پست‌های آسمانی هفته سوم مرداد

پست‌های آسمانی یک سری از پست‌ها هستن که به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه منتشر میشه. توی این پست‌ها قراره پست‌های مفیدی که از نظر بنده مفید و فاخر بودن و نظرم رو جلب کردن به خواننده‌های دیگه بلاگ معرفی کنم و نکته مورد توجه خودم رو که قابل ذکر هست ... بیان کنم. در واقع یه جور هفته‌نامه بلاگی هست.

این هفته هم کمتر بودم و هم پست‌های کمتری دیدم ... اما نخونده‌ها می‌مونن برای هفته هفته بعد . تعداد پست‌های انتخابی این هفته ۶ پست بود که یکی از دوستان انگار مطالب بلاگشون رو حذف کردن و شد ۵ پست. خب نکته‌ دیگه‌ای مد نظرم نیست پس بریم سر پست‌ها ... :

 

پست روانشناسی ۶ ... ساخت زندگی ایده آل ۱ ..

بسم الله الرحمن الرحیم

از این به بعد پست هایی در وبلاگم میزارم به نام ساخت

زندگی ایده آل : ... ادامه مطلب

ویژگی خاصی که این مطلب داشت این بود که دانش و تجربه با ارزش نویسنده،‌ به زیبایی در اختیار خواننده‌ها قرار گرفت تا همه بتونن ازش استفاده کنن. پستی فاخر برای بهتر شدن زندگی همه ... 

 

آنتیژن دارم باقلوا!

خـــــب...اینم پونصد و هشتادو دومین باری که نماز شکر خوندم...پیش به سوی پونصد و هشتادو سومین بار!

یکی از دوستان از پشت صحنه اشاره می‌کنه که آخه چرا اینقدر نماز شکر واقعا؟! ... ادامه مطلب

این پست سرشار از نکات طنزآمیز و شاد هست ... من که واقعا از خوندن این پست لذت برد :))

 

یا رب این نودولتان را بر خر خودشان نشان

جا دارد همین اول صبحی سلامی عرض‌کنیم خدمت آن دسته از عزیزان که خودشان را خواهرزادۀ خدا می‌دانند؛ همان‌هایی که صبح و ظهر و شب  ... ادامه مطلب 

این پست واقعا ارزش خوندن داره ... هم کوتاه هست و هم مفید ... نکته این پست این هست که موضوعی رو با استفاده از تکنیک‌های نوشتاری خیلی خوب و شیوا بیان کرد ... 

 

سفر به اصفهان ۲ ... اصفهانی ها مردمانی آرام و خون گرم و مودب

می خواستم در طی چند پست خاطرات امروز به همراه سی و سه پل رو

بزارم اما دیدم حالا که خوابم نمیبره کلش رو بزارم

انصافا برای این پست خیلی زحمت کشیدم ... ادامه مطلب

به نظرم یکی از بهترین موضوعاتی که یک بلاگنویس می‌تونه بهش بپردازه، تهیه سفرنامه هست ... 

 

دارم سخنی با تو گفتن نتوانم

همیشگی باش، خب؟؟؟

یک مشترک در دسترس …

یکی که توی هر مناسبت کنارم باشد ... ادامه مطلب

ویژگی اصلی‌ای که این پست رو فاخر می‌کنه،‌ نشر مطلبی همراه با منبع اون هست که امیدوارم همه ما رعایت کنیم اما نکته‌ای که این پست رو از هفته قبل بهتر می‌کنه اینه که موضوع انتخابی، موضوعی واقعا احساس بر انگیز بود ... 

برچسب‌ها
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
چقدر جالب !!
متن های قشنگ و مفیدی بود ^_^
ممنون از دقت شما در خوندن مطالب :)
۱۶ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... خوشحالم که مفید بود براتون :)
۱۶ مرداد ۱۳۹۶
جالب بود !سپاس!
۱۶ مرداد ۱۳۹۶
خواهش میکنم :)
۱۶ مرداد ۱۳۹۶
مرسی عالی بود
۱۶ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می کنم :)
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
عـه پستِ فسقلیِ منم جزوشونه! D:
تشکر جناب! :)

+خسته نباشید حتما سر می‌زنم! :)
۱۶ مرداد ۱۳۹۶
خواهش میکنم ... 
خوشحال میشم :)
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
بازم ممنون از لطف تون :)
کار جالبیه و منم در نوشته هام دقتم بیشتر شده سپاسگزارم
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
خواهش میکنم :)
خوشحالم :)
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
چقدر خوب .. ممنون واقعا :))
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم :)
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
بی نهایت ممنونم که برای دو هفته متوالی پست های من رو در گروه پست های فاخر قرار دادید :))))
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم ... خب همینطور هست ... در طول هفته جزو بهترین‌هایی بود که خوندم 
ولی خب برا یه مدت نیستم و این دوره هفتگی برای زمان نامعلوم شکسته میشه ... 
اما ادامه پیدا میکنه بعدا ... 
۱۸ مرداد ۱۳۹۶
بسیار خوب
۲۱ مرداد ۱۳۹۶
مرسی ...
۲۸ مرداد ۱۳۹۶
عالی ولی چرا این هفته معرفی نکردید
۲۹ مرداد ۱۳۹۶
هفته قبل نبودم ... ولی فردا معرفی می‌کنم :)
۲۹ مرداد ۱۳۹۶
چه قدر کار جالبیه ...
خسته نباشید بابت این معرفی های خوبتون ...
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
از توجهتون متشکر و خوشحالم ...
مرسی :)
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
طرح جدیدتر مبارک
۶ مهر ۱۳۹۷
قربانت علیرضا ... :)
۶ مهر ۱۳۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات