فایده بهار چیست؟

بزرگترین فایده بهار برای من تازگی و شکفتن هست. مفهومی که با دیدن طبیعت سرد و خاموش زمستان به من لبخند میزنه ... باورتون میشه؟ ... این عکس بالای مطلب متعلق به یک درخت آلبالوی بهمن ماه هست ... اولین شکوفه ... شاید الان دیگه نباشه اما بقیه شکوفه‌ها هم به زودی مثل اون شکفته میشن و درخت رو زیبا و بارور می‌کنن.

آخرین پست من مربوط به حدود ۵ ماه پیش میشه ... مدتی بود که حس و حال نوشتن نداشتم و بیشتر وقتم رو صرف یادگیری و کار کرده بودم ... اما همیشه اینجا سر میزدم ... باورتون میشه که بودم، اما کمتر حال کامنت گذاشتن بهم دست میداد؟ ... شاید برای سال آینده یه قالب جدید برای بلاگ درست کردم ... قصد دارم از جاواسکریپت هم استفاده کنم و یه سری ابزار به بلاگ اضافه کنم ... پست‌های آسمانی رو هم ادامه میدم ... انیمه‌های جدید زیادی دیدم این چند وقته ... دوس دارم بیشتر در مورد انیمه و فیلم بنویسم ... بهار و تابستان هم که در راهن و فصل خوش‌گذرانی هست ... خیلی از دوستان هم انگاری رفتن ... و خیلی از بلاگر‌های جدید اضافه شدن ... طبیعت آشنایی داره این مبحث بلاگ‌نویسی ...

به هر صورت بهار خیلی فایده داره ... دوس دارم ببینم بهار چه فایده‌ای تو این مدت برای شما خواهد داشت ...

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۵ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سلام

حالتان خوب

خوشحالم اپ کردید

بهار زیباست !! ولی خب زیبایی اصلی رو ما می تونیم به زندگیمون بدیم
پایدار باشید
دلتون شاد
۱۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام ... حال شما هم خوب ...
خوشحال شدم کامنت گذاشتین :)

درسته ... زیبایی اصلی رو ما می‌تونیم به زندگی بدیم ... چرا که ما هستیم که زیبایی رو درک و تفسیر می‌کنیم در صورتی که هر چیزی می‌تونه زیبا باشه ... اما تفسیرگر اصلی خودمون هستیم و درک زیبا ( یا بعضی مواقع عادت به زیبا دونستن ) نسبت به چیزی داریم ...
مرسی ... پایدار ... شاد و موفق باشین ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۶
من دیدم پست نمیذارین فکر کردم کلا رفتین.

بهارم زیباست :) امیدوارم سال خوبی در انتظار همه باشه.
۱۴ اسفند ۱۳۹۶
من همیشه بودم ... اما خب خیلی کمتر بودم ... اما در مجموع برداشت بر نبودن من بود و درست بود :)

مرسی ... امیدوارم شما هم سال خوبی پیش رو داشته باشین  ...
۱۶ اسفند ۱۳۹۶
به به چه گوگولی ^_^
۱۸ اسفند ۱۳۹۶
به به خانوم مهندس ... :)
۱۸ اسفند ۱۳۹۶
خوبید آقای مهندس ؟
پست ها بسیار آسمانیست :)
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
خوبم خانوم مهندس ... شما خوبی ؟
:)) ... شما که وقت نمی‌کنی پست بذاری ...
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
ممنونم خوبم
بعله دیگه مهندس ها وقت نمیکنن که ^_^
مهندس کامپیوتر بودن وقت گیره :))
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
همینطوره ... :|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات