گشت و گذار یک آواره اینترنتی

امروز داشتم توی اینترنت گشت و گذار می کردم که یک عکس منو به خودش جلب کرد . من به شدت به عکاسی و زیبایی شناختی علاقه دارم ولی خب نتونستم به صورت حرفه ای دنبالش کنم . این عکس و عکاسش رو دنبال کردم و با خودم گفتم که میشه ازش یه پست قشنگ درست کرد . خب دوس دارم چیزهای قشنگ رو با دوستانم به اشتراک بذارم .

اسم این عکاس فیلیپ گانکل ( Philip Gunkel )‌ هست . وبسایتی هم به اسم خودش داره که دامنه آلمانی هست ( de )‌ . یکی از مجموعه عکسهاش نظرم رو به خودش جلب کرد ببینم چی هست  .

به اینجا میگن مکعب شیشه ای لئوناردو ( Leonardo Glass Cube ) :

ببخشید که نتونستم عکس بزرگ و با کیفیتش رو بذارم آخه خیلی سنگین بود و بالا آوردن صفحه رو سخت می کرد . حدودا 2Mb بود . 

این بنایی که عکسش رو می بینید ،‌ توی خارج شهر Bad Driburg آلمان واقع شده .  اسم تیم طراحیشون 3deluxe بود که انگار این بنا رو سال 2004 شروع به ساخت کردن و تا ۲۴ می 2007 ساختش طول کشید .

واقعا طراحی فوق العاده ای داره . من که به شخصه خیلی لذت بردم . انگاری که چندین جایزه طراحی جهانی رو برنده شده . واقعا آلمانی ها فکرشون خوب کار می کنه . عکس های دیگه ای هم از این بنای زیبا رو براتون گذاشتم ،‌ می تونید به ادامه مطلب برید و  لذت ببرین:

پیشنهادهای آسمانم

تا حالا۱۳ تا نظر داشتیم!

محمدرضا ...
چه جالب:)
۱۸ دی ۱۳۹۴
عکاسی خیلی خوبه
۱۸ دی ۱۳۹۴
همینطوره ...
۱۸ دی ۱۳۹۴


ان شاء الله موفق باشی


۱۸ دی ۱۳۹۴
ممنون دوست خوبم ... :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
خیلی جالبه
ولی کاش یه عکس هم از بالا گرفته میشد...
موفق باشید...
۱۸ دی ۱۳۹۴
همینطوره ... فکر کنم از بالا گرفته شد اما نشد بذارم ...
ممنون .. :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
هم جا برای اینکه بمانم نبود و نیست

هم موقع سفر چمدانم نبود و نیست

پشت سرم شب سفـــر آبــی نریخته اند

یعنی که هیچ کس نگرانم نبود و نیست

رفتم و سخت معتقدم عشق لقمه ای است

کــه هیـــچ وقت قدر دهانــــم نبود و نیست

گفتند آفتاب تــو در پشت ابرهاست

ابری درآسمان جهانم نبود و نیست

انگار هیـــچ وقت بـــه دنیـــــــا نبوده ام

درهیچ جای شهر نشانم نبود و نیست

در دفتـــر همیشه نــــــوِ خاطرات ِ من

چیزی برای اینکه بخوانم نبود و نیست

قصدم نوشتن غزل است و نوشته هام

حتی شبیه آن به گمانم نبود و نیست
۱۸ دی ۱۳۹۴
ممنون ... :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
مرا آرام بخوانید.....
تمام نوشته هایم از خـــــــســــــــتــــــــگـــــــی درد میکند. . .
تنهایـــــــــی
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی ...!
و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...
تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....
دیوانـــــه، خودخــــواه، ، بی احساس....
نمیــــفروشــــــــم تنهایی ام را...!!!
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما .
❤️
۱۸ دی ۱۳۹۴
نوشته زیبایی بود ... با این حال دردناک
ممنون که سر زدین ... :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
عاقل که باشی درک می کنی
که اشتباه را
نمی توان حذف کرد
می توان تکرار نکرد
۱۸ دی ۱۳۹۴
دقیقا ... :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام
درباره من جالبی بود
و من همش حس میکردم شامل کدوم دسته از آدم ها میشم : ))
همون لحظه که عکس تیمبرلیک رو دیدم دنبال یه رابطه گشتم که خودتون بهش اشاره کردید
امیدوارم بهترین روزهای زندگیتون رو در وبتون ثبت کنین : ))
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام
لطف دارین ... ممنون .
خخخ ...
خیلی ممنون دوست خوبم ... منم برای شما آرزومندم :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
بنظر من به طراح این بنا باید احسنت گفت تا عکاس : ))
یعنی میشه روزی از این سازه ها تو کشورمون ببینیم ، طرح هایی که جایزه بگیرن :/
۱۸ دی ۱۳۹۴
درسته ... طراح کار اصلی رو انجام داد و بیشتر باید تحسین بشه :)
من که امیدوارم ...
۱۸ دی ۱۳۹۴
به امید اون روز..........
۱۸ دی ۱۳۹۴
بله ... به امید اون روز .....:)
۱۸ دی ۱۳۹۴
واقعا قشنگه
۱۸ دی ۱۳۹۴
همینطوره ...
ممنون که سر زدین :)
۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام
هم خیلی بنای قشنگیه هم خیییلییی عکس قشنگیه
۱۹ دی ۱۳۹۴
سلام ... همینطوره .... :)
۱۹ دی ۱۳۹۴
سلام...
این بنا ها توی معماری زیادن مخصوصا حالا که تکنولوزی پیشرفته تر شده.
اولین مکعب شیشه ایی برای زندگی را در اوایل قرن بیستم فیلیپ جانسون طراحی کرده. و این موارد در واقع طرح واره ایی از روی خانه ی شیشه ای جانسون هستند.
۲۸ دی ۱۳۹۴
سلام ...
درسته ... جدیدا زیاد شدن ...
اطلاعات واقعا خوبی بود ... خیلی جالبه ... ممنونم از شما ... :)
۲۸ دی ۱۳۹۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
چت درباره من تماس جعبه ابزارها آسمانی‌ساز لینک رسان موزیک‌ها 💙 برنامه وبلاگ CKEditor Quill TinyMCE Froala کانال آپارات