تحت تاثیر قرار گرفتن ...

سلام به دوستان و آشنایان و بزرگان و خوانندگان .

تحت تاثیر قرار گرفتن یا الهام گرفتن ؟ به نظرم،‌ پاسخ به این سوال کمی سخت هست اما مرزها همیشه وجود دارند .

بعضی‌ها بعد از این که تحت تاثیر قرار گرفتن از فاعل الهام می‌گیرن و بعضی‌ها هم از چیزی خوششون میاد و همینطور الکی الهام میگیرن. بعضی‌ها هم که سر خوش هستن و از هر چیزی می خوان الهام بگیرن. اما بعضی‌ها با دقت و ریزبینی « نه این که با ذره بین نگاه کنین :)) » از طبیعت تاثیر گرفته و الهام میگیرن .

این دوتا در بعضی موارد حالت علت و معلولی دارن نسبت به هم .

اما زندگی همه ما با تحت تاثیر قرار گرفتن جهت می‌گیره. یعنی چی ؟‌ یعنی این که هدف زندگی ما،‌ راه‌هایی که برای رسیدن انتخاب می کنیم،‌ اخلاقی که پیدا می‌کنیم،‌ تربیتی که می‌شیم و ... ، همه و همه تحت تاثیر هستن. تحت تاثیر پدر و مادر در کودکی، تحت تاثیر یک فرد موفقی و یا کاری و پیشه‌ای در نوجوانی یا جوانی، و همینطور تحت تاثیر دختر و یا پسری در جوانی یا میانسالی « این روزا سن ازدواج بالا رفت ... دوره ما این خبرا نبود ... والا :(( » قرار می‌گیریم.

همه اینا رو گفتم تا بگم که من تحت تاثیر نوشته‌های دوستان بوده و هستم و همینطور خاطرات گذشته خودم، پس تصمیم گرفتم که دوباره به نوشتن رو بیارم تا بتونیم هر چه بیشتر روی همدیگه تاثیراتی خوبی ایجاد کنیم .

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
سپاس
۱۵ دی ۱۳۹۵
متشکر ...
۱۵ دی ۱۳۹۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات