یه سوال مهم ...

یه سوالی بعضی مواقع یا شاید همیشه توی ذهنم تکرار میشه و اون این هست که «‌ چرا زندگی بعضی مواقع انقدر خسته کننده میشه ؟‌ »‌ . خب راستش دنبال جواب هستم ،‌ کسی نظری نداره ؟  

وقتی دنبال جواب این سوالم به چند تا مورد میرسم:

 

  1. تقصیر خودته، برنامه ای برای بعدت نداری
  2. به همه چی بی تفاوت شدی 
  3. تمام تلاشت رو نمی کنی 
  4. خیلی تنبل شدی 
  5. توانش رو نداری که زندگیت رو درست کنی 
  6. نمی دونم ؟!
دلم سفر می خواد ... از اون سفرایی که بعضی مواقع تنها میرفتم ، میزدم به دل کوه و جنگل 
اوج بی برنامگی ... مثل یه ماجراجویی واقعی ... اما آیا زندگی خسته کننده این اجازه رو میده 
اگه رفتم یه سفرنامه میذارم :))
پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۶ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
خستگی به همراه ناامیدی باعثش میشه
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
قبول دارم ... بعضی مواقع درسته ... بعضی مواقع نه ... 
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
من نوددرصد مواقع زندگیم خسم... خلاصه اگ زاهی پیداکردی حتمن خبرم کن
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
راهم رو که گفتم ... سفر ... یه تنوع ... فعلا اینه ... 
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
خیلی تنبل شدی و تمام تلاشت رو نمیکنی،بنظرم اینه :(
و متأسفانه من به این موارد گاهی دچارم :)
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
بد دردیه ... 
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
باید یه انگیزه ای برای ادامه زندگی پیدا کنی :)) یه هدف بزرگ که براش تلاش کنی...
حالا این هدف میتونه هرچیزی باشه
برای عوض شدن روحیه : سفر حالا یا زیارتی یا سیاحتی... مهمونی رفتن ... مهمونی گرفتن.. بودن با دوستا و خانواده... کتاب خوندن ...و هرچیز دیگه ای که دوست داری :)))))
۱۶ خرداد ۱۳۹۶
نظر خوبی بود ... ممنون ... 
۱۶ خرداد ۱۳۹۶
من نه می تونم سفر برم
نه امکان هیچ گونه ماجرا جویی دارو و خیلی چیزای دیگه که بقیه دارن و من ندارم
اما هیچوقت زندگیم تکراری و خسته کننده نشده چون تخیل بسیار قوی دارم یه دنیای خیالی برای خودم ساختم و حسابی توش خوشم البته گاهی از واقعی نبودنش خسته می شم اما همیشه تخیل و مطالعه و خلق اثار هنری این سه مورد بهترین گزینه ها برای فرار از دلتنگی درد و سختی و حتی یکنواختی های زندگی بوده به همین دلیل به ندرت غر می زنم وشاکی می شم
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
انتخاب خوبی برای درمان این درد هست ... :)
۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بنظرم شاید نیاز داشته باشی که با این کتاب به سفر بری
کتاب آشتی با خدا از طریق آشتی با خود راستین از اصغر طاهر زاده
بنده به شخصه با این کتاب عشق می‌کنم و باعث زندگی دوباره ام را این کتاب می‌دانم.

این هم لینک دانلود ولی پیشنهادم کتاب کاغذی هستش .....
http://lobolmizan.ir/book/1187
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
فوق العاده هست دوست من ... بزرگترین هدیه کتاب هست ... واقعا هدیه زیبایی هست ... 
ممنونم از شما و حتما مطالعه می‌کنم ... 
واقعا لطف کردین :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات