق باشین ...
تشکر از حضورتون ... :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
خیلی جالبه
سپاس
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ...
سپاس از حضورتون ...
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
چه کار جالبی میکنید :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
به نظرم بعضی مواقع یه سری پست‌های فاخر دیده نمیشن ... خیلی دوس دارم قدردانی و تشویقی باشه برای بقیه وبلاگ‌نویس‌ها ... که کیفیت کارشون رو بالاتر ببرن ...
مرسی .. :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام
حالتان خوب

ظاهرا جدی جدی برگشتید و خیلی خوبه به پست های خوبتون ادامه میدید

مایه افتخاره پست بنده در وبتون قرار دادید هرچند میدونم پست خاصی نبود

سال نو پیشاپیش مبارک

دلتون شاد
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام ... حال شما هم خوب ...

همینطوره ... :) ... مرسی ...
پست شما مفهوم خاصی داشت ...

مرسی ... سال نو پیشاپیش مبارک ...
دلتون شاد ...
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام

اِ پست منم هست چه جالب !
مرسی :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام ...
خواهش می‌کنم ... :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
اینجا چه خوبه :)))
دست شما درد نکنه
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
مرسی خانوم مهندس ...
دست شما درد نکنه که وقت کردین با این همه مشغله سر زدین :)
۲۱ اسفند ۱۳۹۶
واییییییییی پست ثابت منم هست:)))
مرسییییییی:)
۲۲ اسفند ۱۳۹۶
همینطوره ... خواهش می‌کنم :)
۲۲ اسفند ۱۳۹۶
چه قدر وقتتتتتت بود که نبودین از این پست آسمانی ها برامون بزارین ,جاتون خالی بود البته شایدم شما بودید من نبودم:))
۲۶ اسفند ۱۳۹۶
مرسی ... بودن که هستم اما بیشتر اوقات حس و حال پست گذاشتن یا پست خوندن رو ندارم ... ولی در هر صورت ۵ ماه‌ای بود که پست نمیذاشتم ...
آسمانی‌ها همیشه یاد هم هستن ... یادمه چند بار سر زدم به بلاگتون ... مرسی ... :))
۲۶ اسفند ۱۳۹۶
سلام
وب خیلی خوبی دارین
باافتخار دنبال شدین خوش حال میشم منم دنبال کنین و ب وبم سربزنین
۲۹ اسفند ۱۳۹۶
سلام ... مرسی ...
سال نو مبارک ... سال خوبی رو آرزو دارم براتون ...
مرسی ... شما هم دنبال میشین :)
۱ فروردين ۱۳۹۷
بسیار عالی

چراغ وبتون همواره روشن :)
۳ فروردين ۱۳۹۷
مرسی ...
شما هم همینطور ... :)
۳ فروردين ۱۳۹۷
چقدر خوبه که شما به نوشته ها ی دوستانتون اینقدر اهمیت میدید
:)
خیلی جالب بود
ممنونم
عاقبت بخیر باشید
۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوشحالم که نظرتون رو جلب کرد ...
واقعیت اینه من سعی می‌کنم محتوا تولید کنم و یک فعالیت با ارزش داشته باشم ... و ارزش این کار رو میدونم و سعی می‌کنم کسایی که تلاش می‌کنن و کارشون ارزش داره رو به نوبه خودم حمایت کنم ...
مرسی .... برا شما هم آرزوی عاقبت خیر می‌کنم :)
۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
:)درود خیلی وقته خبری ازتون نبود دلمون برای اپ هاتون تنگ شده بود
۱۱ خرداد ۱۳۹۷
راستش مدتی هست حس وبلاگ‌نویسی روی این پلتفرم رو ندارم ... یعنی دلیل برا نوشتن برام خیلی کمتر از ننوشتن هست ... همینه که حالا حالاها قصد آپ کردن ندارم ... تا این که دلیل و حسی برای نوشتن پیدا کنم ...
مرسی از این که به تاریخ توجه بلاگ توجه داشتین :)
۱۳ خرداد ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات