از کدوم عکس خوشتون میاد ؟

توی این فکر بودم که یه پست نظرسنجی بذارم  ، خیلی خوبه که کارای جدید و آزادی در سطح بلاگ هامون انجام بدیم ، مثل معرفی هفتگی بلاگ های جدید و مفید با موضوعات مختلف ، معرفی دوستای جدید بلاگیمون ، معرفی کتاب ، فیلم یا نظرسنجی ها مختلف در مورد چیزهایی که خوشمون میاد و محیط بلاگیمون رو بیشتر با هم شریک بشیم و بیشتر در ارتباط باشیم . خب من کمی به عکاسی و سفر و دیدن مناظر مختلف از زوایای مختلف علاقه دارم ، به رنگبندی ها وطراحی های ساختمان های هنری و ... توی این پست می خوام دو سوال رو در مورد عکس هایی که توی ادامه مطلب میذارم مورد رای‌گیری قرار بدم ، از هر کدوم که خوشتون اومد نظرتون رو کامنت کنین :

سوال 1 :‌ کدوم عکس رو از نظر رنگبندی می پسندین ؟

سوال 2 : کدوم عکس از نظر زاویه دید و منظره انتخابی و هنری عکاس می پسندین ؟


عکس 1 : صحن یک مسجد


عکس 2 :‌ یک منظره طلایی


عکس 3 :‌ انتهای یک مسجد ( نمای داخلی ، محراب مانند )


عکس 4 :‌ یک منظره آبی


عکس 5 : لوستر یک مسجد بزرگ


عکس 6 : یک مغازه در یک بازار عربی ( عربستان نیست )

لطفا اگه می خواین رای بدین با فرمت زیر کامنت کنین :

سوال 1 :‌ (شماره عکس مورد نظر)
سوال 2 :‌ (شماره عکس مورد نظر)

 

 

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
اون اولی ک سبزه :|
۲۸ دی ۱۳۹۴
خخخ ... اونم قشنگه ... :))
۲۸ دی ۱۳۹۴
از هر دو نظر عکس 1 فوق العادس
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
عکس اولی عالیه :)
به عنوان یه عکاس آماتور زاویه ی دیدش رو میپسندم ^_^
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
جفتش عکس 2
طبیعت رو کلا بیشتر می پسندم و برام تداعی کننده ی زندگیه:)
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
2
1
جالب بود
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
خواهش می کنم :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
سوال 1:عکس اول
سوال2:عکس دوم
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
عکس شماره ی 4
سوال دوم هم 4
۲۸ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
از عکس اخری واقعا خوشم میاد
اصن عاشق همچین فضایی ام
۲۸ دی ۱۳۹۴
همینطوره ...
ممنون :)
۲۹ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۹ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۹ دی ۱۳۹۴
سلام
رنگ بندی عکس شماره 5
زاویه هنری 4 و 1
ایده بسیار جالبی بود
یک دنیا سپاس
۲۹ دی ۱۳۹۴
سلام
ممنون :)
متشکر
سپاسگذارم :)
۲۹ دی ۱۳۹۴
من تعجب می کنم
به گزارش خبرگزاری پارس
میراث فرهنگی به وزارت نیرو پیوست
بانک پاسارگاد- شعبه تخت جمشید
وام ازدواج می دهد
استخر,نام سابق دشت مرغان است
به همت کارشناسان داخلی
مقبره کوروش به جکوزی مجهز می شود
شعار هفته: آب آبادانی ست – نیست ! اکبر اکسیر
۲۹ دی ۱۳۹۴
منم واقعا تعجب می کنم ... :|
۲۹ دی ۱۳۹۴
سوال 1: عکس چهار
سوال 2: عکس دو
۲۹ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۹ دی ۱۳۹۴
همشووووو:)))))
۲۹ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۲۹ دی ۱۳۹۴
سوال1(2)
سوال2(4)
۳۰ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۳۰ دی ۱۳۹۴
سوال 1:عکس 6
سوال 2:عکس2
۳۰ دی ۱۳۹۴
ممنون :)
۳۰ دی ۱۳۹۴
سوال 1 = 4
سوال 2 = 2
۲ بهمن ۱۳۹۴
ممنون :)
۳ بهمن ۱۳۹۴
عه اینجام هستم که D:
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
اوهوم :))
۲۱ خرداد ۱۳۹۶
سلام
سوال 1: عکس شماره ی 2 اینکه یه اتفاق رو سر بزنگاه با یه قاب خوب و ادیت رنگ بسیار خوب تر ارائه دادی جای تحسین داره
سوال 2: عکس شماره ی 1 عالیه. به پرواز وادارت میکنه. حس عجیبیه. با اینکه نقطه ی بالا در وسط عکس بلندترین نقطه ی عکسه با اینحال به نظر میاد که یک قعقراست....یه جورایی حس پرواز و سقوطو همزمان میده. مرسی به زاویه ی دید.

البته این فقط یه نظره
۱۲ مرداد ۱۳۹۶
سلام ... 
خب راستش این عکسا رو من نگرفتم ... دست عکاسش درد نکنه که خیلی خوب گرفت ... 
نظر تحلیلی و خوبی بود ... عکس رو از دیدگاه یک فردی که اونجا بود تحلیل کردین ... خیلی جالب بود ... 
۱۲ مرداد ۱۳۹۶

رنگبندی: عکس سوم

زاویه: عکس ششم چون به نظرم جزئیات و بعد بیشتری نسبت به سایر عکس ها داره و عکاسیش یک مقداری سخت تره. در کل تمام عکس ها عالی هستن :)

از این نظرسنجی به نتیجه خاصی رسیدین؟ البته من عکاس نیستم ولی خب به عکاسی علاقه دارم.

۲۰ آبان ۱۳۹۹
چه انتخاب‌های جالبی ... مرسی ... 😊👍🌹
+ خب هدف من از این نظرسنجی ... این بود که ببینم مخاطبای وبلاگ چقدر به عکاسی توجه نشون میدن و در چه سطحی از دانش عکاسی هستن ... این شد که این دسته‌ از وبلاگ ادامه پیدا کرد و پست‌های جدیدی تهیه کردم ...
۲۱ آبان ۱۳۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات