بعضی‌هام واقعا نابغه‌ان ...

داشتم توی دریای بی انتهای اینترنت گشت و گذاری می کردم واقعا باورم نمیشد ، یه بابایی هست که خیلی باهوشه ولی یه کوچولویی داره که نابغه هست ، این کوچولوهه انگاری تولدش هست و میخواد یه شمع رو خاموش کنه ولی بیچاره می خواد به روش متفاوتی این رو فوت کنه و خاموش بشه ،‌ حالا هر اعتقادی پشت این کار هست ،‌ آدم های نابغه رو خیلی خوب میشه باهاش شناسایی کرد ، کشف استعداد خوبی هست ، بعد پدر باهوش این کوچولوی نابغه با یک ابتکار جالب که توی ویدئو زیر می بینید کاری می کنه که این شمع توسط نابغه ی ما خاموش بشه (‌ شدیدا توصیه میشه ببینید ، حجمی نداره )‌ :

دریافت
حجم: 585 کیلوبایت

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۲۰ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
جالب بود....نابغس دیگه!
۲۴ دی ۱۳۹۴
:) ... آره ... !
۲۴ دی ۱۳۹۴
نتونستم دانلودش کنم متاسفانه :(
فقط واسه اندروید بود ؟!
۲۴ دی ۱۳۹۴
نه ، دانلودی نبود ... ارجاع دادم به صفحه اجرای فایل روی مرورگر ...
۲۴ دی ۱۳۹۴
سلام
خیلی جالب بود
یادم باشه واسه تولد بعدی که دعوت شدم اگه بچه بلد نبود اینجوری فوت کنه این روش رو پیشنهاد بدم : ))
۲۴ دی ۱۳۹۴
سلام ...
خیلی ممنون ... آره خیلی جالب بود ... :))
۲۴ دی ۱۳۹۴
سلام!
حال همه‌ی ما خوب است
ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور،
که مردم به آن شادمانیِ بی‌سبب می‌گویند
با این همه عمری اگر باقی بود
طوری از کنارِ زندگی می‌گذرم
که نه زانویِ آهویِ بی‌جفت بلرزد و
نه این دلِ ناماندگارِ بی‌درمان! علی صالحی
۲۴ دی ۱۳۹۴
متشکر ... :)
۲۴ دی ۱۳۹۴
باحال بود
۲۴ دی ۱۳۹۴
خب همون ، هر جی بود نشد :)
۲۴ دی ۱۳۹۴
شاید روی این صفحه تونستید ببینید :‌
http://bayanbox.ir/info/6700723943336214278/a0pdK3L-460svwm
۲۴ دی ۱۳۹۴
منم 4 روز دیگه تولدمه اینجوری فوت کنم که ملت بهم میخندن
۲۴ دی ۱۳۹۴
چه جالب ... تولدتون پیشاپیش مبارک ... انگار اینجا خیلی دی ماهی داریم ... این چند روزه حدود سه تا پنج نفر دی ماهی دیدم ( البته خودمم هم دی ماهی هستم ... خخخخ ۵ + ۱ میشه )
واقعا ایده خوبیه برای فوت کردن ... :)))))
۲۴ دی ۱۳۹۴
هه جالب بود
۲۴ دی ۱۳۹۴
آره ... :))))
۲۴ دی ۱۳۹۴
نابغه؟
من از اون دست آدماییم که تو همه چی چیزای بدش رو بویلد می کنه. آدم گندیم خلاصه.
با این تفاسیر، فک کنم پسره بیشتر مشکل داشت مثلا و باباهه دمش گرم اون رو دلگرم کرد.
دختر خاله من گفتار درمانی می رفت و یکی از مراحلش فوت کردن شمع بود که نمی تونست درست انجام بده.
۲۴ دی ۱۳۹۴
شما عزیز مایی محمد جان ...
شدیدم مشکل داشت .... خخخخ
حس بدیه ...
۲۴ دی ۱۳۹۴
چه جالب....
۲۵ دی ۱۳۹۴
نابغه ن یه عده دیگه :)
جالب بود :)
۲۵ دی ۱۳۹۴
آره ... :)
:) ممنون
۲۵ دی ۱۳۹۴
ای جانم:)آفرین بهش
۲۶ دی ۱۳۹۴
بانمک بود
عجب پدری : )
۲۷ دی ۱۳۹۴
همینطوره :)
۲۷ دی ۱۳۹۴

ای جان چ ناز و چ باحال خخخخ

این کارش باعث شد ک اولین کشف استعدادش براشون جرقه بخوره

۱۵ بهمن ۱۴۰۱
😅😂😁 ... آره ... خیلی باحال بود ...
اگه فوت کردن توی نی رو استعداد فرض کنیم ... آره 😁
۱۵ بهمن ۱۴۰۱

خب برا ی بچه این فوت کردن غنیمته خخخ

۱۶ بهمن ۱۴۰۱
نمی‌دونم شاید ... آره خب ما بچه بودیم از سر در نمی‌تونستیم بالا بریم.
۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ب قول بعضیا ..بچه های نسل جدید سخت عجیب ژن ئن خخخخخخ

۱۶ بهمن ۱۴۰۱
این چه حرفیه آخه 😂
۱۶ بهمن ۱۴۰۱

نمیدونم خودمم بقیه میگن خخخخخخخ

۱۶ بهمن ۱۴۰۱
 من اولین باره میشنوم ... البته زیاد در مورد بچه‌ها هم صحبت نمی‌کنم که بشنوم 😐
۱۶ بهمن ۱۴۰۱

دردو و خسته نباشین :"

۱۶ بهمن ۱۴۰۱
چی شد ؟
سلامت باشی 🌷🌹
۱۶ بهمن ۱۴۰۱

هیچی

ممنون

۱۶ بهمن ۱۴۰۱
اوکی ... قربونت
۱۶ بهمن ۱۴۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات