پست‌های آسمانی هفته اول شهریور

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

این هفته، هفته عجیبی بود. چرا که یه کم خلوت بود این هفته ... پست‌های زیادی نداشتیم و دوستان یا کم کم دارن بلاگنویسی رو کنار میذارن یا برای یه سفر کوتاه آماده میشن و یا برای فصل پاییز. به هر صورت این هفته ۴ پست آسمانی داشتیم که خیلی خوشحالم معرفیشون  می‌کنم :)

 

از اولین ها

عزت ملک‌ خانم یا اشرف‌السلطنه نخستین زن مطبوعاتی تاریخ ایران. متولد کرمانشاه است و در زمان ناصرالدین شاه میزیسته است. این عکس هم توسط او گرفته شده. ادامه‌مطلب

ویژگی خاصی که این پست داشت این بود که هم چیزی که می‌خواست رو بیان کرد و هم به دانش خواننده چیزی اضافه کرد. برای من به شخصه خیلی جالب بود دیدن این تصاویر دونستن این که بانوانی با چنین ویژگی‌هایی هم بودن.

 

عاصم جورابی :)

هوس زن گرفتن به سرم زده بود. دوست داشتم وضع مالی خانواده همسرم پایین‌تر ازخانواده خودم باشد تا بتوانم زندگی بهتری برایش فراهم کنم. مادرم چنین دختری برایم در نظر گرفته‌ بود ... ادامه‌مطلب 

این پست یک پست فوق العاده هست ... ماجرایی رو بیان می‌کنه که درس بزرگی برای کسایی هست که می‌خوان ازدواج کنن ... هیچ وقت حکمتی که درون این ماجرا هست رو فراموش نکنین... 

 

نقاشی_ دختران بهار

سلام به دوستان خوب وهنردوست همراه این وبلاگ

مدتی پیش درانستاگرام مشغول دیدن ... ادامه‌مطلب

این پست واقعا پست آرامش بخش و زیبا و هنری‌ای بود ... من که لذت بردم ... 

 

هیچ کارى در این دنیا ندارم جز دوست داشتنِ تو

امیدم را لا به لای پیچیدگی های زندگی از دست نمیدهم ...!!!

به آدمها مانند گناهکاران نابخشوده نگاه نمیکنم،

آنها را یکی مثل خودم میبینم ... ادامه‌مطلب

این پست سرشار از معانی زیبا و آرامش‌بخش هست. شاید در نگاه اول فکر کنین پست‌ طولانی‌ای هست ولی ارزش خوندن داره. پستی که منبع سخنانش رو ذکر می‌کنه و هم به خواننده، هم به نویسنده احترام میذاره.

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
خیلی حسن سلیقه داری جناب !!!!!عاصم جورابی چه پستی بود!!!!!!



سپاس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

۶ شهریور ۱۳۹۶
مرسی ... :)
شما هم دید خیلی خوبی دارین ... پست ارزشمندی هست ... 
۶ شهریور ۱۳۹۶
چقدر عالی بود
یعنی خیلی عالی هست این پست های اسمانی :) و این ایده ی قشنگتون
۶ شهریور ۱۳۹۶
مرسی از نگاه زیباتون :)
۶ شهریور ۱۳۹۶
زیبا😃
۶ شهریور ۱۳۹۶
مرسی :)
۶ شهریور ۱۳۹۶
"عاصم جورابی" واقعا آموزنده بود
مرسی از حسن انتخابتون و اشتراک گذاری این مطالب آموزنده‌
۶ شهریور ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... :)
۶ شهریور ۱۳۹۶
هفته‌نامه بلاگی ایده جالبی هست
۷ شهریور ۱۳۹۶
همینطوره ... مرسی بابت نظرتون :)
۷ شهریور ۱۳۹۶
قشنگ بودن :)
ممنون از انتخابای خوبتون
۷ شهریور ۱۳۹۶
مرسی ... ممنون از نظرتون :)
۷ شهریور ۱۳۹۶
پست های اسمانی این هفته عالی بودن ..
ممنون
۷ شهریور ۱۳۹۶
مرسی ... :)
۷ شهریور ۱۳۹۶
:)
۷ شهریور ۱۳۹۶
مرسی :)
۷ شهریور ۱۳۹۶
از لطفی که به مطالبم دارید بی نهایت ممنونم :)))
۷ شهریور ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم :)
۷ شهریور ۱۳۹۶
:)
۸ شهریور ۱۳۹۶
مرسی :)
۸ شهریور ۱۳۹۶
پستای منتخب این هفته واقعا خوب بودن :)
خسته نباشید :))
۹ شهریور ۱۳۹۶
مرسی ... سلامت باشین :)
۹ شهریور ۱۳۹۶
چه ایده جالبى ..من حتما دنبال خواهم کرد .ممنون
و چه نوشته هاى خوبى بودند ..مخصوصا اخری
۱۱ شهریور ۱۳۹۶
مرسی ... :)
ولی خب این مدته اصلا حس و حال بلاگنویسی و بلاگخونی و ندارم ... فکر نکنم تا مدتی توی این بلاگ چیزی منتشر کنم ... :|
۱۲ شهریور ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات