عاشقانه‌های غربی ( La La Land ) ...

راستش برام فرقی نمی کنه که فلانی کجایی و ... همه از خانواده آدم هستیم و یه سری تفاوت هایی داریم ... یکی سیاه و یکی غربی و یکی سفید و یکی شرقی ... 

جدیدا فیلم La La Land خیلی سر و صدا کرد و به عنوان فیلم سال 2016 برگزیده شد . من هم دلم رو صابون زدم که حتما ببینمش ... 

بعد از این که دیدم، به این نتیجه رسیدم که واقعا تمام جوایزی که برنده شد حقش بود ... واقعا خوب ساخته شده بود ... با این که کامل نبود ... 

قبلا هم در مورد فیلم های عاشقانه توی این بلاگ نوشته بودم اما اون یک انیمیشن بود به اسم Tangled محصول سال 2010 فکر کنم ... 

اما این فوق العاده بود ... فیلمی که من دیدم،‌ با این که کیفیت تصویر افتضاحی داشت و غیر قانونی گرفته شده بود اما دل صابون خورده خودم رو چی کار می کردم ... خخخخ ... بی صبرانه منتظرم که باز هم به صورت غیر قانونی کیفیت HD این فیلم زیبا رو ببینم ...

دو صحنه این فیلم به شدت مورد توجهم قرار گرفت :

  1.  اون هم قسمتی که رایان گاسلینگ و اِما استون یه شب توی خیابان های لس انجلس،‌ با هم می خونن و میرقصن ... که عکس بالای صفحه هم بخشی از اون هست .... 
  2. و صحنه بعدی هم قسمت آخر فیلم بود که رایان گاسلینگ وقتی اِما استون رو با شوهرش می‌بینه و می خواد پیانوی آخرش رو بزنه ... به این فکر می کنه که به هم میرسن و آخر ماجرا خوب تموم میشه ... 

 یک نکته ای که به اطلاعات عمومی من اضافه کرد این بود که شهر لس آنجلس ایالات متحده ... معروف هست به شهر عُشاق ... 

راستش نمی دونستم ... اگه کسی می دونه شهر عشاق کشورمون کجاست حتما بگه ...

راستی ... آخر این مطلب هم می خوام آهنگ ابتدای فیلم رو همراه با لیریکش بذارم ... لیریکش زیاد عجیب نیست ... باید برین توی کلام ... آهنگ فوق العاده  روحیه بخشی داره ... با این که غیر قانونی هست اما چون که قانون جهانی ما رو پیچونده و دسترسی به چیزی نداریم ... حتما دانلود کنین :‌

دریافت
حجم: 4.53 مگابایت
توضیحات: Another Day of Sun

دریافت لیریک آهنگ
حجم: 1.67 کیلوبایت
توضیحات: برای کسایی که می خوان بدونن چی گوش دادن

 

 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
لالالند عالی بود. اون قسمت رقصش که نوشتی قسمت مورد علاقه ی منم هست. رقص اولشم عالیه.
۲ فروردين ۱۳۹۹
فیلم واقعا جالبی ... یادش بخیر ...
مرسی بابت کامنت ...
۲ فروردين ۱۳۹۹
امان از این فیلم...
اشک آدمو درمیاره..!
۱۵ فروردين ۱۳۹۹
آره واقعا ... آخرش من اصلا باورم نمیشد خیالش بود ... مثل whiplash دفعه قبلش ... اینبار هم آخر کار غافل گیر کرد ببیننده رو ... فوق العاده بود ...
۱۶ فروردين ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات