به یاد پوپک گلدره ...

سلام ، مدتی هست که به روز نکردم . از دوستای عزیزم که این مدت پی گیر حالم بودن صمیمانه متشکرم . واقعا باعث قوت قلب بود .

خب پوپک گلدره . بازیگر محبوب بچگی های من . یادمه بچه تر از الانم بودم یعنی دوران کودکی ، فرقی بین دختر و پسر قائل نبودم . همه مساوی و یکسان بودیم . با هم بازی می کردیم . با هم می خندیدیم . با هم سریال دنیای شیرین دریا رو میدیدم . راستش یکی از دلایل اصلی ای که من و دوستام به این سریال علاقه زیادی داشتیم این بود که شمالی هستیم . انقدر توی نقش های این بازیگرها غرق میشدیم که نگین و نپرسین . من خودم رو جای پوپک گلدره میذاشتم . حالا برام این که دختر یا پسر بودن فرقی نمی کرد آخه به جزئیات دختر بودن و پسر بودن اعتنایی نداشتم .

پوپک گلدره واقعا توی اون سریال ، فوق العاده بازی کرد و همیشه توی خاطر من باقی موند . شاید اون اتفاقات و سختی هایی که براش می افتاد رو دقیق یادم نباشه اما حسی که نسبت به نقشی که بازی کرد ،‌ دوران زیبای کودکی رو برام تداعی می کنه . اون سالی که به خاطر حادثه رانندگی فوت کرد من یادمه که توی یکی از روزنامه ها دیده بودم ،‌ سال 84 . بیچاره 8 ماه توی کُما بود و بالاخره توی سن حدودا 35 سالگی فوت کرد اما همیشه توی خاطرات من زنده موند .

روحش شاد ...

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۷ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
دنیای شیرین دریا واقعا عالی بود و تک تک بازیگراش نقششون رو به بهترین صورت ممکن بازی کردن...شاید نظرم به این علته که من هم شمالی هستم:)
پوپک هم که تو این سریال گل کاشت و همه از مرگش ناراحت شدیم و من اصلا باورم نمیشه 10 سال از اون روز که زیرنویس تلویزیون کردن که پوپک تو کماست و براش دعا کنید و بعدتر که خبر مرگش رو دادن میگذره:(
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
واقعا خیلی سال وحشتناکی بود ... الان که دوباره یادش میوفتم بغضم میگیره ... خیلی دردناک بود ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
یادمه مشغول بازی تو یه سریالی بود که این اتفاق براش افتاد.از یه جایی به بعد نقششو یکی دیگه ادامه داد.
خدایش بیامرزد
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
... اوهوم ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
منم این سریال رو خیلی دوست داشتم
خیلی حال و هوای گرم و صمیمی داشت...
خدا رحمت کنه پوپک گلدره رو...
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
همینطوره ... خیلی گرم و صمیمی بود ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
بازیگر توانایی بود که تک تک ما با اون خاطره داریم .
خدا رحمتش کنه
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
 آره ... همینطوره ...
۲۸ بهمن ۱۳۹۴
یه دفعه دلم گریش گرفت
۲۷ بهمن ۱۳۹۴
چندان ایشون رو به یاد ندارم
سنم اجازه نمیده
اما یادمه بچه که بودم ایشون رو توی تلوزیون دیدم :)
معصومیت خاصی داشت !
۲۸ بهمن ۱۳۹۴
آره ... بیچاره خیلی معصوم بود ... :((
۲۸ بهمن ۱۳۹۴
منم شمالی ام و بچگیم بسیار شبیه اون فیلمه و من خیلی اون فیلمو دوس دارم..چقدر بده که اون فضاها دیگه وجود نداره حتی توی شمال حتی توی خیلی از روستاهاش
۲۸ بهمن ۱۳۹۴
خیلی بده ... :((
۲۸ بهمن ۱۳۹۴
خدا رحمتش کنه
منم این سریالو دوست داشتم هنوزم باهاشون زندگی میکنم و آدمای قصه اش برام زنده ان و زندگی میکنن
۲۹ بهمن ۱۳۹۴
خیلی سریال خوبی بود ... :)
۲۹ بهمن ۱۳۹۴
روحش شاد :(
۲۹ بهمن ۱۳۹۴
:( ...
۲۹ بهمن ۱۳۹۴
برای منم یکی از بهترین سریال های بچگیم بود ... خیلی از قسمت هاش هنوز یادمه...
۳۰ بهمن ۱۳۹۴
واقعا به یاد موندنی بود ....
۳۰ بهمن ۱۳۹۴
اخ یادش بخیر...چقد دوست داشتم اونجا باشم که اینا هستند:)
روحش شاااد
۳ اسفند ۱۳۹۴
روحش شاد ...
۷ اسفند ۱۳۹۴
وای
منم خیلی این سریالو دوست دارم:)
خیلی قشنگه
با اینکه زمان پخشش خیلی کوچولو بودم اما خیلی واست اشنا و تازست:)
خدا رحمتش کنه:(
توی نرگس هم قشنگ بازی میکرد
۷ اسفند ۱۳۹۴
:) همینطوره ...
۷ اسفند ۱۳۹۴
من واقعا دوستش داشتم , حیف که از دنیا رفت ...
۲۷ اسفند ۱۳۹۴
بله ... حیف ...
۲۷ اسفند ۱۳۹۴
روحش شاد و یادش گرامی :)
۶ فروردين ۱۳۹۵
عاشق اون سریال دوران کودکی بودم.دنیای شیرین دریا.روحش شاد
۲۵ فروردين ۱۳۹۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات